10 october 2014

Syrop

Kupiłem koleżance z pracy w aptece syrop na gryzące sumienie dla ateistów. Prosiła mnie, bo u niej w aptece nie ma. Mówi, że jak zrobi coś złego, skłamie, albo kogoś oszuka to ją coś gryzie w gardle i uwiera po całym ciele. Mówi też, że zostaje jej wtedy zapach jakby zepsutego jedzenia w środku, a także na rękach, ubraniu i pod stopami jak chodzi też. W ulotce jest napisane, że takie są właśnie objawy gryzącego sumienia. Jeśli ateista majaczy w gorączce o chęci wstąpienia na drogę wiary, a po złym uczynku zaczyna być ociężały i sumienie mu dyszy w kark jak nocny astmatyk nie dając spać, to trzeba wypić ten syrop trzy razy dziennie po łyżce stołowej. Po kilku dniach ognisko chorobowe powinno ustąpić. Syrop jest zalecany tylko dla ateistów. W działaniach niepożądanych napisali zawroty głowy i wymioty przy sektach, a opętanie przez diabła przy religiach. Syrop można też stosować przy wszelkiego rodzaju niepewnościach, wahaniach i wstydzie. Ucieszyła się bardzo i podziękowała. Po kilku dniach sumienie zniknęło jak ręką odjął.




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1