11 września 2014

11 września 2014, czwartek ( meandragora )


kilka garści pod ziemią
idealne miejsce na widoczek
bo przecież wykopią odkryją
krzykną
 - jakie to urocze!- 
zdrowe jakie przemyślane ważne!
 
dziś padał za duży deszcz
na wiązankę
ale 
zawsze to raźniej


liczba komentarzy: 69 | punkty: 0 |  więcej 

Vrba,  

i będą się doktoryzować zawzięcie - zawsze to jakieś zajęcie...

zgłoś |

Wieśniak M,  

i patologizować ;)))- dzięki - wspaniałe podpięcie :)))

zgłoś |

Vrba,  

I jeszcze nas będą konserwować ;)

zgłoś |

Wieśniak M,  

a może i konsekrować:)))

zgłoś |

bosonoga,  

Ja tam lubię dużą przestrzeń / ryć pod ziemią nie chcę jeszcze :)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

ja też się trzymam zajadle/ choć z daleka widać szpadle :)))

zgłoś |

dracena,  

z popielnika na użyźnianie i znów robota się szykuje:))

zgłoś |

Wieśniak M,  

trudno odejść bez wypracowania zysku ;)

zgłoś |

Aśćka,  

o wykręconej kondycji psiankowatości ludzkiej, / muzy grzmijcie / gdy skopujesz ogródek, / może odśpiewa chór, /zaschły dwór wodza mrówek /i mały labirynt dopowie echem: /na pociechę kilka słów :)

zgłoś |

Wieśniak M,  

ku czci wielkiego wieszcza/ kopczyk niepozorny smagany w deszczach/ rozrzucany stopą nieporadną/ albo i złośliwą/ gmaszysko splątanych korytarzy- jako żywo/żyje wystawiony wdzięczną pamięcią kończyn na kije/ pomnik wydeptanych ścieżek do pobliskich realów/ z królową matką w czaszce pośród marów/ ;)

zgłoś |

Aśćka,  

doczytałam: "pośród marchwi" / czy my żywi czy już martwi/ pyta ludź śród ulew i dżdżu / gdzie jesteś wieszczu / gdzie skąd czy ku / pomiędzy błockiem i suchą ziemią / unosisz się stąpasz czy wnikasz/ a niebo masz w oczach / i nicość:)

zgłoś |

Wieśniak M,  

...odo moja do radości! do wielkich czynów z nicości/ droga wiedzie najprostsza/ już mi się pióro wyostrza/ krew ciurka z nadgarstka/ najpierw idei cieniutka warstwa/ potem cokołu długie przedmowie/ z marchwi zaiste powstałem a ze mną mrowie:)))

zgłoś |

Aśćka,  

a kto wypowie choćby słowem drobnym / piękno ścieżek między łąk tuliną / ten pamięć ma wietrzną i uśmiech / co się rozwinął ze świtem / zmarchwiały wrócił po nocy na twarze / zbudził mrowieniem, pochuchał zdrętwiałe / i pobiegł prędko gdzie końcówki oczu / wyskoczył łzą i popatoczył w ziemię / tak rodzi się ta sól / cenne brzemię:) idę Wiesiu w himalaje pracy mrówczej, coraz wyższe góry mam ram pam pam

zgłoś |

Wieśniak M,  

..i poszła/ lecz słowo zostało zbawienne między larwy/ wzrośnie na nich ludek wędrowny pracowity i hardy/ pomknie z trąbami po ostatnie kopce na polanie/ i zagrzmi antologią aż sczezną i igła na nich nie zostanie :))- Pkb na nas liczy :))

zgłoś |

Aśćka,  

tak, że boki tylko zrywać:) Wiesiu podłączami się - Pamięci Wieszcza rap-oda radosna:)

zgłoś |

Wieśniak M,  

:)))) Oda- liska chytruska :)))

zgłoś |

Aśćka,  

Wieśku - to nie wazelina - ja tak naprawdę czuję - dajesz Mickiewiczowego Flow'a:) to się zwie Flow Autentyczny:)

zgłoś |

Wieśniak M,  

nasze dialogi są wzajem inspirujące. To dlatego lubię ten portal, choć bez wzajemności :)))

