26 marca 2012

26 marca 2012, poniedziałek ( lotny pocałunek )

zamiast pisać chciałbym
złapać słońce za Skrzycznem
wykąpać się w górskim strumyku Ciśca
najlepiej po zebraniu siana z niwek
wieczorne ognisko  wygląda inaczej
z bliska
pijąc do siebie przy dźwiękach gitar
dajemy więcej
bez  zbędnych pytań
i obcych słów 
 
 


liczba komentarzy: 52 | punkty: 31 |  więcej 

Emma B.,  

musiałam wrócić - bez zbędnych pytań i obcych słów

zgłoś |

Darek i Mania,  

znaczy że już tam byłaś :))

zgłoś |

Emma B.,  

wpis okazał się dwuznaczny dzięki twojej odpowiedzi. Wróciłam na platformę, a już miałam działać w realu, ale to prawda dzięki Tobie wróciłam na Skrzyczne :) Góry dają mi poczucie wolności. Więcej ani słowa.

zgłoś |

dracena,  

w górskim strumyku też mi się marzy taka kąpiel.

zgłoś |

Darek i Mania,  

no to jak coś to trzeba najpierw złapać słońce i plusk :)

zgłoś |

Patrycja,  

rozpieściłeś mnie tym wierszem...;)

zgłoś |

Darek i Mania,  

ja nie mam z tym nic wspólnego -to pewnie ten wiersz Cię połaskotał ;) chętnie się z nim zamienię :))

zgłoś |

teniabrass,  

Hej...tęsknisz Darku - rozumiem, jest za czym. Tak dla osłody wstawiam dla Ciebie Skrzyczne we mgle:)))

zgłoś |

Darek i Mania,  

nie mów bo mnie wspomnienia i tak przenoszą .. dziękuje i lecę na Skrzyczne :))

zgłoś |

damian,  

ech a kto by nie chciał :)

zgłoś |

Darek i Mania,  

chęci to już jest coś Damian :)

zgłoś |

piórko,  

"zamiast pisać chciałbym... z bliska ... bez zbędnych pytań i obcych słów " Odczuwa się tęsknotę. Ładnie :)

zgłoś |

Darek i Mania,  

o tak -dawno temu wybrałem się w góry i tak jakoś do mnie wracają jak bumerang - cieszę się kiedy wyruszam w podróż a kiedy wracam to już tęsknię .. to jeden z nałogów :)) dziękuję za trafny komentarz :)

zgłoś |

Monika Joanna,  

podoba mi się ten scenariusz, można? :))

zgłoś |

Darek i Mania,  

pewnie że można, jesli się podoba -wystarczy wybrać się na Skrzyczne a potem ze słońcem w kierunku cieszyna można by przez bystrą i milówkę a za węgierską górką jest taki strumyk :)

zgłoś |

Monika Joanna,  

nigdy nie byłam, ale zapamiętam, może nawiedzę :))

zgłoś |

Darek i Mania,  

no i nie wybieraj się sama bo podobno cały urok jest kiedy jest się razem ;)

zgłoś |

doremi,  

znam ten stan :))) chociaż na węgierskiej górce nie byłam, ale przy dźwiękach gitary :)

zgłoś |

Darek i Mania,  

no to się dogadamy a może i spotkamy na szlaku albo przy ognisku :)

zgłoś |

doremi,  

jeszcze w zanadrzu lato :)))

zgłoś |

Darek i Mania,  

o tak można i na festyny się załapać ;)

zgłoś |

doremi,  

to możliwe - dużą grupą !!

zgłoś |

Darek i Mania,  

ilość nie mówi o jakości ;) a najlepiej ot spontanicznie :)

zgłoś |

Natali,  

zatęskniłam :))))

zgłoś |

Darek i Mania,  

no i masz - a tu wiosna - no ale Ty dalej ode mnie uciekasz w góry:))

zgłoś |

Natali,  

są dobrym światem :)))

zgłoś |

budleja,  

czasem trzeba wypić do siebie:))

zgłoś |

Darek i Mania,  

uśmiałabys się gdybyś mnie zobaczyła lata temu w górach przy ognisku - byłem gościem i wszyscy pili do mnie a ja nie znałem zwyczaju że pije się do kogoś kto się podoba i powinienem wypic kieliszek i powiedzieć do kogo a ja nic tylko kolejne kieliszki sam piłem i w końcu wstałem oburzony że u nas to wszyscy mają kieliszki i piją no i zrobiłem parę kroków i zawisłem niefortunnie na widełkach z drzewa -a wszyscy śmieli się że hej a ja żem myślał że ze mnie i dałem nogę na dworzec z myślą powrotu do domu -tyle że kierunki pomyliłem i dopiero mieli fraidę żeby mnie znależć .. ech się rozgadałem- dziękuję za spojrzenie :)

zgłoś |

budleja,  

oooo to ja też nie znam tego zwyczaju i pewno bym sie tak samo zachowała:))

zgłoś |

Bogna Kurpiel,  

No i sentymentalnie się zrobiło:))) Pozdrówka z gór hej!

zgłoś |

Darek i Mania,  

no masz już Cię lubię :) hej tylko z jakich i gdzie cię szukać ;) dziekuję i pozdrówka :)

zgłoś |

lajana,  

Kilkakrotnie musiałam czytać, aby zaakceptować formę z takim ułożeniem prostych rymów, ale w końcu przy czwartym, wyszło na "tak". :)

zgłoś |

Darek i Mania,  

dziękuję za cierpliwość cztery razy - moje zapiski to jak żywioł nie mają żadnego schematu ani zasad - tylko autentyczność -pozdrawiam :)

zgłoś |

damian,  

wiem coś o twojej miłości do gór i góralek ;) podoba mi się i to bardzo :)

zgłoś |

Darek i Mania,  

i tak już pewnie zostanie .. :))

zgłoś |

LadyC,  

O Skrzyczne! No to mamy wspólnych znajomych :) jak będziesz, pozdrów ode mnie głośnym hop hop :)

zgłoś |

LadyC,  

a nie powinno być za Skrzycznem?

zgłoś |

Darek i Mania,  

może i powinno ale jak żeśmy się wybierali na skrzyczne to słońce jeszcze było na skrzycznem a dopiero póżniej jak już byliśmy na skrzycznem to ono uciekło za skrzycznem ( od strony gór patrząc, nie od śląska ) a w zasadzie to masz rację bo jednak było za :) mój polski jest dalej "mój" ;) - dziękuję

zgłoś |

doremi,  

dzięki za sugestie Darku,nie wiele będę zmieniać bo i wierszokletka ze mnie z bożej łaski. Traktuję to jak zabawę, natomiast z przyjemnością czytam wiele Waszych b. dobrych tekstów. Błędy w zakręconej poprawiłam - było tego sporo.Pozdrawiam :))

zgłoś |

Darek i Mania,  

to tak jak ja -miło że zajrzałaś tutaj i czujesz się dobrze :)

zgłoś |

Belamonte,  

świetnie piszesz :)

zgłoś |

Darek i Mania,  

no i masz a już myślałem o rozstaniu się z trumlem i zabawą w pisanie - póki co dziękuję i cieszę się że podoboba się :)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1