18 września 2014

18 września 2014, czwartek ( sztukateria )

sztuki baaaczność!
dzienniki!- wciągnąć metafory!
fotki bardziej na prawo!- i poprawić kolory!
poezja równaj do lewego czwórki w prawo twórz!
nieeee nooo!- wideowiersz w tył zwrot!
i biegiem do kwatery- ale to już!
proza  rozejść się!
 i proszę to tałatajstwo ustawić według wzrostu!
szczerbaci twórcy drugi szereg!
nie wracac mi bez mostów
wystąp kwiatkowski!- koronkowa robota!
 
baaaaczność hołota!
czapki z głów
postawa zasadnicza i śpiew!
- do reklamy !
"na pierwszy zew
całe to nasze twórcze starania
kto się wytęża podniesie wzrok!
wzorem jaśnieje dzisiaj reklama
bez niej nas nie ma zapadnie  mrok..."
- po reklamie!
baczność!
spocznij!
weterani padnij!
 naprzód marsz!- młody rocznik!
 
 
 


liczba komentarzy: 152 | punkty: 0 |  więcej 

Hania,  

i proszę z tymi fotkami do facebooka!:)

zgłoś |

Wieśniak M,  

Ototo:)))

zgłoś |

martini,  

tak jest, pani generałowo;))

zgłoś |

Marta M.,  

ależ mnie wzięło :) aż się wzdrygnęłam od tego : baczność ! uściski serdeczne Wieśniaku.

zgłoś |

Wieśniak M,  

dzięki i sorki za musztrę ;))

zgłoś |

nikt,  

nikt nigdzie nie idzie, siedzi na trawie i gapi się z otwartymi usty, jak powiewają zawiązane na szyjach chusty, nikt nie rusza się bo zbyt leniwy, ale szereg poetów zdaje się lekko - krzywy, a ci od zdjęć to też jakoś tak niemrawo maszerują, krzywo trochę, tak jak i kadrują, najbardziej komicznie idą prozaicy - tak całkiem prozaicznie

zgłoś |

Wieśniak M,  

I z czym do tomików galerii wieczorków/ no ale zrobię z was artystów!, zaraz po wtorku:))

zgłoś |

alt art,  

rokoko..

zgłoś |

Wieśniak M,  

pniemy się :)

zgłoś |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

szeregowi M. i E. Pospieszni meldują, że na baczność od wczoraj już tak... Edek zgubił kredki z wrażenia, bo leciwy już z niego szpak. Wybałuszył gały i ruszyć się boi , że mu ten generał jeszcze włoi... bo .kto wie, co z niego za gad?

zgłoś |

issa,  

szeregowy dźwiedź / melduje posłusznie też / że zgodnie z planem padł / tuż obok leży Szwejk / i kredki chowa w szwach ;d

zgłoś |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

No to kóniec świata jak Dźwiedź padł według planu skrzata, a obok w dodatku Szwejk prosto z Pragi leży i zmówił już w intencji chyba z pięć pacierzy.Klepałby je tak pewnie biedak aż do rana, ale przerwała mu szybko wojskowa reklama:)

zgłoś |

Wieśniak M,  

Zrozumiałem Szeregowi M.E.D, rannym podać wody i pled/ zdrowi i kulawi do szeregu!/ kredki zatemperujecie sobie w biegu/ I nie róbcie tu z kaprala wariata/ biegiem do dziedzin i meldować o stratach !:)

zgłoś |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

Szeregowi M i E meldują, że kredki w biegu się nie temperują. Donoszą też, że Dźwiedź prócz pledu okulary różowe winien mieć, bo jak znów bystrym okiem ujrzy ten sam cyrk, to biedak padnie niczym głodny wilk.

