21 july 2012

21 july 2012, saturday ( Brzozy )

A czy to ludzie potrzebują z kimś rozmawiać? Gdybym nie przecięła drogi mojej pani doktor, pewnie poszłaby dalej z tym wiklinowym koszykiem pełnym warzyw. Lekarz Medycyny Pracy, Helena B. rocznik 37, już trzy razy tego lata pływała w jeziorze, a gdy była mała, jej matka, która obszywała całą rodzinę, zauważyła: ten lewy bok, dziecko, trochę tobie wychodzi.

Z naprzeciwka szła brzoza w koronie - miała długą białą spódnicę. Pamiętam, że gdy pierwszy raz publicznie czytałam jeden z moich wierszy, podeszła do mnie i objęła ramionami, żebym się do końca nie musiała rozsypać. Teraz wpatrzona w jakiś daleki punkt, jakby płynęła.

Zapomniałam, jak ma na imię.


number of comments: 7 | rating: 1 |  more 

Magdala,  

czy nie po to piszemy, żeby o nas nie zapomniano? ją również uwieczniłaś, niech leci w przestrzeń! :)

report |

Istar,  

masz dar przekonywania że świat nie składa się z ochłapów rzucanych nam głodnym na żer. pewnie tkwię teraz na celowniku i łatwiej się wzruszyć nieuchronnym końcem, nie mniej w tym krótkim opisie sprawdza się teoria wzajemności uczuć. dziękuję GLC, myślę sobie że nie trzeba być kimś wielkim żeby utkać pajęczynę w którą złapią się silniejsi od nas..

report |

alt art,  

zapomniałem, jak mam na imię..

report |

jeśli tylko,  

zdradzasz się z wiedzą, że masz imię..

report |

Laura Calvados,  

... coś we mnie trzasnęło, kiedy to czytam.

report |

ezo**,  

no i znowu zatrzymałaś mnie na chwilę w tym życiowym pędzie ...

report |

Wanda Szczypiorska,  

To ja u Ciebie Gabrysiu też spróbuję się pojawić jako brzoza (z mojego ogrodu)

report |

gabrysia cabaj,  

bardzo dziękuję za komentarze, Wam, wszystkim - uśmiechy przesyłam i pozdrowienia;)*

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1