6 maja 2012

6 maja 2012, niedziela ( toruńskie wspomnienia )

czasu tyle za nami się wlecze
we wspomnieniach jesteśmy znów młodzi
podnieś głowę i podaj mi rękę
zanucimy toruńską piosenkę
 
nie ma dnia bez miłości od rana
nie ma nocy piękniejszej od ciebie
ubierz tę kwiecistą sukienkę
a ja krawat tęczowy założę 
 
ty na Toruń patrzyłaś z wysoka
mi Kopernik był dobrym sąsiadem
klub Od Nowa po środku tygodnia
a na weekend Imperial do rana

nie ma dnia bez miłości od rana
nie ma nocy piękniejszej od ciebie
ubierz tę kwiecistą sukienkę
a ja krawat tęczowy założę


liczba komentarzy: 72 | punkty: 41 |  więcej 

...,  

nuci się z nostalgią ... :) podoba mi się takie wspomnienie ... :) pozdrawiam :)

zgłoś |

Darek i Mania,  

ano nuci się - dzięki światłoczuła bo to była już jedna z zagubionych piosenek ..- a i ruda też maczała w tym palce :) dziękuję i wzajemnie :)

zgłoś |

nieRuda,  

heheheh Darku idealne wspomnienia;)))

zgłoś |

Bogna Kurpiel,  

Ajajaj!!! Cudne wspomnienia się wysypały z rękawa:)) to ja sobie zamiast Torunia Szczecin po cichutku dośpiewam:))) Dobrego Darku:))

zgłoś |

Darek i Mania,  

no to co śpiewamy i tańczymy -Coena :)

zgłoś |

Bogna Kurpiel,  

Obowiązkowo:)))

zgłoś |

doremi,  

zanucę sobie :))

zgłoś |

Darek i Mania,  

nie mam nic przeciwko - ha, znowu śpiewamy :)

zgłoś |

doremi,  

muszę coś wygrzebać z repertuaru chóru gospodyń wiejskich - sporo ładnych piosenek na użytek chwili :))

zgłoś |

Darek i Mania,  

boję się ..uciekałem przed takimi chórami myląc sukienki z cygankami ;(

zgłoś |

doremi,  

tak naprawdę b. ładna ta piosenka, oddaje Twoje pierwsze podboje miłosne i cała związana z tym sceneria :))

zgłoś |

doremi,  

całą związaną z tym scenerię - komputer mi szwankuje :((

zgłoś |

doremi,  

przypomniał mi się urywek naszej : świat do życia zbudził się, słychać ptaków dźwięczny trel, drzewa kwieciem obsypane całe białe. Strumyk dźwięczy sza,la la, a nam w duszy wszystko gra, więc się cieszmy wszak się żyje tylko raz - jaki piękny ten świat !

zgłoś |

Darek i Mania,  

no co do tego że piękny jest ten świat zgadzam się ale moje pierwsze podboje miłosne to już w podstawówce miałem jako "lekarz ginekolog " ;)

zgłoś |

doremi,  

no proszę Ty się skupiasz na sobie, więcej o piosence proszę :))

zgłoś |

Darek i Mania,  

jeśli postawiłbym Ciebie blisko rzeczki , w pobliżu zakwitające jabłonie i na niebie skowronek (jaskółka) no i gdzieś tam ja - wpatrzony i wsłuchany.. no to jestem za :))

zgłoś |

doremi,  

fajnie - dobranoc :)) Pięknie to ująłeś - idę lulu.

zgłoś |

Darek i Mania,  

dobrej tylko już innej nocy :))

zgłoś |

doremi,  

no tak,z poślizgiem:)) też dobrej :))

zgłoś |

LadyC,  

bardzo płynne, przyjemne dla ucha, fajne na piosenkę. może ktoś zaśpiewa.

zgłoś |

Darek i Mania,  

może i ktoś się skusi a narazie śpiewamy sobie pod nosem z Damianem - jak tylko pobudujemy dom i znudzi się siłownia to zrobimy salę nagrań i może coś dośpiewamy ;) miło że wchodzi do ucha ;)

zgłoś |

Monika Joanna,  

to ja się zgłaszam na tą do śpiewania... mogę? :)))

zgłoś |

Joha,  

Dołączam do chóru. Świetnie się śpiewa piękne wspomnienia :-)

zgłoś |

Darek i Mania,  

dziękuję i zapraszam :))

zgłoś |

damian,  

ja będę grał na gitarze :) i mogę śpiewać :))

zgłoś |

Monika Joanna,  

Damian, to ja śpiewam! :)))

zgłoś |

damian,  

no dobra ale ja teraz na majówkę ruszam :) jak wrócę - no chyba że zabierzesz się ze mną :))

zgłoś |

Monika Joanna,  

nie chce mi się :>

zgłoś |

ALEKSANDRA,  

piosenka zakochanych

zgłoś |

Darek i Mania,  

nie pomyślałem o tym ale na taką wygląda w powtórzeniu ref. :))

