27 lutego 2013

27 lutego 2013, środa ( Fobian Siembaum o krzyżówkach, Jennie Jameson i Gombrowiczu )

Z łamigłówek cenię sobie jedynie pornografię*.



*Por. F. Siembaum, "O krzyżówkach, Jennie Jamson i Gombrowiczu. Esej", w: "Red Light Art Magazin", nr 69 marzec 2009, Amsterdam, s. 58.


gabrysia cabaj,  

tytuł full wypas, a reszta nie dorasta jemu do pięt:))

zgłoś |

Waldemar Kazubek,  

W poezji najbardziej interesują mnie tytuły, wiadomo to nie od dziś. W przyszłości zamierzam pisać już tylko tytuły (to do Gabrysi). A do Ghost: uznałem, że sentencja jest na tyle nośna, że można ją odrzeć z kontekstu jałowej dyskusji, opatrzyć widowiskowym tytułem i sprzedać szerszej publiczności. Takie tam, wyżeranie spod siebie ;)

zgłoś |

gabrysia cabaj,  

i to wydaje się przyszłościowe, Waldek - przecież wiersze już wszystkie napisano:)))

zgłoś |

Waldemar Kazubek,  

Właśnie się zorientowałem, że pominąłem źródło. Rasowemu badaczowi spuścizny intelektualnej Siembauma nie przystoi. Uzupełniłem. Przepraszam za niedopatrzenie.

zgłoś |

sisey,  

khmm, a co ja tam będę gadał. zechcesz to znajdziesz :>

zgłoś |

Waldemar Kazubek,  

Rano zachodziłem w głowę o co cho. Już nie zachodzę.

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1