4 lutego 2013

4 lutego 2013, poniedziałek ( teasing* )

Zasady. Nerwice. Kwasy.

Mężczyźni o wielkich ramionach. Nocne prześwity. Odchodzenie, spoglądanie za siebie. Krzyczenie imienia z daleka.

Godziny nad ranem, nad dniem. Nad kolanem.
Drapanie rąk.
Cokolwiek.


liczba komentarzy: 13 | punkty: 16 |  więcej 

hossa,  

"Zasady.Nerwice.Kwasy." a wszystko przez chemię

zgłoś |

hossa,  

(ale nie na pewno)

zgłoś |

Laura Calvados,  

ależ tak, hossa. Wszystko przez tę cholerną chemię...

zgłoś |

Waldemar Kazubek,  

Dziwne, czasem czuć tę chemię na zbyt wielką odległość, choć to niby niemożliwe, wbrew fizyce i chemii, ale jednak, feromony to chyba najwięksi podróżnicy.

zgłoś |

Laura Calvados,  

Ten tekst pojawił się jako surogat. Dzisiaj, chyba po raz pierwszy w życiu pomyślałam, że mam ochotę na klasyczny erotyk z całym tym kleistym leitmotivem. Niemal w tej samej chwili dotarło do mnie, że w tym temacie jestem niezdolna. Normalnie, że im pot end. PS> Val, nie zapominaj o dyfuzji. To podstawowy środek chemicznej lokomocji... Tak. Odległość, choć to niby niemożliwe.

zgłoś |

hossa,  

feromony podróżujące w literach, yhm, coś w tym jest, czasem je w nich wyczuwam;)

zgłoś |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

To już lepiej ścianę drapać. "Pianistka" Jelinek mi się przypomniała z tym samookaleczaniem.

zgłoś |

Jaro,  

hm a katalizator masz do tych akcji - reakcji, jak nie skończy się alienacją w piachu, co akurat nie jest niczym odkrywczym.

zgłoś |

Laura Calvados,  

Mam katalizator. Tylko nie mam warunków laboratoryjnych Jaro.

zgłoś |

Joha,  

Byłam tu wcześniej, naskrobałam komentarz, ale Twoje słowa odczytałam po swojemu, wplatałam w swoje minione przeżycia. Lauro, zawstydziłam się tego, zmazałam i niech tak zostanie :-) Widz jednak, że coś ważnego mi uświadomiły. Pozdrawiam serdecznie :-)

zgłoś |

Laura Calvados,  

Zdarzają mi się dokładnie takie same sytuacje. Rzadko, ale jednak. Pozdrawiam, Jo!

zgłoś |

Istar,  

drapanie rąk. cokolwiek

zgłoś |

Bazyliszek,  

jestes fajna:))))

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1