12 october 2014

Remont łazienki

Kazał kupować klej. Początkowo było tego trzysta kilo, później dodatkowe dwieście. Z każdym dniem jeszcze więcej kleju i jeszcze, a łazienka robiła się coraz mniejsza. Dawaj, dawaj, mówił. Więc jeździłem, co miałem za wyjście, to on jest majster, mi nic do tego. Mijał już trzeci dzień, a kleju było na ścianach tyle, że majster zaczął się kurczyć, żeby się tam zmieścić. Tak trzeba, tak będzie dobrze, mówił i dalej szpachlował. Piątego dnia już ledwo go widziałem, a siódmego całkiem zniknął. Bałem się trochę o niego, bo przestał prosić o herbatę i nie chciałem, żeby się odwodnił. Zacząłem go szukać, ale nie mogłem wejść do łazienki, bo taka była mała. Zresztą bardziej chciałem się odlać, bo to on jest majster i wie co robi. Jak chce sobie nawet znikać to niech znika, mi nic do tego. Wyciągnąłem siusiaka w przedpokoju i usiłowałem trafić do tego małego kibelka, który był w środku. Nie spuszczałem wody i nie opuszczałem deski, bo bałem się o majstra. Teraz już nawet do tego przywykłem i załatwiam się w kuchni. Gorzej jest jak chcę wrzucić dwójkę, albo się wykąpać, ale sąsiedzi są bardzo wyrozumiali. Też mieli doczynienia z niejednym majstrem, który spartaczył im robotę. Nawet herbatą poczęstują, a i współczuć im się zdarzy z całego serca.




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1