zgłoś |

Aśćka,  

aha, o żesz, ale Polak potrafi jak widać:)

zgłoś |

Wieśniak M,  

Potrafi potrafi :))) na drzwiach od stodoły napisać poemat/ choć czasem o sianie innym razem nie na temat :)))

zgłoś |

Aśćka,  

albo zwinną witką po wodzie / od święta i na co dzień /się myśl pałęta, wierzchem płynie / i na spodek skapnie / gęsty atrament / i takie to jest pisanie / a choćby mołotow strzelał / i wrzask był i zamęt:) dziekuję Wiesiu:)

zgłoś |

Wieśniak M,  

a szczery do "bulu" w swojej misji skrybiej/ czy na drzwiach wucetu/ czy spreyem po szybie/ stosując klasykę zakrapianą w winie/ równy protoplastom szczytuje w łacinie/ :))

zgłoś |

Aśćka,  

w tej kwestii to już nawet chyba i Boy Żeleński się wyraził, że albowiem nasza terminologia w tej materii nieco taka uboga, więc jak trwoga zmusza to "siem sięga" - bo taka siermięga - do Owidiusza:)

zgłoś |

Wieśniak M,  

prawdziwa skarbnica biega po sąsiekach/ a że pełne siana/ senność na człowieka/ takowa przychodzi znienacka/ że pisze we śnie/ w szlafmycy i laczkach:)))

zgłoś |

Aśćka,  

powrócę, acz teraz wzywa mnie jakieś Kło:)

zgłoś |

deRuda,  

choć nie o to chodziło, ale i tak przypomniały mi się "sekrety" z dzieciństwa, wykopywało się dołek, wkładało do niego różne skarby i roślinki i przykrywało szybką :))

zgłoś |

turkus,  

też to robiłam :)

zgłoś |

Wieśniak M,  

:))) stąd ten widoczek :)) Skarb za szybką do odgrzebywania w tajemnicy przed chłopaczyskami z bloku obok :)))

zgłoś |

deRuda,  

dokładnie :)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

i nie korci Cię zostawić kilka skrytek pod krzakami dwie stopy od krawężnika?:))

zgłoś |

deRuda,  

korcie :))))))

zgłoś |

deRuda,  

jestem klasycznym zbieraczem (kamyki, kulki, muszelki, skrawki, patyczki - pełno tego) to chyba właśnie efekt prehistorycznych przodków i "sekretów" z dzieciństwa właśnie :)

zgłoś |

deRuda,  

(cholewka korci nie korcie ;)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

Wiesz, a może trzeba zostawić ich kilka dla przyszłych pokoleń. Rozrysować mapę i wrzucić w grafiki. Może jakiś badacz- derudysta odnajdzie po latach ?

zgłoś |

deRuda,  

haha :) badacz derudysta - Wieśku jestes mistrz ;))))

zgłoś |

Wieśniak M,  

No jestem pewien że taka specjalizacja się pojawi :)))

zgłoś |

deRuda,  

zapewne ;)) to w taki razie, aby przysporzyć im pracy, zaczynam myśleć nad "sekretami" :)) pamiętaj, że będą o tym pisać i o Tobie - bo to Ty spowodowałeś :))

zgłoś |

Wieśniak M,  

przyjmuję ojcostwo chrzestne z dobrodziejstwem inwentarza :)))

zgłoś |

deRuda,  

Ha!!! brawo, bądź dzielny, bo będzie to zadanie pełne trudu i niepewności - chrześniak może być krnąbrny i nieprzewidywalny :))

zgłoś |

Wieśniak M,  

znaczy po chrzestnym- artysta :)))

zgłoś |

deRuda,  

dokładnie ;))

zgłoś |

issa,  

Kojące. Lubię widzieć, że na przekór "oczywistemu" bagatelki mogą być, więc jednak bywają - przenikliwe. Bądź pozdrowiony, Wieśniaku :) Na Rezeba!