zgłoś |

Wieśniak M,  

są straty- wilk głodny/ wrzućcie go tam- w oczko wodne/ przykryjcie wodą niech nie rzuca się w oczy/ a cyrk ostrzelać grafikami niech się nie patoczy !:))

zgłoś |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

To teren generała przeca, w oczkach wodnych pewnie ma piranie od Krzywego Miecza. Po naszym trupie Dźwiedzia tam wrzucimy, przykryjemy go pledem i się otorbimy . Cyrk ostrzelamy grafikami według rozkazu, ale czy coś dotrze nie wiemy od razu.

zgłoś |

Wieśniak M,  

Stój! nie było rozkazu Dźwiedzia...chwilka!/ Mieliście przecie wyrzucić tam wilka/ do cyrku strzelać i bez ostrzeżenia/ ciężkimi pracami i siłą ciążenia/ a wysunąć na przyczółkach tyralierą macki/ niespodziewających się gapiów powciągać w zasadzki/ i zamknąć w kotle przywalić pokrywką/ meldować czy macie na akcję paliwko!:)))

zgłoś |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

Do cyrku to trzeba i bez ostrzeżenia, bo jak Kuba Bogu tak Bóg od niechcenia:) A Dżwiedzia nigdy byśmy w oczko... jak cyrk cyrkiem, nawet gdyby z głodu stał się burym wilkiem:) Na paliwo chyba jakieś drobne mamy, kieszenie w tym celu wszystkie przeszukamy:)

zgłoś |

issa,  

hahah. bardzo zacna historia bajeczna. ech. pozdrowienie isseńskie dla komandosów ;d

zgłoś |

Wieśniak M,  

A ja zwietrzyłem akt sabotażu/ przeszukując kieszenie po raz nie wiem który /bo w miejscach gdziem się spodziewał amunicji/ zainstalowano mi dziury;))

zgłoś |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

Trza je migiem zacerować i jaką amunicję sprytnie dokooptować. Przeca kapral w spodniach winien mieć granaty, a nie dziury wielkie, lepsze są już łaty. Pewnie ten sabotaż to robota moli one nawet nylon skłonne są wpierd......

zgłoś |

Wieśniak M,  

hahaha:))) to be moll z pewnością/ co niby brzydzi się sztucznością/ a wełny do pyska nie bierze/ już mu się do tyłka- przez dziurę w kieszeni- dobierzem:))))

zgłoś |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

z tymi bemolami to istna już plaga, żrą niczym szarańcza, co tylko w pysk wpada... A jakie uparte bywają potwory, nie dają się szybko przegonić do nory. Bagno za nic mają, za nic naftalinę, z lawendy to sobie utkały pierzynę. I w zanadrzu zawsze mają jakiś unik... nawet chemikaliom trudno to zrozumieć.

zgłoś |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

Agnieszko z Doliny Issy Dźwiedziu - buziaki przed snem i znikam do swej nory którą dzielę z lwem:)

zgłoś |

Wieśniak M,  

Jeśli buziaki po śnie mają jaką wartość to dokładam swoje Dźwiedziu - I dla Ciebie Małgorzato śpiąca z lwami :)))

zgłoś |

issa,  

(dźwiedź przyszedł powiedzieć, że przyjął Buziaki przed Snem i Buziaki po Śnie :)

zgłoś |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

tylko z jednym lwem ale buziaczki dla Was po śnie jako przed snem:)

zgłoś |

deRuda,  

hahaha :D panie generale, panie generale, bo gdzie ja mam stać... bo oni mówią, ze rudzi to inna kompania, buuuuu.... :)

zgłoś |

Marta M.,  

:)))) oj biada nam biada :)

zgłoś |

deRuda,  

a i jeszcze jedno, czy to stawanie do reklam to będzie teraz taka świecka tradycja? :)) panie generale, no niech pan powie, bo rudy to ładny kolor?

