26 stycznia 2018

26 stycznia 2018, piątek ( Wiem, że coś wiem, ale nie wiem co. )

Im dłużej żyję, tym głupszy jestem. Ktoś powiedział, że to przejaw mądrości. Ktoś dużo starszy ode mnie. Od tamtego czasu, zamiast myśleć, piszę wiersze. W wolnej chwili  oddycham. Każdego wieczoru podlewam głupotę - żeby mądrość stała się jeszcze bardziej widoczna. W nocy podobno świeci, ale jak to tak - nie podłączona do prądu?


liczba komentarzy: 12 | punkty: 7 |  więcej 

jeśli tylko,  

świeci? - ba, promieniuje ;))

zgłoś |

smokjerzy,  

Znam tylko relacje, więc tak do końca nie wiem :))

zgłoś |

alt art,  

prawdopodobnie nie jesteś zwyczajną lampą fluorescencyjną; zjawisko przestaje się uważać za fluorescencję, kiedy po zaniku czynnika pobudzającego (prąd) nie zanika w ciągu przedłużającej się chwili; wtedy mówimy o fosforescencji..

zgłoś |

smokjerzy,  

Alcie, zlituj się...W piątek wieczorem to ja nie jestem w stanie zrozumieć nawet zasad działania świeczki!

zgłoś |

Wieśniak M,  

ot taki wieku przywilej/ że im starsi jesteśmy tym tłumaczymy wszystko zawilej;)

zgłoś |

smokjerzy,  

To jakaś sztuczka z czasem - im go mniej, tym więcej. Poza tym proste to są tylko myśli po wczorajszej wódce dzisiaj rano :)))

zgłoś |

byłem...,  

Ja mimo wieku nie świecę. Chyba się u mnie na razie wyrównało...

zgłoś |

smokjerzy,  

Ja też nie. Zachowujemy wobec siebie (mądrość i ja) bezpieczny dystans :))

zgłoś |

lilidae,  

Od pewnego czasu płacę coraz mniejsze rachunki za energię...;)

zgłoś |

smokjerzy,  

Znaczy, że czerpiesz z nielegalnych zasobów ;))

zgłoś |

Eva T.,  

solar :)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1