9 lipca 2012

9 lipca 2012, poniedziałek ( Julio )

Kiedy ty nie żyjesz po raz pierwszy tego lata jem wiśnie. Są kwaśniejsze niż kiedykolwiek. Na pewno takich nie jadłaś. 
Dopiero noc przynosi wytchnienie.

---
Kiedy ty już nie żyjesz całkiem tracę pamięć; nie umiem więcej mówić nagle niebo staje się pionowe


białe 


liczba komentarzy: 4 | punkty: 21 |  więcej 

q,  

pierwsze zdanie nasączone do granic skojarzeń; dalej także. prawdziwie, metafizyczna kwintesencja życia, śmierci i samotności... Lauro, pokłon i pozdrowienia serdeczne.

zgłoś |

Towarzysz ze strefy Ciszy,  

nasza pamiec czasem mieszka w ludziach o ktorych niemal sie ocieramy... a jednak nieuchwytnni...

zgłoś |

issa,  

ktoś mi kiedyś powiedział, że jestem jak płynąca woda: można się napić, ale cała w rękach i tak nie zostanę i nie można mnie mieć. w ogóle ani dla siebie. jestem teraz w czasie tak świadomie rosnącego buntu przed pionowym białym niebem, przed tą pieprzoną bezstronnością ścian, które chciałyby go przychylić, że tym razem płynąca woda zaczyna dla mnie oznaczać to wszystko, co dzieje się z nią, kiedy spotyka przeszkody. Nie. Po prostu nie, więc "Kiedy ty już nie żyjesz całkiem tracę pamięć; nie umiem więcej mówić nagle niebo staje się pionowe / białe", będę w nim cierpliwie szukać dróg: drążyć, piętrzyć się, przeciekać, aż niebo straci monstrualną niewinność i znajdę przejście dla żywego Ty. Jak powiedziałby Indianin na radzie: Chcę mówić. Chcę mówić po Białe. / Dobrego.

zgłoś |

Joha,  

Trudne. Każdy odczuwa po swojemu. Wbrew pozorom słyszę tu krzyk. Serdeczności.

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1