zgłoś |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

Tak cudny, że pewnikiem już przydzielono do reklamy szamponów i unę i oną:)

zgłoś |

deRuda,  

taaaa... juści

zgłoś |

Wieśniak M,  

Blondyni pierwsza kompania, rudzi trzeci, szatyni drugi a łysi...no wiecie/ nie wiecie? łysi na rejony/ pisać te jak im tam ...białe gawrony!:)

zgłoś |

deRuda,  

ale dlaszego trzeci, jak to ;P

zgłoś |

Wieśniak M,  

Trzeci najlepszy:)))- ciii;)

zgłoś |

deRuda,  

aaa no to dobra :)) (psst: czy trzeci dostaje może największe desery? i orzechy?) :))

zgłoś |

Wieśniak M,  

nieeee, dostaje po łapkach, ale z zamkniętymi oczami;))

zgłoś |

deRuda,  

łeee to ja idę zrobić się na szaro i niech się armia martwi skąd weźmie dla mnie kompanię ;P

zgłoś |

Wieśniak M,  

w armi najwięcej potrzeba szarychgowców, trafiają do drugiego szerego w każdej kompanii:))

zgłoś |

deRuda,  

może byc drugi rząd i na samym końcu, będę stamtąd robić dywersję, siać propagandę i rysować anarchistyczne obrazeczki do pokolorowania ;P

zgłoś |

Wieśniak M,  

To najgorsze miejsce w kolumnie marszowej. Trzeba cały czas podbiegać, co już same w sobie jest dywersją, bo było powiedziane- Marsz!;)))

zgłoś |

deRuda,  

o to to dokładnie, zresztą ja jako szara (w domyśle eminencja) znajdę na to jakieś rozwiązanie i będę niczym szara mgła cicho i niepostrzeżenie rozprowadzać pokojowe idee :))))

zgłoś |

Wieśniak M,  

:)))- Malarzom zabrać pędzle, pisarzom pióra i na golasa pod publikę- hurrra!;))

zgłoś |

deRuda,  

nono, weź no idź zjedz chlebka z masłem bo gwiazdorzysz panie generale ;)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

ja?- a kto tu chciał dywersję;))))

zgłoś |

deRuda,  

no ja dywersja, ale żeby mnie na golasa przed publikę słać!!?? ;)) toż ja mogę jakiś golasów wymalować ale nie mylmy ekshibicjonizmu z dywersją ;)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

Dywersja polega na wyjęciu z rąk piór i pędzli:))- a golas to tak metaforycznie przecie:)))

zgłoś |

deRuda,  

no, masz szczęście ;)) moja dywersja będzie cicha, ale skuteczna, niezauważalna, ale efektywna ;))) poza tym jakby co to mogę strzelić portret generałowi ;)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

Jestem za:))- Znaczy za portretem, co pewnie znaczy że mnie na nim nie będzie widać:))))

zgłoś |

deRuda,  

haha :) jak będziesz dalej tak znakomite poematy pisał to jest szansa, że wyleziesz z za i będziesz na portrecie :) ... w pierwszej swej publikacji ;)

zgłoś |

Wieśniak M,  

była dama z łasiczką, może być wieśniak z generałem:)))))

zgłoś |

deRuda,  

otóż to :)))

zgłoś |

deRuda,  

(panie generale szary szeregowy melduje wykonanie zadania ;))

zgłoś |

Wieśniak M,  

Brawo:)))- byliśmy. Szaniec wygląda solidnie. Transzeje regulaminowe. Nieprzyjaciel pęknie z zazdrości:)))

zgłoś |

deRuda,  

trzask-prask - pękł był :)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

to teraz mamy go ilościowo więcej?;)))

zgłoś |

deRuda,  

ilościowo tak, ale jego jakość spadła bardzo blisko zera :)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

:))) kurduple są najgorsze:)))

zgłoś |

deRuda,  

haha :) no niby tak, ale jak nie mają mocy... to damy radę, poza tym ja też za wysoka nie jestem ;)

zgłoś |

issa,  

i co to ja jeszcze chciala.. i zapomniala ja...

