11 september 2014

11 september 2014, thursday ( meandragora )


kilka garści pod ziemią
idealne miejsce na widoczek
bo przecież wykopią odkryją
krzykną
 - jakie to urocze!- 
zdrowe jakie przemyślane ważne!
 
dziś padał za duży deszcz
na wiązankę
ale 
zawsze to raźniej


number of comments: 69 | rating: 0 |  more 

Vrba,  

i będą się doktoryzować zawzięcie - zawsze to jakieś zajęcie...

report |

Wieśniak M,  

i patologizować ;)))- dzięki - wspaniałe podpięcie :)))

report |

Vrba,  

I jeszcze nas będą konserwować ;)

report |

Wieśniak M,  

a może i konsekrować:)))

report |

bosonoga,  

Ja tam lubię dużą przestrzeń / ryć pod ziemią nie chcę jeszcze :)))

report |

Wieśniak M,  

ja też się trzymam zajadle/ choć z daleka widać szpadle :)))

report |

dracena,  

z popielnika na użyźnianie i znów robota się szykuje:))

report |

Wieśniak M,  

trudno odejść bez wypracowania zysku ;)

report |

Aśćka,  

o wykręconej kondycji psiankowatości ludzkiej, / muzy grzmijcie / gdy skopujesz ogródek, / może odśpiewa chór, /zaschły dwór wodza mrówek /i mały labirynt dopowie echem: /na pociechę kilka słów :)

report |

Wieśniak M,  

ku czci wielkiego wieszcza/ kopczyk niepozorny smagany w deszczach/ rozrzucany stopą nieporadną/ albo i złośliwą/ gmaszysko splątanych korytarzy- jako żywo/żyje wystawiony wdzięczną pamięcią kończyn na kije/ pomnik wydeptanych ścieżek do pobliskich realów/ z królową matką w czaszce pośród marów/ ;)

report |

Aśćka,  

doczytałam: "pośród marchwi" / czy my żywi czy już martwi/ pyta ludź śród ulew i dżdżu / gdzie jesteś wieszczu / gdzie skąd czy ku / pomiędzy błockiem i suchą ziemią / unosisz się stąpasz czy wnikasz/ a niebo masz w oczach / i nicość:)

report |

Wieśniak M,  

...odo moja do radości! do wielkich czynów z nicości/ droga wiedzie najprostsza/ już mi się pióro wyostrza/ krew ciurka z nadgarstka/ najpierw idei cieniutka warstwa/ potem cokołu długie przedmowie/ z marchwi zaiste powstałem a ze mną mrowie:)))

report |

Aśćka,  

a kto wypowie choćby słowem drobnym / piękno ścieżek między łąk tuliną / ten pamięć ma wietrzną i uśmiech / co się rozwinął ze świtem / zmarchwiały wrócił po nocy na twarze / zbudził mrowieniem, pochuchał zdrętwiałe / i pobiegł prędko gdzie końcówki oczu / wyskoczył łzą i popatoczył w ziemię / tak rodzi się ta sól / cenne brzemię:) idę Wiesiu w himalaje pracy mrówczej, coraz wyższe góry mam ram pam pam

report |

Wieśniak M,  

..i poszła/ lecz słowo zostało zbawienne między larwy/ wzrośnie na nich ludek wędrowny pracowity i hardy/ pomknie z trąbami po ostatnie kopce na polanie/ i zagrzmi antologią aż sczezną i igła na nich nie zostanie :))- Pkb na nas liczy :))

report |

Aśćka,  

tak, że boki tylko zrywać:) Wiesiu podłączami się - Pamięci Wieszcza rap-oda radosna:)

report |

Wieśniak M,  

:)))) Oda- liska chytruska :)))

report |

Aśćka,  

Wieśku - to nie wazelina - ja tak naprawdę czuję - dajesz Mickiewiczowego Flow'a:) to się zwie Flow Autentyczny:)

report |

Wieśniak M,  

nasze dialogi są wzajem inspirujące. To dlatego lubię ten portal, choć bez wzajemności :)))