zgłoś |

Wieśniak M,  

I ja go chwalę w tej oto godzinie:)- dzięki isso, w ten dzień mroczny ale dający nadzieję :)) serdeczności :))

zgłoś |

issa,  

Tak :) I wiesz, to jest takietak, jakie bliskie chyba jest Twojej myśli w Dzienniku Evy T., tej o naturalnej jedności, więc i ważności, netu i reala. Takietak, jak tylko mogą być do "tak" - te przedziwne chwile, kiedy między trzecią a piątą idzie się na łąkę :) Serdeczności, W.

zgłoś |

issa,  

(trzecią i piątą rano, rzecz jasna lub niejasna, jak kto woli)

zgłoś |

Wieśniak M,  

Znane jest zjawisko zamiany statecznych obywateli w istne demony- po wejściu do auta- za kierownicę. Myślę że net ma w sobie to coś z ostrej jazdy:)))- A zbieżność myśli mnie nie zdziwiła. bo choć innymi słowami dochodzimy do punktów stycznych gdyż to ten sam kierunek :)))0- dzięki:))

zgłoś |

issa,  

:) Podążam. Podążam z ufnością (bez naiwności, bo już chyba wystarczająco duża ze mnie dziewczynka, by się rozstać z naiwnym) za tym, co mówisz, dokąd mnie prowadzisz. Yhm. I dźwiedź dziękuje. Bardzo serio, ważnie, poważnie. I, uśmiechnięty, teraz, kiedy pisze, od ucha do ucha :d. Uchch. Znaczy, chyba, ni mniej, ni więcej, (ożesz!) z łapą na sercu ;d

zgłoś |

Wieśniak M,  

ja wolę piątą :)))

zgłoś |

issa,  

Hahah. No, tak. To, o dziwo, też rozumiem. Wiesz, chyba mnie sporo uczysz( = w moim pojęciu nauki, pokazujesz, co mogę sobie sama zobaczyć, wyobrazić sobie, przyjąć za sens, który jest i we mnie naprawdę) tym, jak jesteś tutaj, w tym wirtualu, gdzie Cię spotkałam. Hm. Może więcej nawet, niż dotąd myślałam, kiedy myślałam 'Wieśniak'.

zgłoś |

Wieśniak M,  

I ja Ci dziękuję Dźwiedziu za to u Ewy T, bo czasem zdaje mi się że tracę kontakt z rzeczywistością, no że się czepiam egoistycznie, A znasz mnie lub nie znasz, nie za często staję okoniem do świata. A tam za potokiem Twoich wpisów zanurzałem się coraz głębiej we własne oburzenie. :))

zgłoś |

issa,  

Uhum. Idę, bo zaraz wzruszę się ponad dozwoloną publicznie miarę ;)

zgłoś |

Wieśniak M,  

:))) i mnie łza serdeczna łaskocze:))- idę z psem i Różą chłonąć ten piękny wieczór :))

zgłoś |

Ananke,  

a co Ty tak dziś Wieś grobowo ?:)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

hehe:))) właśnie gdzieś u Ciebie doczytałem że w gruncie jest sympatycznie :))))

zgłoś |

Ananke,  

hahahaha no tak, taj jak powiedziałam :D no popatrz jak to człowiek przy Tobie musi każde słowo ważyć ;)

zgłoś |

Wieśniak M,  

nie od słów człek do gruntu a od czynów:)))

zgłoś |

Ananke,  

wiesz co, czasem to i od słów można, ale to już inna para kaloszy ;p

zgłoś |

Wieśniak M,  

można i z braku słów ale i to inna para sandałów :)))

zgłoś |

Ananke,  

to to mamy już każdą opcję wąchania kwiatków od spodu ?:))

zgłoś |

Wieśniak M,  

i możemy badać czy nic się dla kwiatów nie zmienia/ gdy się je zaczyna wąchać od korzenia:))

zgłoś |

Jerzy Woliński,  

tych kopczyków, kiedy pada, krety robią co nie lada :))

zgłoś |

Wieśniak M,  

a to znaczy/ że tak to obwieszczę/ że krety zwyczajowo/ lubią deszcze :))

zgłoś |

jeśli tylko,  

mocno zagłębione/ te pałace/ a ja na trawniku/ z deszczem płaczę// ;))

zgłoś |

Wieśniak M,  

ciekawe czy jak deszcz tak pada na wszystkie mrowiska/ czy psioczą na niego rzucając wyzwiska/ Ty deszczu wodo plago ludzka trzecia!9 oczywiście zakładam że nie klną przy larwach - znaczy dzieciach :))