zgłoś |

issa,  

a, już wiem. i, jako i zwykle, najlepszego dla Ciebie, Wieśniaku :d https://www.youtube.com/watch?v=hcgtTrMBMEU

zgłoś |

Wieśniak M,  

:))) dzięki isso i Moc Serdeczności :))- możecie spocząć;))

zgłoś |

issa,  

:d ta je, rale aku! (znaczy, tak jest, generale Wieśniaku; bo mi kiedyś mój były mąż wytłumaczył, że obowiązuje wykrzykiwanie samych końcówek - dźwięk uzyskuje wówczas odpowiednią sprężystość)

zgłoś |

Wieśniak M,  

Końcówki można wykrzykiwać bo i tak mniej więcej żołnierze wiedzą jaki będzie kolejny rozkaz:)))Znam przypadek że dowódca kompanii pokręcił rozkaz przy tworzeniu kolumny marszowej a i tak wszyscy zrobili czego ich wyuczono, w pewnym sensie ignorując dowódcę uzyskującego odpowiednią sprężystość:)))

zgłoś |

jeśli tylko,  

No co jak co, ale generał kompanii to powinien być w musztrze wygenerałowany, to znaczy generalnie wymusztrowany, a nie mylić się w podstawowych obrzędach! Aaa est!!!

zgłoś |

issa,  

heh, Wieśniaku Wieśniaku Ty. lubię, nożesz, lubię ten Twój szósty zmysł absurdu ;d

zgłoś |

Wieśniak M,  

no generalnie masz rację, ale już jak pokapitani wcześniej to mu przechodzi :)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

:))) jestem generalnie wymusztrowany w/g regulaminu absurdu isso :))- Wojsko to kopalnia nieprzebrana. Zaiste mamy czym się pochwalić :)))

zgłoś |

x,  

czuję się postawiona do pionu ;)) pozdrawiam serdecznie.

zgłoś |

Wieśniak M,  

A to dlatego że szukamy odpowiedniego poziomu;))- I ja serdeczne :))

zgłoś |

Magdala,  

a jeśli ktoś leży powalony kontuzją... :( iiitaaam ściskam Cię Wieś. idzie Wieś przez wieś... nawet maszeruje... no dobra! już nie rymuję :* Tara.

zgłoś |

Wieśniak M,  

Kto leży temu werbelki. komu spodnie spadają temu szelki/ kto nie maszeruje tomiku nie wyda/ a kto przeciw nam?...nie widać:)))Pozdrawiam Magdo :)))

zgłoś |

Magdala,  

Wieś, ile można czekać???? i to na leżąco??? wiesz jak to trudno :( dawaj tomik! swój :)

zgłoś |

Wieśniak M,  

Ups... został na kompanii ;)))

zgłoś |

e.,  

MT, a co z książką?

zgłoś |

Wieśniak M,  

właśnie ?:)

zgłoś |

Magdala,  

Przewidywane wydanie 10 paźdź. w Wydawnictwie: słowo/obraz/terytoria :) też już nie mogę się doczekać :) dzięki, E. za pamięć :)

zgłoś |

e.,  

Super:) No to czekam na jakieś spotkanko autorskie :)

zgłoś |

Magdala,  

:) na pewno powiadomię i zaproszę z radością :)

zgłoś |

jeśli tylko,  

A ja przeczytała "Kto się wytęża - podniesie odwłok" - która to kompania dla takich? ;))

zgłoś |

Wieśniak M,  

Kompania zabezpieczenia- do kuchni;))))

zgłoś |

Jerzy Woliński,  

trumlowe inspiracje i pewnie ma rację )

zgłoś |

Wieśniak M,  

Bośmy w tym pracy nawale zapomnieli/ że czeka nas awans, a nawet medale :)))