report |

Aśćka,  

aha, o żesz, ale Polak potrafi jak widać:)

report |

Wieśniak M,  

Potrafi potrafi :))) na drzwiach od stodoły napisać poemat/ choć czasem o sianie innym razem nie na temat :)))

report |

Aśćka,  

albo zwinną witką po wodzie / od święta i na co dzień /się myśl pałęta, wierzchem płynie / i na spodek skapnie / gęsty atrament / i takie to jest pisanie / a choćby mołotow strzelał / i wrzask był i zamęt:) dziekuję Wiesiu:)

report |

Wieśniak M,  

a szczery do "bulu" w swojej misji skrybiej/ czy na drzwiach wucetu/ czy spreyem po szybie/ stosując klasykę zakrapianą w winie/ równy protoplastom szczytuje w łacinie/ :))

report |

Aśćka,  

w tej kwestii to już nawet chyba i Boy Żeleński się wyraził, że albowiem nasza terminologia w tej materii nieco taka uboga, więc jak trwoga zmusza to "siem sięga" - bo taka siermięga - do Owidiusza:)

report |

Wieśniak M,  

prawdziwa skarbnica biega po sąsiekach/ a że pełne siana/ senność na człowieka/ takowa przychodzi znienacka/ że pisze we śnie/ w szlafmycy i laczkach:)))

report |

Aśćka,  

powrócę, acz teraz wzywa mnie jakieś Kło:)

report |

deRuda,  

choć nie o to chodziło, ale i tak przypomniały mi się "sekrety" z dzieciństwa, wykopywało się dołek, wkładało do niego różne skarby i roślinki i przykrywało szybką :))

report |

turkus,  

też to robiłam :)

report |

Wieśniak M,  

:))) stąd ten widoczek :)) Skarb za szybką do odgrzebywania w tajemnicy przed chłopaczyskami z bloku obok :)))

report |

deRuda,  

dokładnie :)))

report |

Wieśniak M,  

i nie korci Cię zostawić kilka skrytek pod krzakami dwie stopy od krawężnika?:))

report |

deRuda,  

korcie :))))))

report |

deRuda,  

jestem klasycznym zbieraczem (kamyki, kulki, muszelki, skrawki, patyczki - pełno tego) to chyba właśnie efekt prehistorycznych przodków i "sekretów" z dzieciństwa właśnie :)

report |

deRuda,  

(cholewka korci nie korcie ;)))

report |

Wieśniak M,  

Wiesz, a może trzeba zostawić ich kilka dla przyszłych pokoleń. Rozrysować mapę i wrzucić w grafiki. Może jakiś badacz- derudysta odnajdzie po latach ?

report |

deRuda,  

haha :) badacz derudysta - Wieśku jestes mistrz ;))))

report |

Wieśniak M,  

No jestem pewien że taka specjalizacja się pojawi :)))

report |

deRuda,  

zapewne ;)) to w taki razie, aby przysporzyć im pracy, zaczynam myśleć nad "sekretami" :)) pamiętaj, że będą o tym pisać i o Tobie - bo to Ty spowodowałeś :))

report |

Wieśniak M,  

przyjmuję ojcostwo chrzestne z dobrodziejstwem inwentarza :)))

report |

deRuda,  

Ha!!! brawo, bądź dzielny, bo będzie to zadanie pełne trudu i niepewności - chrześniak może być krnąbrny i nieprzewidywalny :))

report |

Wieśniak M,  

znaczy po chrzestnym- artysta :)))

report |

deRuda,  

dokładnie ;))

report |

issa,  

Kojące. Lubię widzieć, że na przekór "oczywistemu" bagatelki mogą być, więc jednak bywają - przenikliwe. Bądź pozdrowiony, Wieśniaku :) Na Rezeba!

