17 września 2014

17 września 2014, środa ( pod dobrą datą )

zorza poranna zlizuje lodowce
na imieninach zofii łamią się makowcem
aborygeni wstali i drapią się w głowy
big ben przy herbatce przerywa rozmowę
w świetle księżyca rośnie grzywa lwa
herr mąż odbiera małżonkę ze spa
bogini gangi wznosi się z popiołów
yellowstone chrapie resztami  spokoju
monsunem zieleni zakrywa się ancor
heniek pokuśtykał po rentę do banku
morze kaspijskie dobywa więcej soli
 
i wy władny mirem władimirowiczu 
chcecie to wszystko spie...ć?


liczba komentarzy: 65 | punkty: 0 |  więcej 

Hania,  

właśnie...

zgłoś |

Wieśniak M,  

witaj Haniu:)- dziękuję za współoburzenie:))

zgłoś |

Hania,  

zawsze raźniej współoburzać się w towarzystwie:)

zgłoś |

Wieśniak M,  

:))) O tak bo co to za współoburzanie w samotności:)))

zgłoś |

nikt,  

no właśnie, Władimirze, właśnie, świat cudem od rana do nocy a ty chcesz użyć na matuszce ziemi przemocy?

zgłoś |

Wieśniak M,  

Dane teleadresowe zmienione dla niepoznaki ;)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

no żeś mnie uciekł Damianie:)))- dzięki za wcześniej :))

zgłoś |

Damian Paradoks,  

Tym razem musiałem poprawić bo telefon sam za mnie brednie wypisał. Ale już dodałem poniżej :)

zgłoś |

Damian Paradoks,  

ma kataraktę i nie tylko na oczach. Listę mógłbym czytać bez końca stwarzasz fajną atmosferę oczekiwania co dalej ;)

zgłoś |

Wieśniak M,  

Miłe słowa Damianie, to czasem wada takie stwarzanie nastroju, ale cholera lubię ten zabieg, choć pewnie zbyt często stosowany staje się nudny :))- Tu cieszę się że jeszcze da się czytać :))

zgłoś |

Damian Paradoks,  

lubię się dać załapać bezkrytycznie tekstowi. Przez chwilę być jak dziecko które pyta 'i co dalej'. Jest to miarą czytelności a analiza jeśli już i 'drugie' myśli to potem :). Najpierw przyjemność potem droga krzyżowa ;)

zgłoś |

Wieśniak M,  

Tak jak lekkość wzlotu przeplata się kamień syzyfa / jak naprzeciw procesji kolorowa manifa/ tak lubię w wierszach spotkać różne wagi/ i stąd takie liryczne że tak powiem z rosyjska- szagi:))

zgłoś |

Damian Paradoks,  

ojciec do dziś mawia: idźmy na szaga :). ... I zawsze się gubił ;)

zgłoś |

bosonoga,  

Świat jest tak uroczy, że aż chce się fiknąć, ktoś naciśnie guzik – wszystko może zniknąć :) Dobrego dnia!

zgłoś |

Wieśniak M,  

Dobrego bosonoga:))- ja już od dawna mam na wszelki wypadek zamki błyskawiczne, bo w chwilach zwątpienia sam się bym łapał za guziki :))

zgłoś |

Nevly,  

heh... Wiesiu... oburzam się wraz z Tobą... a wiersz bystrzacha... ;))

zgłoś |

Wieśniak M,  

Dzięki Nevly:))serdeczne :)))

zgłoś |

e.,  

Hmmm... Nie da się, drogi Wiesiu zgrać w jednym czasie Aborygena z Big Benem, i na dodatek Pod dobra Datą... Mit obalony ! hej:)

zgłoś |

Wieśniak M,  

hehe:))) No tak funkcjonują w innej czasoprzestrzeni;)) A dobra data ni znaczy zawsze- dobra:)))hej e toczka :)))

zgłoś |

x,  

masz kabaretowe zacięcie i zgrabnie przekładasz ten dar :) pozdrawiam.

