11 września 2013

11 września 2013, środa ( oczywiście podsłuchane )

Żeby zainteresować faceta trzeba niewiele - wystarczy zdjąc bluzkę. Albo słuchać.


liczba komentarzy: 106 | punkty: 22 |  więcej 

alt art,  

nie wierzę..

zgłoś |

jeśli tylko,  

sprawdzałeś? :)

zgłoś |

Wieśniak M,  

heh:))-?troszkę to...seksistowskie, a i przecież może się zdarzyć że facet własnie wtedy straci zainteresowanie:))- z jakiegoś powodu:))

zgłoś |

jeśli tylko,  

seksistowskie? może.. w obie strony ;)

zgłoś |

issa,  

Mnie przy tego rodzaju tekstach włącza się chęć spojrzenia z drugiej strony dla równowagi. Zatem, testowo: Żeby zainteresować kobitę trzeba niewiele - wystarczy zdjąc bluzkę. Albo słuchać. ;)

zgłoś |

issa,  

Ewentualnie, można nieco bardziej przystosować do wymagań płci: Żeby zainteresować kobitę trzeba niewiele - wystarczy zdjąć koszulę /spodnie, krawat, muszkę?/. Albo słuchać.

zgłoś |

Wieśniak M,  

jest to zdanie rownie przawdziwe jak poprzednie:)) -może wystarczy więc:Żeby zainterresować człowieka wystarczy zdjąć bluzkę. Albo słuchać.:)

zgłoś |

issa,  

:d dobra, to testujemy i ten wariant

zgłoś |

Magdala,  

no i muszę, sorry: :)))))))))) niestety sama się nasuwa. refleksja taka, jak Twoja.

zgłoś |

issa,  

Żeby zainteresować człowieka trzeba niewiele - wystarczy zdjąć bluzkę lub koszulę. Albo słuchać.

zgłoś |

Wieśniak M,  

albo takie: żeby zainteresować kobietę wystarczy pochwalic jej bluzkę albo zdjąć własną?:)

zgłoś |

issa,  

I, jakoś tak, z której by strony patrzeć czy nie patrzeć, wydaje się, że każdy z testerów odpowiada diagnozie: "jest to zdanie równie prawdziwe jak poprzednie". O, to, to ;d

zgłoś |

jeśli tylko,  

prawda uniwersalnie porównawcza, prawda porównawczo uniwersalna ;)

zgłoś |

Magdala,  

czasami warto założyć i wymieniać się słuchaniem :)

zgłoś |

Wieśniak M,  

:))- o tak:)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

co zatem zrobić aby zainteresować bluzkę?:))

zgłoś |

issa,  

hahah

zgłoś |

issa,  

żeby zainteresować bluzkę, trzeba wyjąć z niej człowieka ;)?

zgłoś |

Wieśniak M,  

może być dowolnej płci:)))

zgłoś |

issa,  

tak :d może być dowolnej płci

zgłoś |

issa,  

(przypomniał mi się gadający garnitur z "Mistrza i Małgorzaty" Bułhakowa :)

zgłoś |

Wieśniak M,  

opowieść o bluzce która niejedno widziała( z cyklu opowieści second handu:))

zgłoś |

issa,  

o, to chyba niezła opowieść :d

zgłoś |

issa,  

nic to. trzeba zapamiętać cykl, który zaproponowałeś, bo a nuż, może kiedyś się, hm, rozcykla czy jakoś tak i wtedy trzeba będzie pamiętać o, tym, no, wiesz, ojcu chrzęstnym :) a teraz znowu snicknę na trochę. do później :)

zgłoś |

deRuda,  

żeby zainteresować bluzkę trzeba ją założyć :)

zgłoś |

jeśli tylko,  

i wyprowadzić na spacer lub na raut :)

zgłoś |

deRuda,  

o to to :) i zebrać odpowiednio przychylną do bluzki publiczność :) co to by jej nie zdejmowała od razu, że nie daj bóg rzucając w kąt ;))