zgłoś |

Ewa,  

Z lekkim sarkazmem i czytelny. Wielką zaletą portalu są autorzy, którzy mają sporo humoru i bardzo otwarte umysły, których nie ograniczą techniczne ograniczenia :)

zgłoś |

Wieśniak M,  

:)))- Wielką zaleta, acz mało cenioną przez sztab portalu, na szczęście mają poczucie humoru i to dodaje sił:))

zgłoś |

doremi,  

znowu przyjdzie mi leżeć z twarzą w piachu :))

zgłoś |

Wieśniak M,  

Pozyzja leżąca nie męczy nóg:))

zgłoś |

Ananke,  

czuję wewnętrzny opór :) nie nadaję się do musztrowania

zgłoś |

Wieśniak M,  

hehe:)))- doprawdy nie doceniasz swojego potencjału Ananke:)))

zgłoś |

Ananke,  

:)) nie, ja po prostu znam siebie, materia, z której mnie ukuto jest anty musztrowa, co więcej im większy nacisk tym większy opór :))))

zgłoś |

Wieśniak M,  

:))- Wiesz, wszyscy rekruci tak mówią:))

zgłoś |

Ananke,  

hahaha mówisz ? jednak upieram się przy swoim i wolę musztrować niż być musztrowanym :)

zgłoś |

Wieśniak M,  

:))- Mówię to z doświadczenia. A aby musztrować najpierw jest się musztrowanym:))

zgłoś |

Ananke,  

he he a nie da się tego jakoś obejść ? boczkiem ? :D

zgłoś |

Wieśniak M,  

Jasne że się da!- Można zostać generałową i pośrednio dyrygować całym pułkiem;)))

zgłoś |

Ananke,  

hehehe wiesz co jest to jakiś pomysł, ale to mnie nie satysfakcjonuje :) jak kraść to miliony, jak musztrować to szpicrutą :)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

No to nie nadajesz się do armii:)))- No chyba że to ludowa armia wschodniego gwardoru, :)))

zgłoś |

Ananke,  

grunt by był ład i porządek oraz bezwzględne posłuszeństwo ;) :D wąsy i szerokie bary jeszcze z nikogo nie zrobiły generała.

zgłoś |

Wieśniak M,  

Tego się obawiałem!:))- idę zgolić bo znowu je wypaćkam w majonezie;))

zgłoś |

deRuda,  

a czemu paćkasz majonezem po barach? ;)

zgłoś |

Ananke,  

nie nie święta idą :) raczej zapuść ;p będzie broda jak znalazł na Mikołaja :)

zgłoś |

Wieśniak M,  

Bo mi się do słoika mieszczą;))

zgłoś |

Wieśniak M,  

Czy św. Mikołaj dowodzi reniferami?;)

zgłoś |

deRuda,  

bary Ci się mieszczą do słoika... to co to za słoik? :)

zgłoś |

Ananke,  

zatem wyjadasz wprost ze słoika? :))) ludzie to mają długie jęzory :)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

deRuda, no z majonezem, przecież mówię!;)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

Ananke, Czy rTy wiesz ile zaoszczędzam na wodzie?;)))

zgłoś |

Ananke,  

o tak reniferami, elfami, Śnieżynkami, szczególnie te Śnieżynki brzmią interesująco - prawda ? :)

zgłoś |

Wieśniak M,  

Śnieżynki powiadasz:))...hmmm, a dostanę szpicrutkę?;)))

zgłoś |

Ananke,  

hehehe noooo :) ciekawe te oszczędności, a co jeszcze myjesz jęzorem ?: :D Widziałam co koty potrafią w tej materii :))))

zgłoś |

Wieśniak M,  

Nooo, aż tak się nie wygnę;))

zgłoś |

Ananke,  

z tego co wiem Mikołaje mają nie szpicruty tylko laski :)))))

zgłoś |

Wieśniak M,  

A ci z wąsami w majonezie?;)

zgłoś |

Ananke,  

Ci z wąsami w majonezie są zajęci oblizywaniem wąsów ;)

zgłoś |

Wieśniak M,  

To idę zgolić:)))

zgłoś |

Marta M.,  

oj co tu się dzieje ! :))) aż strach czytać bo nie wiem co z tymi rudymi:) rozstrzelani?