zgłoś |

Wieśniak M,  

założę kiedyś tam "Kabaret Jednego Pana' - wszyscy rykną śmiechem/ gdy padnę na kolana;))- dziękuję :))

zgłoś |

jeśli tylko,  

tak sobie pomyślałam, ze gdyby się udało tego WW wsadzić jak dżina do buteki - to na świecie zapanowałaby abstynencja - nikt by nie ryzykował otwarcia przypadkiem własnie tej ;)

zgłoś |

Wieśniak M,  

Boję się że zbyt optymistycznie podchodzisz do tego zagadnienia choćby w oparciu o krajowe podwórko :)))

zgłoś |

nikt,  

Rok 3224. Archeologowie dokonali fantastycznego odkrycia. W grobie WW odnaleźli zapieczętowany dzban i zaraz po odnalezieniu otworzyli go, myśląc, że znajduje się tam ziarno z czasów, gdy jeszcze siano te bez GMO. Wielkie było zdumienie naszych naukowców, gdy zamiast ziarna z dzbana wysączył się czarny dym i wchłonął się w jednego z naukowców. Profesor King Jam King od razu zaczął mówić w starorosyjskim i wydawać rozkazy. Służbom medycznym nie udało się powstrzymać profesora, który obezwładnił naukowców i służby medyczne kilkoma chwytami judo, trzema kopami z karate i jeszcze kilkoma uderzeniami z nierozpoznanych na razie sztuk walk. Wdrapał się sprytnie po kolumnadach, zeskoczył, robiąc podwójne salto i zniknął z oczu naukowców w miejskiej dżungli.

zgłoś |

Nevly,  

:)))... "protest Chin przyczyną rozwiązania ONZ ?"... czyli..." nasi tu byli"... to tak na marginesie... z misjisex... ;)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

...Istotnym jest fakt że przed komorą grobową rzeczonego WW odkopano poliuretanową zieloną armię. Figury w pełnym rynsztunku żołnierskim z dwudziestego wieku po piłacie rozpłynęły się niemal w powietrzu chwilę po otwarciu grobowca. W ostatnich dniach zaczęły powoli gromadzić się pod platformami użyteczności publicznej

zgłoś |

Nevly,  

czyli klątwa ... ;)))

zgłoś |

nikt,  

..tłumy ludzi zachowujących się w sposób dla współczesnych dziwnie i niezrozumiale. Profesor Jan Długi z Instytutu Badawczego zlokalizowanego na Biegunie Północnym podejrzewa, że to agresja - (łac. aggresio – napaść) zachowanie mające na celu spowodowanie szkody psychicznej lub fizycznej. Jest to o tyle niesamowite, że świat nauki pozbył się tej przypadłości u ludzi już 300 lat temu. W kuluarach świata nauki niektórzy próbują powiązać ten fakt z najnowszym odkryciem archeologów. Czyżby to klątwa z XXI wieku? Czy grozi nam zagłada?

zgłoś |

Wieśniak M,  

A jednak Pokój!- nagłówki niedzielnego gońca planetarnego rozjaśniły różowymi piktogramami niebo w stolicach wszystkich powiatów. Na zwołanej konferencji prasowej WW wyjaśnił że pokój był i jest mu najwyższym nakazem. Giełdy poszybowały w kierunku mgławicy Magellana, co ostatni raz miało miejsce blisko trzysta lat temu w czasie "wielkiego zbijania kasy na butelkach z powietrzem"

zgłoś |

nikt,  

w Pasie Oriona zawrzało...

zgłoś |

Wieśniak M,  

...ale trudno powiązać wybuch supernowej z wydarzeniami na naszej szerokości galaktycznej ..

zgłoś |

nikt,  

Chociaż i tutaj nie brakuje spekulacji. Wielki Mag z Uniwersytetu Trzeciego Oka twierdzi, że Stary Karzeł tak się zdenerwował, że nie wytrzymał i wybuchnął wybierając nową ścieżkę życia w nadchodzącym Nowym Porządku Świata. Potem zamilkł i nie chciał zdradzić nic więcej.

zgłoś |

nikt,  

Może dlatego, że wystarczająco zdradza swoją żonę, ale to już z kolei spekulacje Ministerstwa do Spraw Prowadzenia Się.

zgłoś |

Wieśniak M,  

...za to gminni wróżbici przedstawili wydarzenia z Pasa Oriona jako zapowiedź wydarzeń groźnych dla poszczególnych budżetów lokalnych. Efekt czarnej dziury zawisł nad spokojnym bytem placówek wzbogacania uranu. Niespodziewany przypływ gotówki zmaterializował się natomiast w postaci błyszczących nowością epoletów na ramieniu zielonej armii. W tym samych czasie pracownia badań genetycznych przedstawiła wyniki prac nad odtworzenie fauny sprzed tysiąca lat. Efektem było oddanie do użytku osobnika nazwanego na cześć materiału pobranego z terytorium historycznej tajgi- Nowym Ruskim. Osobnik w miarę jedzenia skwaśniałych ogórków nabrał zdolności rozrodczych już po trzech obrotach Jowisza.