zgłoś |

jeśli tylko,  

bluzce też się należy.. swoje 5 minut ;))

zgłoś |

Wieśniak M,  

A tak na marginesie jest to zdanie skierowane do części populacji które potrafi dostrzec "mrugnięcie okiem". Jeśli więc trafia na grunt podatni zyska aplaus. Jeśli trafi w próżnię spotka wzruszenie ramion:)))

zgłoś |

issa,  

Wieśniaku, no okej, okej. Tyle że właśnie próbuję sobie wyobrazić tego faceta, z którym zaczęłam, ściągnąwszy przepisowo bluzkę, rozmawiać w realu, i recepturowo słuchać. A tu facet, mówiąc, raz po raz, niemal bez przerwy, mruga do mnie okiem. I co ja mam wtedy zrobić ;d ?

zgłoś |

issa,  

(Tam jest "albo", no ale ja nie umiałam wybrać ;d)

zgłoś |

Wieśniak M,  

Hmmm, przytknąć mu do ust lusterko?:)))

zgłoś |

issa,  

hahah

zgłoś |

Wieśniak M,  

albo jest tu szpilą celowo wymieżoną w osobnika. Jako seksitowskie( to moja teoria) wytyka myślenie jednotorowe. Samiec może albo jedno albo drugie. Zachowanie wielowątkowe wprowadza mu niepotrzebny szum w głowie( głupieje):)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

już się wstydzę za literówki:)))

zgłoś |

jeśli tylko,  

Isso, tam w żadnym przypadku nie jest "i". Tm jest mocne "albo". "ALBO" ;))))

zgłoś |

issa,  

ot, znowu mi się przydarzyło coś niemożliwego ;d

zgłoś |

jeśli tylko,  

a to nie norma? :))

zgłoś |

issa,  

heh. możliwe, że tak ;)

zgłoś |

deRuda,  

ja myślę isso, ze jeżeli facet zbyt długo mruga okiem, to znaczy, że brak mu magnezu i witamin ;))

zgłoś |

issa,  

:d a, znaczy, warto nosić w torebce jakieś suplementy diety, powiadasz?

zgłoś |

deRuda,  

poczęstować go jakimś odżywczym jedzonkiem - a przecież przez żołądek do serca, można wtedy słuchać i w sumie zdjęcie bluzki też może być, ale dopiero po jedzeniu ;)))

zgłoś |

jeśli tylko,  

to może i świeczki zapalić.. dla nastroju :))

zgłoś |

issa,  

w oczach ;)?

zgłoś |

Magdala,  

ale ruszyłaś, Jeślino, bryłę z posad świata :)))))) buziak!

zgłoś |

jeśli tylko,  

aa. taki był mój "świerzbiątek " :))) buziak :)))

zgłoś |

hossa,  

ożesz, w moim przypadku odpada ta recepta;( rzadko bywam posłuszna;d a i z tą bluzką to wahałabym się, a nic tam w tym zasłyszeniu jeśli tylko nie mówiono o mądrych oczach alboco?

zgłoś |

hossa,  

albo o nadgarstkach ?

zgłoś |

jeśli tylko,  

mądre oczy zawierają się w opcji "słuchać". Albo jakoś tak :))

zgłoś |

hossa,  

acha(aha) tylko mi się sierść zjeżyła na "słuchać" w znaczeniu: bycia posłusznym;)

zgłoś |

jeśli tylko,  

nie, nie, przyjmować do wiadomości :)

zgłoś |

hossa,  

a "zainteresować" to w jakim znaczeniu? takim krótkim czy dłuższym, tak się pytam z ciekawości

zgłoś |

jeśli tylko,  

"być posłusznym" to raczej "słuchać się" :)

zgłoś |

hossa,  

ale było napisane: Albo słuchać. No tak sobie buszuję.