zgłoś |

Ame,  

nostalgicznie... ;-)))

zgłoś |

Darek i Mania,  

no tak jakoś - słońca brak ) pozdrawiam gorąco:))

zgłoś |

ezo**,  

zamiast kwiaciastą sukienkę - proponuję kwiecistą :)

zgłoś |

Darek i Mania,  

też się zastanawiałem ale lepiej się śpiewa kwiaciastą - bardziej w kwiaty i trochę starsza sukienka ;) pozdrawiam :)

zgłoś |

Darek i Mania,  

a wiesz chyba poprawię -:)

zgłoś |

ezo**,  

fajnie, że poprawiłeś :)

zgłoś |

milena,  

śpiewam sobie na dobranoc :)) mimo wszystko - czy krawat musi być czarny ?

zgłoś |

Darek i Mania,  

nie musi ale mam taki pomaturalny czarny wąski -pomyślę może czerń zmienię :)miło że śpiewasz :))

zgłoś |

lajana,  

;) Wyrównać, poprawić rymy, dopracować! Oczywiście namawiam, bo piosenki lubią płynąć! Toruń i Kopernik z dużej! Tak, mimo wszystko! Poza tym podoba mi się temat i klimat. Pozdrawiam!

zgłoś |

Darek i Mania,  

ale to się właśnie śpiewa nie na jedno kopyto a trochę z emocjami i przystankiem -heh wszystko z małej dałem -ponoć w wierszu można - jeśli dałbym Kopernik, Toruń to i kluby :Od Nowa i Imperial też z dużej - dziękuję i wzajemnie :)

zgłoś |

Darek i Mania,  

a co tam mówisz i masz z dużej - nie skąpię masz nawet dwa razy więcej :))

zgłoś |

deRuda,  

w Toruniu byłam tylko raz, około godziny około dwunastej w nocy :) podobało mi się, Twój wiersz mi się podoba :)

zgłoś |

Darek i Mania,  

myślę że ważne z kim się jest i jak jest -miejsce wtedy nabiera uroku ( kiedyś nocą wracaliśmy z impry na piechotę i zatrzymaliśmy zamiast taxi milicję uff nie byli mili i nie znali się na dobrej zabawie z humorem ;) -fajnie że się podoba :)

zgłoś |

deRuda,  

to prawda :) ja byłam przypadkiem z dobrymi znajomymi, lubię przypadki, a od tamtego czasu Toruń kojarzy mi się z lekkim chłodem, niebem pełnym gwiazd, pustymi uliczkami, taki trochę tajemniczy, trochę surrealistyczny :) bardzo ładny

zgłoś |

Meris,  

ach! ten krawat... :)

zgłoś |

Darek i Mania,  

ma swoją długą historię to taki talizman .. i tak jakoś ściska mi szyję :)

zgłoś |

Emma B.,  

:) bardzo romantyczne, dobrze, że istnieją mężczyźni, którzy tak potrafią pisać :)

zgłoś |

Darek i Mania,  

ano istnieją - :)) dziękuję i pozdrawiam :)

zgłoś |

oczy jak pustynia,  

lubię Toruń, fajną w rynku knajpkę chłopską, psa Filutka i spacery nad Wisłą:-))

zgłoś |

Darek i Mania,  

no i jak Cię nie lubić choćby za to :)) i ja lubię :)

zgłoś |

Jan Łukaszewski,  

Dobrze by się zaśpiewało ten utwór. rytmiczny i nawet z refrenem

zgłoś |

Darek i Mania,  

cieszę się i zachęcam do śpiewania :))

zgłoś |

piórko,  

Pisany sercem :))

zgłoś |

Darek i Mania,  

samo się napisało i nawet niewiem jak .. ważne, że to autentyczny obraz tak jak wszystko czym się z Wami dzielę :)) dziękuję za głębszą analizę ;)

zgłoś |

Belamonte,  

fajna beztroska piosenka

zgłoś |

Darek i Mania,  

o tak zupełnie beztroska - jak ówczesne życie :)

zgłoś |

M.S.,  

Toruń, Toruń, Toruń... tylko szkoda, że krawat masz czarny

zgłoś |

Darek i Mania,  

mam dużo różnobarwnych ale tylko jeden wąski i czarny, zżyliśmy się ze sobą zwłaszcza w akademiku i na imprezach w toruniu :)

zgłoś |

M.S.,  

Aaa, w takim razie już odpuszczam czarnemu krawatowi (bo osobiście wolę w kolorze)

zgłoś |

Darek i Mania,  

i ja też ale wtedy byłem młody i taki jak ten czarny - ;)

zgłoś |

M.S.,  

Wtedy to tylko czarny :-)

zgłoś |

Damian Paradoks,  

TO się nazywa KOCHANIE! :)

zgłoś |

Darek i Mania,  

prawie jak u Kory z piosenki " Kocham Cię Kochanie Moje " :))

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1