23 lipca 2012

24 lipca 2012, wtorek ( jeszcze raz, nigdzie )

Co zrobić, jeśli zechcesz wrócić kiedyś do zburzonego domu? (Budynek po prawej stoi w miejscu zburzonej kamienicy (...)


liczba komentarzy: 12 | punkty: 9 |  więcej 

alt art,  

nie da się dwa razy wejść do tego samego domu..

zgłoś |

Emma B.,  

dlatego krakowianie nie burzą aby można było wrócić, taka ich uroda ;))

zgłoś |

Laura Calvados,  

nie byłabym taka bezkrytyczna wobec krakowian... :/

zgłoś |

Emma B.,  

dlaczego bezkrytyczna, to było nieco uszczypliwe nawet vide ujeżdżalnia koni w marmurach albo kominy Bonarki

zgłoś |

Laura Calvados,  

Aah, proszę - nie ciągnijmy tego. Jestem nieobiektywna:)

zgłoś |

alt art,  

ja napisałem słowa znacznie bardziej kontrowersyjne..

zgłoś |

Laura Calvados,  

Nie wydały mi się aż tak kontrowersyjne w moim osobistym odczuciu jak pochwała krakowian, zresztą mijająca się z prawda. Ale już, tyle.

zgłoś |

issa,  

ba, to jest pytanie. nie mogłabym wrócić nawet do domów niezburzonych. nie dlatego, że cokolwiek sama rujnowałam, a dlatego że miejsca, w których żyłam, zmieniają się: np. centrum dużego miasta, w którym się urodziłam i wychowałam, nie ma, a ściślej, jest wyłącznie w moich synapsach. zachował się wprawdzie plan ulic, są domy, parki itp., ale ich wygląd, przeznaczenie siedlisk, ludzie - obiektywnie nie istnieją w postaciach, jakie pamięta dziewczynka-we-mnie.

zgłoś |

ApisTaur,  

nawet pamięć topografii/ cofnąć czasu nie potrafi :)

zgłoś |

Laura Calvados,  

Cierpię na ten sam rodzaj pamięci-o-nieistniejącym. Miejsca wygasają jedno po drugim na przestrzeni lat, wcale nie tak długich przecież. Skrzętnie gromadzę ślady; czasem jednak jest już za późno. Czasem mijamy się ledwie o dni. Jedna z pierwszych pocztówek przywraca pewien istotny Dom, który był.

zgłoś |

issa,  

Tak. Pamięć-o-nieistniejącym. Wobec tego pójdę przypomnieć sobie ten Dom Który Był.

zgłoś |

deRuda,  

trochę można, ale jedynie z zamkniętymi oczami

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1