zgłoś |

nikt,  

Naukowcy z niepokojem obserwowali nerwowe rozglądanie się osobnika po sali audiencyjnej, w której zgromadzono się w celu przeanalizowania pozostałych możliwości osobnika. badań nie wykonano. Osobnik rzucił się gwałtem na prof. Ujmę Niedaleką. Wtedy zrozumiano. Same zdolności rozrodcze nie wystarczą! Potrzebna jest partnerka. I tu powstał dylemat. Skąd wziąć odpowiednią dla niego partnerkę. Sa dwie możliwości - albo jedna z obecnie żyjących, albo... żebro.

zgłoś |

Wieśniak M,  

... wyłoniono w drodze przetargu odpowiedni materiał biologiczny dla osobnika. Wygrała pani Genowefa Z, z ośrodka adaptacji zmiennocieplnych do warunków zera bezwzględnego. Zwycięski ofertodawca zobowiązał się do stałego zabezpieczania potrzeb fizjologicznych Nowego Ruskiego. Przetarg został oprotestowany przez środowiska gejowskie..

zgłoś |

nikt,  

Zdecydowano się na konkurs. Wyłoniona w przetargu Genowefa Z. stanęła w szranki z przedstawicielem środowiska gejowskiego. Konkurs trwa. Osobnik od trzech tygodni siedzi na krześle i patrzy tępo raz na Genowefę raz na przedstawiciela środowisk gejowskich. Naukowcy obawiają się, że prawdopodobnie się zawiesił i konieczny będzie restart.

zgłoś |

Wieśniak M,  

Tę wygodną placówkę zaczął wykorzystywać nieco już zapomniany WW. Przesyłając pod osłoną białych prześcieradeł , mimo sprzeciwu naukowców, obawiających się niekontrolowanego przebiegu eksperymentu, przedmiotów ńie wiadomego pochodzenia, po których osobnik poprawił się na krześle i nawet pokraśniał

zgłoś |

doremi,  

śniła mi się dzisiaj wojna..., a tu coś na ten temat...

zgłoś |

Wieśniak M,  

ekhmmm, no sny sprawdzają się ponoć na odwrót?;)

zgłoś |

doremi,  

bo "pod dobrą datą" :)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

Ile zła może jeszcze ciążyć na jednej dacie?:)

zgłoś |

doremi,  

jeżeli wszystko się obróci do góry nogami/ uśmiech chce czy nie chce/ dogada się z nami :))

zgłoś |

Wieśniak M,  

Niech to będzie pierwszy krok człowiek i całej ludzkości/ By po nas zostało coś oprócz kości :))

zgłoś |

.,  

Ciągłe stawanie się („mutowanie”) w świecie bezpośrednie, bierne i bezmyślnie w sąsiedztwie przyrody ?)

zgłoś |

Wieśniak M,  

ale jako jego element stały choć zmienny, niespodziwający się nagłej katastrofy:))

zgłoś |

pociąg,  

:) niby śmiesznie a prawdziwie :) miło poczytać, ciekawe jak długo w myśl zakończenia... dobrego Wiesiu :)

zgłoś |

Wieśniak M,  

Dziękuję. - dobrego i Tobie Earth:)))

zgłoś |

deRuda,  

Wieśku - umiesz, po prostu umiesz napisać, żeby było i wesoło, ale nie dajmy się zwieść żarcikowi - przede wszystkim, żeby było do myślenia i za to Ci dziękuję :)

zgłoś |

Wieśniak M,  

Zbyt łaskawaś dla mnie, ale przyjmuję by zaspokoić pokłady próżności drzemiące we mnie:))))

zgłoś |

deRuda,  

przyjmuj :)) po prostu lubię ten sposób przekazywania poglądów :))

zgłoś |

deRuda,  

a tak swoją drogą, to choroby by można wyleczyc, o wodę zadbać, głód zmniejszyć, w kosmos polecieć, a oni w te strzelawki cholerka; żeby tak świerzba dostali, a pieniądze w gówno się zamieniły tym co na wojnach zarabiają

zgłoś |

Wieśniak M,  

No tak, cholera skąd to się bierze, te kilka kretynów na niebezpiecznie odpowiedzialnych stanowiskach:(

zgłoś |

deRuda,  

dodajmy zachłannych kretynów

zgłoś |

Wieśniak M,  

Dodajmy, choć wolałbym odjąć;)))

zgłoś |

deRuda,  

to odejmijmy, może zadziała ;)))

zgłoś |

May,  

'osobnik poprawił się na krześle i nawet pokraśniał':)

zgłoś |

Ewa,  

Panta rhei...