report |

Wieśniak M,  

I ja go chwalę w tej oto godzinie:)- dzięki isso, w ten dzień mroczny ale dający nadzieję :)) serdeczności :))

report |

issa,  

Tak :) I wiesz, to jest takietak, jakie bliskie chyba jest Twojej myśli w Dzienniku Evy T., tej o naturalnej jedności, więc i ważności, netu i reala. Takietak, jak tylko mogą być do "tak" - te przedziwne chwile, kiedy między trzecią a piątą idzie się na łąkę :) Serdeczności, W.

report |

issa,  

(trzecią i piątą rano, rzecz jasna lub niejasna, jak kto woli)

report |

Wieśniak M,  

Znane jest zjawisko zamiany statecznych obywateli w istne demony- po wejściu do auta- za kierownicę. Myślę że net ma w sobie to coś z ostrej jazdy:)))- A zbieżność myśli mnie nie zdziwiła. bo choć innymi słowami dochodzimy do punktów stycznych gdyż to ten sam kierunek :)))0- dzięki:))

report |

issa,  

:) Podążam. Podążam z ufnością (bez naiwności, bo już chyba wystarczająco duża ze mnie dziewczynka, by się rozstać z naiwnym) za tym, co mówisz, dokąd mnie prowadzisz. Yhm. I dźwiedź dziękuje. Bardzo serio, ważnie, poważnie. I, uśmiechnięty, teraz, kiedy pisze, od ucha do ucha :d. Uchch. Znaczy, chyba, ni mniej, ni więcej, (ożesz!) z łapą na sercu ;d

report |

Wieśniak M,  

ja wolę piątą :)))

report |

issa,  

Hahah. No, tak. To, o dziwo, też rozumiem. Wiesz, chyba mnie sporo uczysz( = w moim pojęciu nauki, pokazujesz, co mogę sobie sama zobaczyć, wyobrazić sobie, przyjąć za sens, który jest i we mnie naprawdę) tym, jak jesteś tutaj, w tym wirtualu, gdzie Cię spotkałam. Hm. Może więcej nawet, niż dotąd myślałam, kiedy myślałam 'Wieśniak'.

report |

Wieśniak M,  

I ja Ci dziękuję Dźwiedziu za to u Ewy T, bo czasem zdaje mi się że tracę kontakt z rzeczywistością, no że się czepiam egoistycznie, A znasz mnie lub nie znasz, nie za często staję okoniem do świata. A tam za potokiem Twoich wpisów zanurzałem się coraz głębiej we własne oburzenie. :))

report |

issa,  

Uhum. Idę, bo zaraz wzruszę się ponad dozwoloną publicznie miarę ;)

report |

Wieśniak M,  

:))) i mnie łza serdeczna łaskocze:))- idę z psem i Różą chłonąć ten piękny wieczór :))

report |

Ananke,  

a co Ty tak dziś Wieś grobowo ?:)))

report |

Wieśniak M,  

hehe:))) właśnie gdzieś u Ciebie doczytałem że w gruncie jest sympatycznie :))))

report |

Ananke,  

hahahaha no tak, taj jak powiedziałam :D no popatrz jak to człowiek przy Tobie musi każde słowo ważyć ;)

report |

Wieśniak M,  

nie od słów człek do gruntu a od czynów:)))

report |

Ananke,  

wiesz co, czasem to i od słów można, ale to już inna para kaloszy ;p

report |

Wieśniak M,  

można i z braku słów ale i to inna para sandałów :)))

report |

Ananke,  

to to mamy już każdą opcję wąchania kwiatków od spodu ?:))

report |

Wieśniak M,  

i możemy badać czy nic się dla kwiatów nie zmienia/ gdy się je zaczyna wąchać od korzenia:))

report |

Jerzy Woliński,  

tych kopczyków, kiedy pada, krety robią co nie lada :))

report |

Wieśniak M,  

a to znaczy/ że tak to obwieszczę/ że krety zwyczajowo/ lubią deszcze :))

report |

jeśli tylko,  

mocno zagłębione/ te pałace/ a ja na trawniku/ z deszczem płaczę// ;))

report |

Wieśniak M,  

ciekawe czy jak deszcz tak pada na wszystkie mrowiska/ czy psioczą na niego rzucając wyzwiska/ Ty deszczu wodo plago ludzka trzecia!9 oczywiście zakładam że nie klną przy larwach - znaczy dzieciach :))

