23 października 2013

23 października 2013, środa ( mgielnie )

We mgle niecierpliwość i furia a że znikają jej prace to na wszelki wypadek trzeba nosić trumnę ze sobą. Mania potrafi zaskoczyć - dzisiaj pojechała na pierwszą wycieczkę szkolną do skansenu. Czekałem aż się wymacha rączkami, wypłacze za szybą. Parę minut wcześniej śpiewaliśmy piosenkę Panie szofer gazu i śmiała się. Kierowca też stał, nauczycielce zrobiły się podkówki. Issa pyta : Wiesz może, że to, co mówisz tutaj, w swoim komencie, to czysta liryka?   Nie wiem, bo ja poetycko pisać nie umiem jak mam coś napisać ale za to poetycko żyję i czasami o tym wspomnę. Rano z Manią: panie szofer deska bo wymija nas wu-eska a teraz sam do siebie. A ty tato tam siedzisz  na krzesełku Piotrowym dwa lata i patrzysz. Zgarbiony, zmęczony, przysypiasz . Czekolady kupiłem dzieciakom i Beacie dobrą gorzałę, z papierosami się przede mną  chowają jak chciałeś.  Klicki biega i śmieje się do ciebie, lubisz mnie, lubisz, tata kazać . Mania rano płakała za szybą a teraz w ręce ma świece ulane z wosku oraz kiełbaski z ogniska w skansenie.  Issa mówi : yhm, yhm. zdaje się, że im dłużej Cię tu w tej postaci z liter widuję, tym jaśniej mogę rozumieć, o czym teraz mówisz,  tyle że ja mówię a po czasie próbuję siebie zrozumieć i trudno jest.


liczba komentarzy: 21 | punkty: 14 |  więcej 

alt art,  

raz powiedział; drugi raz powiedział; w końcu zrozumiał..

zgłoś |

Darek i Mania,  

i zapomniał że zrozumiał ;)

zgłoś |

issa,  

:) raz powiedział; drugi raz powiedział; w końcu zrozumiał.. i zapomniał że zrozumiał ;) (aha, yhm, tak)

zgłoś |

issa,  

tak sobie jeszcze raz poczytałam, i wiesz, jeszcze raz sobie tak westchnę, uśmiechnięta :), że kiedy Ty właśnie mówisz: "ale za to poetycko żyję i czasami o tym wspomnę", to najprawdopodobniej mówisz o tym, co jest rzeczywiście, zamiast o tym, co "powinno" być czy pono "musi" być. Piękne życie, nożesz :) Najlepszego dla Ciebie i Twoich, Darku

zgłoś |

Darek i Mania,  

wreszcie ktoś mi zazdrości moje ego ;) nie nudzę się i mam wiele atrakcji tych dobrych i tych złych ech 'życie kocham cię nad życie' ot właśnie toto -pozdrawiam :)

zgłoś |

issa,  

pozdrawiam i ja :)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1