6 kwietnia 2020

6 kwietnia 2020, poniedziałek ( Piesoterapeuta )

Ja wyprowadzam na spacer psa, 
ale to on wyprowadza mnie na ludzi.
Jest bardzo mądry, wszechstronnie wykształcony.
Przeczytał niezliczone metry trawników.
I to na każdy temat!


liczba komentarzy: 21 | punkty: 4 |  więcej 

ApisTaur,  

mam nieodparte wręcz wrażenie/ że więcej prawdy on wyczytał/ niżli dzisiejsze pokolenie//;)

zgłoś |

smokjerzy,  

no ba!...;))

zgłoś |

alt art,  

ale czy ze zrozumieniem, no bo pies to o margines błędu, czyli ordynarną literówkę od partii rządzącej..

zgłoś |

smokjerzy,  

porównując wyraz pysków - mój, gdy czytam własny tekst, zerkając w lustro, psa, gdy bada nosem święte objawienia w trawie - zapewniam Cię, że ze zrozumieniem...

zgłoś |

alt art,  

błogosławiony pies, który ze zrozumieniem chodzi jego drogami, w zaciszu domu pana swego, albowiem będzie oglądał kwieciste łąki..

zgłoś |

jeśli tylko,  

jak to było? - pies, który uważnie obwąchuje tyłek innego psa otrzymuje więcej.. ee - konkretnych i sprawdzonych informacji niż jest w dzienniku telewizyjnym.. czyli jest dobrym czytnikiem!..

zgłoś |

alt art,  

a mówiłem, że zbytnią wagę przywiązujemy do nośników..

zgłoś |

jeśli tylko,  

przecie ważna treść (hm) a nie forma (hm)..

zgłoś |

alt art,  

barokowe baldachimy berniniego rozpościera się nie aby przykryć błahość i pustkę, ale stosy i wytapiające się w ich żarze pytania pascala i spinozy..

zgłoś |

jeśli tylko,  

muszę sprawdzić, gdzie u berniniego by pies..

zgłoś |

alt art,  

pies dedykowany na kobiety..

zgłoś |

jeśli tylko,  

a gdzie ma dedykację?..

zgłoś |

alt art,  

nie wypada mi tak dosadnie..

zgłoś |

jeśli tylko,  

owiń w bawełnę.. (przewiewna)..

zgłoś |

alt art,  

poszło na maseczki..

zgłoś |

smokjerzy,  

trochę żeśta, Państwo, zeszły na manowce, ale, jak przez mgłę, zrozumiałem, że pies może być jednocześnie książką i czytelnikiem...:))

zgłoś |

jeśli tylko,  

no i masz alibi do wietrzenia się na dworze..

zgłoś |

smokjerzy,  

moje alibi to biała plama na mapie - mieszkam na odludziu...;))

zgłoś |

jeśli tylko,  

ja mieszkam na ludziu, ale mam ogródek z mnóstwem roboty, i to mnie trzyma przy jakiej jakiej równowadze..

zgłoś |

Jaga,  

wyprowadzanie na ludzi/ gdy trudno być już człowiekiem/ moc niech w ludziach obudzi/ wyjść trzeba z każdym wiekiem ;) Niech mi boczne ścieżki pies wybaczy/ ludzki pan, tuszę, psa nie obsobaczy ;)

zgłoś |

smokjerzy,  

czasem jednak jestem pechowcem/ bo pies zamiast na ludzi/ wyprowadza mnie na manowce...:))

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1