17 czerwca 2014

17 czerwca 2014, wtorek ( Fobian Siembaum o kung-fu i pisuarach, czyli o poezji. )

Droga wiodąca ku wielkiej poezji jest czymś pomiędzy ścieżką adeptów kung-fu, a wizytą w miejskim szalecie w trakcie niedzielnego spacerku. Generalnie chodzi o to, by znaleźć sobie mistrza i wiele lat u niego praktykować, z kolei urządzić mu godny pogrzeb, a potem wrócić i naszczać na grób*.

* Fobian Siembaum, Studia wschodnie i zachodnie, Wyd. Tarantino, Hong-Kong 2014, str. 77.


liczba komentarzy: 14 | punkty: 9 |  więcej 

alt art,  

laozi czyli wielki marsz..

zgłoś |

ApisTaur,  

moczno napisane //:)

zgłoś |

Wanda Szczypiorska,  

A jeśli to ty jesteś mistrzem, co wtedy z tym siusianiem? Przyjemnie nie będzie.

zgłoś |

Waldemar Kazubek,  

Historia nie zna takich mocarzy, którzy zdołali się na własny grób wycedzić.

zgłoś |

ApisTaur,  

niejeden był taki / co go za życia pochowali //

zgłoś |

Waldemar Kazubek,  

To zupełnie inne zagadnienie funerologiczne.

zgłoś |

ApisTaur,  

Nie podchodzę do tematu soteriologicznie //

zgłoś |

Jaro,  

z tym szczaniem to Waldek przesadziłeś, lepiej napić się wódeczki:)

zgłoś |

Waldemar Kazubek,  

Jak piję, to nie piszę. I na odwrót.

zgłoś |

issa,  

Heh. Mam podobnie. Wszystkie moje wiersze, bez wyjątku, czy pozostałe teksty, które wydają mi się, powiedzmy, z dziedzin kunsztu, pisałam na trzeźwo, to znaczy po kwarantannie również dla kaca.

zgłoś |

Jaro,  

No i nie ma słowotwórstwa i moralnych niepokojów .Do tego Fobian chował się wtedy przed każdym napotkanym niemiaszkiem, i z ukrycia podziwiał, jak ten szcza wielgaśnym łukiem. Tak było oczywiście do czasu "Łuku Kurskiego", co zresztą skrzętnie desantowano do historii, oczywista tej mało powszechnej.

zgłoś |

issa,  

P.s. O s. 77 ze "Studiów wschodnich i zachodnich" Siembauma wspomniano ostatnio, o ile pomnę, w studium "Generał na szelfie", w rozdziale "Wzory generalskich szlifów".

zgłoś |

Waldemar Kazubek,  

To bardzo dobra wiadomość, podobno według Paradygmatu 22 ilość cytowań czyni z frazesu naukę!

zgłoś |

Aśćka,  

czyli poeta to po prostu panda sikająca na stojąco:) inspirujące:)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1