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

dobrego dnia, Wiesiu, dobrze taki wiersz zobaczyć z rana :)

zgłoś |

Wieśniak M,  

oj to cieszę się Aniu że uskrzydla porannie :))

zgłoś |

zuzanna809,  

.. uśmiecham się do Ciebie Wiesinku serdecznie po frapującej lekturze ... - ):):)

zgłoś |

Wieśniak M,  

Na uśmiech nie przyszło zatem długo czekać:)))- dziękuję:))

zgłoś |



pozostałe dzienniki: 08-03-2018 , 20-12-2017 , 18-12-2017 , 13-12-2017 , 08-12-2017 , 07-11-2017 , 04-09-2017 , 07-08-2017 , 24-07-2017 , 20-07-2017 , 23-06-2017 , 31-05-2017 , 13-04-2017 , 26-03-2017 , 03-09-2016 , 02-08-2016 , 24-06-2016 , 01-03-2016 , 13-10-2015 , 28-09-2015 , 25-09-2015 , 12-06-2015 , 26-05-2015 , 12-03-2015 , 19-02-2015 , 13-02-2015 , 09-02-2015 , 13-01-2015 , 23-12-2014 , 16-12-2014 , 14-11-2014 , 12-11-2014 , 06-10-2014 , 01-10-2014 , 25-09-2014 , 23-09-2014 , 21-09-2014 , 18-09-2014 , 17-09-2014 , 15-09-2014 , 11-09-2014 , 02-09-2014 , 30-08-2014 , 26-08-2014 , 22-08-2014 , 25-03-2014 , 14-03-2014 , 23-02-2014 , 19-02-2014 , 12-02-2014 , 11-02-2014 , 10-02-2014 , 17-01-2014 , 14-01-2014 , 30-12-2013 , 16-12-2013 , 19-11-2013 , 18-11-2013 , 09-11-2013 , 01-11-2013 , 31-10-2013 , 25-10-2013 , 24-10-2013 , 20-10-2013 , 18-10-2013 , 16-10-2013 , 15-10-2013 , 15-10-2013 , 15-10-2013 , 13-10-2013 , 12-10-2013 , 09-10-2013 , 09-10-2013 , 08-10-2013 , 06-10-2013 , 03-10-2013 , 02-10-2013 , 30-09-2013 , 26-09-2013 , 25-09-2013 , 23-09-2013 , 19-09-2013 , 18-09-2013 , 11-09-2013 , 10-09-2013 , 06-09-2013 , 05-09-2013 , 01-09-2013 , 31-08-2013 , 30-08-2013 , 30-08-2013 , 28-08-2013 , 27-08-2013 , 20-08-2013 , 18-08-2013 , 16-08-2013 , 13-08-2013 , 01-08-2013 , 01-08-2013 , 30-07-2013 , 19-07-2013 , 30-06-2013 , 27-06-2013 , 24-06-2013 , 19-06-2013 , 16-06-2013 , 04-06-2013 , 01-06-2013 , 31-05-2013 , 25-05-2013 , 15-05-2013 , 14-05-2013 , 06-05-2013 , 01-05-2013 , 18-04-2013 , 17-04-2013 , 15-04-2013 , 14-04-2013 , 11-04-2013 , 07-04-2013 , 03-04-2013 , 31-03-2013 , 30-03-2013 , 26-03-2013 , 25-03-2013 , 24-03-2013 , 18-03-2013 , 15-03-2013 , 11-03-2013 , 09-03-2013 , 07-03-2013 , 13-02-2013 , 27-02-2013 , 24-02-2013 , 20-02-2013 , 14-02-2013 , 12-02-2013 , 11-02-2013 , 10-02-2013 , 08-02-2013 , 07-02-2013 , 06-02-2012 , 05-02-2013 , 03-02-2013 , 01-02-2013 , 29-01-2013 , 24-01-2013 , 23-01-2013 , 17-01-2013 , 13-01-2013 ,

Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1