10 lipca 2012

16 listopada 2010, wtorek ( po koncercie SDM ( poświęconemu pamięci Wojtka Belona) )

wstaję każdego ranka ze słońcem
szukam domu w ludziach w wietrze
w trawie na wzór niebios z widokiem
na pastwiska malowane kłosami zbóż

gdzie stada bezdomnych aniołów
brodzą po kostki w mgle na skrawku szczęścia
na kropkach biedronki
w muszli ślimaka w igiełkach traw
w szeroko rozwartych oczach sarny

w mysiej norce
by obserwować boskie widoki
gdzie światło mi drogą i ciemność tak miła
by usiąść przy stole
i pijąc nektary  biedy kosztować

zbuduję mój dom
by mieć gdzie umierać
i rodzić się znowu

Maestro Bezdomny
Majster Bieda


liczba komentarzy: 23 | punkty: 18 |  więcej 

Jerzy Woliński,  

wrócę tu jeszcze:)

zgłoś |

Joha,  

Sądzę, że niejeden raz tu wrócę ! Też lubię piosenki SDM:-)

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

wracaj, kiedy tylko chcesz:)

zgłoś |

Leszek Lisiecki,  

SDM WGB - można słuchać i zachwycać się bez końca muzyką tekstami. Dzięki za przypomnienie bo za często czas odgania od refleksji...

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...widzę, że trochę pobuszowałeś po moim dzienniku...:)...proszę, Leszku...:)...pozdrawiam...:)

zgłoś |

Leszek Lisiecki,  

Pobuszowałem i buszuję nadal - tak rzadko mam czas na czytanie... Nie jestem zwolennikiem czytań wyrywkowych, pojedynczych tekstów - tak niewiele mówią o autorze... A więc będę tu wracał :))

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...dotknąłeś...wracaj...:)

zgłoś |

piórko,  

Spokojne wędrowanie w umiłowaniu przyrody :)) Ładnie :)))

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...spokojne?... naszpikowane emocjami, Leciutkie...:)

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

bardzo dziękuję za podpięcie Veronico, pasuje jak ulał :) poza wszystkim innym, dzięki temu w ogóle go przeczytałam, czy też bardziej powinnam powiedzieć - natychmiast wsiąkł we mnie. Wciąż się natykam na takie przypadki, już u kilku Autorów - że przegapiam wartościowe teksty i obrazy, a wydaje mi się że przyglądam tu strony w miarę regularnie. Czy wiesz może, co trzeba zrobić, żeby dostawać powiadomienia o nowych pracach wybranych autorów? bo wydaje mi się, ze zrobiłam wszystko, co trzeba a maile nie przychodzą :( pozdrawiam serdecznie :))

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...Aniu, dopiero tera przetarłam Twój komentarz... cieszę się, że pasuje..., że wsiąkł w Ciebie...tez przegapiam wiele tekstów i to tej samej przyczyny...niestety nie potrafię pomóc... pozdrawiam serdecznie i życzę dobrej niedzieli......:)

zgłoś |

mua,  

...spacja pomiędzy " nektary biedy " - choć może przeżuciłbym ten zwrot niżej :))) puentę zabieram , choć może odwróconą w kolejności :))) , że na końcu zatańczą Pani Śmierć z Panem Zgonem, z radości – choć kto wie może i masz rację ( stawiasz kolację ), że może oni tańczą z radości już przy narodzinach dziecka ?? ...kto wie ...kto wie :))))))... a właściwie zabieram zajebistą caość :)))) dając wielkiego plusa :)))

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...zabieraj...dzięki, za plusa też...tym razem bez targowania obyło się...:)

zgłoś |

mua,  

...ps znowu zmieniasz awatarki :))) he he a na tym zdjatku to Qń - Ło szadź nalepiej wypadł :)))

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...to na cześć dziadka...i Jego Kasztanki...:)

zgłoś |

mua,  

całusy dla kasztanki :)))) ( dziadków nie obcaowywuję )

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...toć to przecież para...powiem więcej naczynia połączone...:)

zgłoś |

mua,  

... to para normalne :)))), że taka nawet " Para-męt pikczers czyli kulisy srebrnego ekranu " he he

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...cha, 60 minut na godzinę... sugerujesz, że to niby prędkość...:)))

zgłoś |

mua,  

...a cóż mua mogę sugerować :))) sugarrować??? ...mua starać sie być " nie za słodki nie i za kwaskowy " taki dżemik dla " najstarszej starowinki " :)))... jak to w seksmisji :)))

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...Julia do Romeo mówi: mój żeś Ty dżemiku... toż to scena balkonowa...a właściwie kanapkowa:)

zgłoś |

mua,  

ha haahhahahhhha ... no ja poproszę te Dżulię co powie " mój żeś Ty mój "....dżemiku :)))))))))

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1