zgłoś |

Jaga,  

zapędy na mir we władanie/ a tu mir gołębiem chce latać/ niech się więc władzą nie stanie/ Putina żadna dobra data ;))

zgłoś |

Wieśniak M,  

dziękuję Jago:)))

zgłoś |



pozostałe dzienniki: 08-03-2018 , 20-12-2017 , 18-12-2017 , 13-12-2017 , 08-12-2017 , 07-11-2017 , 04-09-2017 , 07-08-2017 , 24-07-2017 , 20-07-2017 , 23-06-2017 , 31-05-2017 , 13-04-2017 , 26-03-2017 , 03-09-2016 , 02-08-2016 , 24-06-2016 , 01-03-2016 , 13-10-2015 , 28-09-2015 , 25-09-2015 , 12-06-2015 , 26-05-2015 , 12-03-2015 , 19-02-2015 , 13-02-2015 , 09-02-2015 , 13-01-2015 , 23-12-2014 , 16-12-2014 , 14-11-2014 , 12-11-2014 , 06-10-2014 , 01-10-2014 , 25-09-2014 , 23-09-2014 , 21-09-2014 , 18-09-2014 , 17-09-2014 , 15-09-2014 , 11-09-2014 , 02-09-2014 , 30-08-2014 , 26-08-2014 , 22-08-2014 , 25-03-2014 , 14-03-2014 , 23-02-2014 , 19-02-2014 , 12-02-2014 , 11-02-2014 , 10-02-2014 , 17-01-2014 , 14-01-2014 , 30-12-2013 , 16-12-2013 , 19-11-2013 , 18-11-2013 , 09-11-2013 , 01-11-2013 , 31-10-2013 , 25-10-2013 , 24-10-2013 , 20-10-2013 , 18-10-2013 , 16-10-2013 , 15-10-2013 , 15-10-2013 , 15-10-2013 , 13-10-2013 , 12-10-2013 , 09-10-2013 , 09-10-2013 , 08-10-2013 , 06-10-2013 , 03-10-2013 , 02-10-2013 , 30-09-2013 , 26-09-2013 , 25-09-2013 , 23-09-2013 , 19-09-2013 , 18-09-2013 , 11-09-2013 , 10-09-2013 , 06-09-2013 , 05-09-2013 , 01-09-2013 , 31-08-2013 , 30-08-2013 , 30-08-2013 , 28-08-2013 , 27-08-2013 , 20-08-2013 , 18-08-2013 , 16-08-2013 , 13-08-2013 , 01-08-2013 , 01-08-2013 , 30-07-2013 , 19-07-2013 , 30-06-2013 , 27-06-2013 , 24-06-2013 , 19-06-2013 , 16-06-2013 , 04-06-2013 , 01-06-2013 , 31-05-2013 , 25-05-2013 , 15-05-2013 , 14-05-2013 , 06-05-2013 , 01-05-2013 , 18-04-2013 , 17-04-2013 , 15-04-2013 , 14-04-2013 , 11-04-2013 , 07-04-2013 , 03-04-2013 , 31-03-2013 , 30-03-2013 , 26-03-2013 , 25-03-2013 , 24-03-2013 , 18-03-2013 , 15-03-2013 , 11-03-2013 , 09-03-2013 , 07-03-2013 , 13-02-2013 , 27-02-2013 , 24-02-2013 , 20-02-2013 , 14-02-2013 , 12-02-2013 , 11-02-2013 , 10-02-2013 , 08-02-2013 , 07-02-2013 , 06-02-2012 , 05-02-2013 , 03-02-2013 , 01-02-2013 , 29-01-2013 , 24-01-2013 , 23-01-2013 , 17-01-2013 , 13-01-2013 ,

Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1