3 czerwca 2011

3 czerwca 2011, piątek ( Jezus Chrystus Król Polski, czyli Fobian Siembaum na nowo ujmuje stary paradoks. )

Czy Polacy są w stanie zbudować tak wielką figurę Chrystusa, by sam Wszechmogący nie był w stanie jej unieść?


issa,  

:d Ano są, są w stanie. Ech. http://www.youtube.com/watch?v=DUp7opL0F0I Dobrego, Waldemar

zgłoś |

Florian Konrad,  

dobreeee... stary problem obleczony w nasze polskie szaty :)))) Ale znając nasz katolicyzm zbudowałiby taką figurę, i to ze szczerego złota... :))) na hospicjum taka babcia radiomaryjna nie da, ale na odwierty geotermalne dla Rydzola- śle pół renty (nie mówię o moich Babciach, te były normalne, tylko o mocher-staruszkach. ) Od 15 r. ż. jestem dumnym ateistą- i to była najpiękniejsza zmiana w moimk życiu :)

zgłoś |

Miladora,  

Czasem im coś większe, tym bardziej puste ;)))

zgłoś |

Darek i Mania,  

od pytania autora to są czytelnicy, czekający na wiersze w starym dobrym wydaniu --takie filozoficzne skróty nie wyprowadzą mnie z myśli by autor napisał długi dobry wiersz - póki co to poczekajmy na szybkie tempo budowy przez "głownego majstra z niemiec "

zgłoś |

Waldemar Kazubek,  

Dariusz, przepraszam, na razie nie wiem o czym by tu napisać, sygnalizuję tylko moje sny, że niby nadal jestem...

zgłoś |

gabrysia cabaj,  

fatalny zapis - panie Kazubku!!! co się z panem dzieje??? gdzie ten poeta, który potrafił zatrzymać, wzruszyć...buuuuu

zgłoś |

Waldemar Kazubek,  

Fatalny? Otóż ten poeta się zastanawia, on jest bardziej miejski filozof-głupek a nie poeta. Na dwoje babka wróżyła, napisze, albo nie napisze, przymusu nie czuje, to zdrowe. Pozdrawia.

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1