report |

Ania Ostrowska,  

dobrego dnia, Wiesiu, dobrze taki wiersz zobaczyć z rana :)

report |

Wieśniak M,  

oj to cieszę się Aniu że uskrzydla porannie :))

report |

zuzanna809,  

.. uśmiecham się do Ciebie Wiesinku serdecznie po frapującej lekturze ... - ):):)

report |

Wieśniak M,  

Na uśmiech nie przyszło zatem długo czekać:)))- dziękuję:))

report |



other diaries from: 08-03-2018 , 20-12-2017 , 18-12-2017 , 13-12-2017 , 08-12-2017 , 07-11-2017 , 04-09-2017 , 07-08-2017 , 24-07-2017 , 20-07-2017 , 23-06-2017 , 31-05-2017 , 13-04-2017 , 26-03-2017 , 03-09-2016 , 02-08-2016 , 24-06-2016 , 01-03-2016 , 13-10-2015 , 28-09-2015 , 25-09-2015 , 12-06-2015 , 26-05-2015 , 12-03-2015 , 19-02-2015 , 13-02-2015 , 09-02-2015 , 13-01-2015 , 23-12-2014 , 16-12-2014 , 14-11-2014 , 12-11-2014 , 06-10-2014 , 01-10-2014 , 25-09-2014 , 23-09-2014 , 21-09-2014 , 18-09-2014 , 17-09-2014 , 15-09-2014 , 11-09-2014 , 02-09-2014 , 30-08-2014 , 26-08-2014 , 22-08-2014 , 25-03-2014 , 14-03-2014 , 23-02-2014 , 19-02-2014 , 12-02-2014 , 11-02-2014 , 10-02-2014 , 17-01-2014 , 14-01-2014 , 30-12-2013 , 16-12-2013 , 19-11-2013 , 18-11-2013 , 09-11-2013 , 01-11-2013 , 31-10-2013 , 25-10-2013 , 24-10-2013 , 20-10-2013 , 18-10-2013 , 16-10-2013 , 15-10-2013 , 15-10-2013 , 15-10-2013 , 13-10-2013 , 12-10-2013 , 09-10-2013 , 09-10-2013 , 08-10-2013 , 06-10-2013 , 03-10-2013 , 02-10-2013 , 30-09-2013 , 26-09-2013 , 25-09-2013 , 23-09-2013 , 19-09-2013 , 18-09-2013 , 11-09-2013 , 10-09-2013 , 06-09-2013 , 05-09-2013 , 01-09-2013 , 31-08-2013 , 30-08-2013 , 30-08-2013 , 28-08-2013 , 27-08-2013 , 20-08-2013 , 18-08-2013 , 16-08-2013 , 13-08-2013 , 01-08-2013 , 01-08-2013 , 30-07-2013 , 19-07-2013 , 30-06-2013 , 27-06-2013 , 24-06-2013 , 19-06-2013 , 16-06-2013 , 04-06-2013 , 01-06-2013 , 31-05-2013 , 25-05-2013 , 15-05-2013 , 14-05-2013 , 06-05-2013 , 01-05-2013 , 18-04-2013 , 17-04-2013 , 15-04-2013 , 14-04-2013 , 11-04-2013 , 07-04-2013 , 03-04-2013 , 31-03-2013 , 30-03-2013 , 26-03-2013 , 25-03-2013 , 24-03-2013 , 18-03-2013 , 15-03-2013 , 11-03-2013 , 09-03-2013 , 07-03-2013 , 13-02-2013 , 27-02-2013 , 24-02-2013 , 20-02-2013 , 14-02-2013 , 12-02-2013 , 11-02-2013 , 10-02-2013 , 08-02-2013 , 07-02-2013 , 06-02-2012 , 05-02-2013 , 03-02-2013 , 01-02-2013 , 29-01-2013 , 24-01-2013 , 23-01-2013 , 17-01-2013 , 13-01-2013 ,

Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1