15 marca 2020

15 marca 2020, niedziela ( Arytmia )

Obudziłem się na lewym boku przestraszony, że serce bije mi tak szybko i nierówno. O rany, chyba trzeba wezwać pogotowie! Już sięgałem po telefon i już zaczynałem denerwować się, że ktoś inny zje moją część sernika, gdy nagle w głowie rozbłysło zrozumienie. To nie serce, to pies drapie się pod łóżkiem! Uspokojony, przewróciłem się na drugi bok (na prawe ucho gorzej słyszę), no i przespałem do samego rana. A potem było śniadanie, kawa, niestety bez sernika, bo pies zeżarł, gdy wyszedłem z pokoju, żeby wpuścić do domu kota.


liczba komentarzy: 12 | punkty: 7 |  więcej 

jesienna70,  

i po serniku:) a jednak przeczucie nie myli...

zgłoś |

smokjerzy,  

nic tak nie boli, jak wspomnienie po serniku, którego się nie posmakowało...;))

zgłoś |

bosonoga,  

Sernik to pikuś, moja sunia zeżarła mi kiedyś kotlety przeznaczone dla gości :) Uwielbiam Twoje pisanie! Jeśli wydano Twój tomik – jestem chętna. Zdrówka!

zgłoś |

smokjerzy,  

od kotleta wyżej sobie cenię sernik, bez względu na przeznaczenie! :)) dzięki za miły komentarz, nie, nie ma tomiku,chyba dlatego właśnie lubię pisać, bo wiem, że nic w związku z tym nie musi się stać :) dzięki i zdrówka też!

zgłoś |

jeśli tylko,  

sąsiadka miała wilczura, ogromnie rasowego i ogromnie żartego, młody był, jak to nastolatek. Upiekła sernik, postawiła. Pies duży , to sięgnął i zeżarł. Dużą blachę. Spłakała się, Upiekła drugi, wstawiła do szafki. Pies otworzył i zeżarł. Tego samego dnia. W trosce o psa trzeciego sernika ju nie piekła :)

zgłoś |

smokjerzy,  

jeśli chodzi o sernik, jestem jak ten pies...:))

zgłoś |

alt art,  

podejrzewałem, ze masz kota..

zgłoś |

smokjerzy,  

nie Ty pierwszy i chiba nie ostatni...

zgłoś |

alt art,  

dobrze że nie krzyczałem eureka, jak ten goły ze syrakuz, bo byłby jeszcze większy obciach..

zgłoś |

smokjerzy,  

no i mógłbyś miejscowych poetów wystraszyć...

zgłoś |

Ananke,  

:):):)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1