zgłoś |

Wieśniak M,  

no skąd!- Załapali się do trzeciej kompanii- saperzy!;)

zgłoś |

Marta M.,  

to bardzo niesprawiedliwe ! ale ku chwale generale :)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

:)))- Saperzy mają najlepiej. Potrafią zajść najwyżej;)))

zgłoś |

Marta M.,  

niechaj niebo nam lettkkiee będzie :)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

:)))- młodości dodaj nam skrzydła/ gdyż ziemia na dobre nam zbrzydła/ niebo błękitne nade mną/ wybrałem już gwiazdkę- taaaką jedną;))))

zgłoś |

Aśćka,  

zawsze miałam słabość do Kronik z wąsem Franza Josefa:) tu zaś zapach mnie wiedzie do grochówki u CK Dezerterów;)

zgłoś |

Wieśniak M,  

:))- A ambicją autora był M.A.S.H, no względnie paragraf 22:))))

zgłoś |

deRuda,  

ooo tak tak wyczuwam paragraf dwadzieścia dwa :)))

zgłoś |

Aśćka,  

absurdy wojny, no tak:)

zgłoś |

Aśćka,  

( w każdym razie, gdyby przyszło do rokowań pokojowych i ustalenia kompromisu to mogę podawać ciastka i kawę) a wiersz wartko mi przypomniał CK o Szwejku nie wspomanjąc. pozdrawiam:)

zgłoś |

Wieśniak M,  

Jestem za podawaniem kawy i ciasteczek nawet bez kompromisu:))))- tego uczyli w C K koszarach:)))

zgłoś |

Aśćka,  

tam to uczyli i wielu innych rzeczy:):):) jakoś sobie musztrę trzeba umilać:) odmaszerowuję do kuchni zatem:)

zgłoś |

Wieśniak M,  

to ja idę posprzątać rejony:)))- dodranoc Aśćku droga:)))

zgłoś |

Damian Paradoks,  

śmiać się będę do rana niech noc będzie przes...na ;)

zgłoś |

Wieśniak M,  

:)))no toś mi zadał zagadkę, już wstawiłem w miejsce kropek kilka interesujących słów:)))))

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

już przy wciąganiu metafor/ zakrztusiłam się herbatą/ pomidor z kanapki spada/ musztra że mucha nie siada :)

zgłoś |

Wieśniak M,  

Aniu:)))- dziękuję i pozdrawiam:))))

zgłoś |

mua,  

kurczaczki ;)) Ruskie po Polsku słabo i zapewne mało czytają . Możemy przyszpanować " wciągniętą metaforą " , aaaleee wciagniętą przez nos zapewne ;)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

Mało czytają?. Mają całe mnóstwo czytaczy a nawet pisaczy na polskich forach. Jak im coś nie pasuje, to majestatycznie ignorują :)))

zgłoś |

bosonoga,  

Reklama udręką narodu – natrętnie się ryje do przodu! Dobrego dnia!

zgłoś |

Wieśniak M,  

Dobrego bosonóżko i... uciekaj w bramy/ jeśli na drodze Ci staną reklamy ;)))

zgłoś |

zuzanna809,  

... suma sumarum - to kto w końcu dźwiga?:)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

