11 october 2014

Piękny dzień

Pięknie i tanio może być w każdy dzień, nie tylko w sobotę. Możesz harować na kasie w pampersie w niedzielę, kierownik może być nieznośny, a ludzie podli, ale i tak w dalszym ciągu może to być twój piękny dzień. Nikt ci tego piękna przecież nie odbierze, tak jak marzeń. Nawet jak będziesz głodna i nie będziesz miała przerwy, bo jesteś najmłodsza, a oni w twoim wieku przecież nie jedli, tak ci powiedzieli, to nieważne. Ten piękny dzień trwa nadal, więc sięgniesz sobie z regału przy kasie batonik, bo czujesz, że zaraz zemdlejesz jak nie zjesz, a kierownik zobaczy to na kamerze, i w ten piękny dzień wyrzuci cię z pracy za kradzież. A ty w ten piękny dzień wracasz wcześniej do domu, bo tak się nie spodziewałaś tego w ogóle, i pampersa nawet nie zdjęłaś z wrażenia, bo po co to robić w taki piękny dzień. I depresja też cię teraz nie dopadnie, bo w taki piękny dzień nikogo nie dopada, i łez też nie będzie i złości, bo nie warto się złościć w ogóle, a co dopiero w taki piękny dzień. Nawet jeśli byś teraz straciła sens życia, bo masz podarte pończochy, to i tak nie warto o nim myśleć w ten piękny dzień. Pchnij taboret na strychu, bo nawet grabarze wolą wsypywać piach w ten piękny dzień.


number of comments: 3 | rating: 3 |  more 

alt art,  

słodkiego miłego życia..

report |

issa,  

"więc sięgniesz sobie z regału przy kasie batonik, bo czujesz"..

report |

Ananke,  

rozumiem, że "piękny dzień" to zamierzone powtórzenie, ale jednak ciut za często jak na tak krótki tekst, inaczej mówiąc nieco męczy czytającego

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1