Atlas:)))- przylepia też płytki po godzinach:)))

zgłoś |

xyz,  

i wyszedł despota z Rezeba syna ;p

zgłoś |

Wieśniak M,  

Rezeb patron nauki/ lubi sztukę na sztuki:)))

zgłoś |

xyz,  

tyle sztuk pięknych konsumuje, że aż dzieci to dziwuje; bez podrywów, dopalaczy, z twardą głową dziarsko kroczy ;))

zgłoś |

Wieśniak M,  

Rezeb Kroczący Zadziwiciel/ wynagradza wiernym ofiarę sowicie/ ściska grabę prawych/ lewe klepie w tyłek/ i choć mu wieszczą wrogie kulty schyłek/ Rezeb wszystkim równo rozdziela uśmiechy/ oddalając się z kapłankami na moment pod strzechę;))

zgłoś |



pozostałe dzienniki: 08-03-2018 , 20-12-2017 , 18-12-2017 , 13-12-2017 , 08-12-2017 , 07-11-2017 , 04-09-2017 , 07-08-2017 , 24-07-2017 , 20-07-2017 , 23-06-2017 , 31-05-2017 , 13-04-2017 , 26-03-2017 , 03-09-2016 , 02-08-2016 , 24-06-2016 , 01-03-2016 , 13-10-2015 , 28-09-2015 , 25-09-2015 , 12-06-2015 , 26-05-2015 , 12-03-2015 , 19-02-2015 , 13-02-2015 , 09-02-2015 , 13-01-2015 , 23-12-2014 , 16-12-2014 , 14-11-2014 , 12-11-2014 , 06-10-2014 , 01-10-2014 , 25-09-2014 , 23-09-2014 , 21-09-2014 , 18-09-2014 , 17-09-2014 , 15-09-2014 , 11-09-2014 , 02-09-2014 , 30-08-2014 , 26-08-2014 , 22-08-2014 , 25-03-2014 , 14-03-2014 , 23-02-2014 , 19-02-2014 , 12-02-2014 , 11-02-2014 , 10-02-2014 , 17-01-2014 , 14-01-2014 , 30-12-2013 , 16-12-2013 , 19-11-2013 , 18-11-2013 , 09-11-2013 , 01-11-2013 , 31-10-2013 , 25-10-2013 , 24-10-2013 , 20-10-2013 , 18-10-2013 , 16-10-2013 , 15-10-2013 , 15-10-2013 , 15-10-2013 , 13-10-2013 , 12-10-2013 , 09-10-2013 , 09-10-2013 , 08-10-2013 , 06-10-2013 , 03-10-2013 , 02-10-2013 , 30-09-2013 , 26-09-2013 , 25-09-2013 , 23-09-2013 , 19-09-2013 , 18-09-2013 , 11-09-2013 , 10-09-2013 , 06-09-2013 , 05-09-2013 , 01-09-2013 , 31-08-2013 , 30-08-2013 , 30-08-2013 , 28-08-2013 , 27-08-2013 , 20-08-2013 , 18-08-2013 , 16-08-2013 , 13-08-2013 , 01-08-2013 , 01-08-2013 , 30-07-2013 , 19-07-2013 , 30-06-2013 , 27-06-2013 , 24-06-2013 , 19-06-2013 , 16-06-2013 , 04-06-2013 , 01-06-2013 , 31-05-2013 , 25-05-2013 , 15-05-2013 , 14-05-2013 , 06-05-2013 , 01-05-2013 , 18-04-2013 , 17-04-2013 , 15-04-2013 , 14-04-2013 , 11-04-2013 , 07-04-2013 , 03-04-2013 , 31-03-2013 , 30-03-2013 , 26-03-2013 , 25-03-2013 , 24-03-2013 , 18-03-2013 , 15-03-2013 , 11-03-2013 , 09-03-2013 , 07-03-2013 , 13-02-2013 , 27-02-2013 , 24-02-2013 , 20-02-2013 , 14-02-2013 , 12-02-2013 , 11-02-2013 , 10-02-2013 , 08-02-2013 , 07-02-2013 , 06-02-2012 , 05-02-2013 , 03-02-2013 , 01-02-2013 , 29-01-2013 , 24-01-2013 , 23-01-2013 , 17-01-2013 , 13-01-2013 ,

Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1