zgłoś |

jeśli tylko,  

a buszuj w buszu :)) hej, hossa :)

zgłoś |

Eva T.,  

nie przekonuje mnie to co napisalas (to podsluchane:) zdejmujac bluzke mozna faceta wystraszyc, odstraszyc, zaszokowac... no jakos tak, w tym sensie :) to zalezy chyba, co ma sie do pokazania ;)

zgłoś |

Ananke,  

co do bluzki, po części prawda, Ci z konkretnymi zamiarami i oczekiwaniami z pewnością wybiorą taką drogę na skróty :). Takich, co tylko się słucha omijałabym szerokim łukiem ;)

zgłoś |

jeśli tylko,  

To taka obserwacja statystyczna. Nie do konkretnego człowieka :)) Z "podsłuchania" wynika, że to dwa najskuteczniejsze sposoby. :)) zdejmowanie bluzki można potraktować symbolicznie.

zgłoś |

Ananke,  

odebrałam to dokładnie jak piszesz :)

zgłoś |

jeśli tylko,  

Na razie przewaga głosów damskich :))

zgłoś |

Eva T.,  

moze panowie nieco sie speszyli ;) no i po prostu nie lubia publicznie o symbolicznie zdjetych bluzkach rozmawiac :)

zgłoś |

Janusz38,  

hahahahahhahaha :):):)

zgłoś |

bosonoga,  

zdjąć bluzkę – zależy od tego czy pod bluzką kusząca zawartość :) słuchać – jak najbardziej i jeszcze potakiwać, podziwiać, że taki mądry :)))

zgłoś |

ApisTaur,  

rzecz cała na tym polegała / ja powiedziałem - zdejmji bluzkę / a ona zaraz usłuchała // :)

zgłoś |

jeśli tylko,  

no i wygadał! ;))))))))))

zgłoś |

Jerzy Woliński,  

bywa, że jeden guziczek odpięty wystarczy:)

zgłoś |

Darek i Mania,  

liczy się ciało i to coś a samo zdjęcie bluzki może zadziałać jak zbyt mocno wciśnięty gaz lub hamulec ;)

zgłoś |

issa,  

ja właściwie chyba nie wiem, co się liczy. chyba jakoś dziwnie patrzę, bo np. zdołałam przez parę miesięcy (naprawdę, bez żartów) kompletnie nie zauważyć, że nosi okulary jedna z tych osób, które stawały mi się bardzo bliskie. więc dopuszczam myśl, że mogłabym tak samo nie zauważyć, że w ogóle ktoś zdjął cokolwiek :d

zgłoś |

blue eye,  

a bo Ty, issa, oczami duszy patrzyłaś, to dobra metoda :)

zgłoś |

issa,  

heh, nie mam pojęcia, na czym to polega :)

zgłoś |

jeśli tylko,  

instynktownie stosujesz ;))

zgłoś |

blue eye,  

to ten czar, magnetyzm, "coś", co gołym okiem trudno dostrzec :) a poza tym, to się fajnie sprawdza, jeśli ktoś niezbyt urodziwy, można wtedy dostrzec dużo więcej :)

zgłoś |

Darek i Mania,  

samo zdjęcie bluzki nie daje klucza aby wejść, no weżmy sobie plażę gdzie wszyscy zdejmują bluzki a tylko co niektóre osoby zwracają na siebie uwagę i to niewiadomo czemu - czy ciekawym wyglądem czy rozmową czy mają jakiś ku sobie nieokreślony ciąg i nawet trudno jest rozumieć samego siebie czemu akurat ten ktoś -- natomiast na osoby zbyt posłuszne -słuchają się to trzeba uważać bo mogą czarować w sensie udawać. lepiej gdy są różnice wtedy ciekawiej :)) mono nudzi i z czasem uzależnia przyzwyczajenie ;)

zgłoś |

blue eye,  

heh, jedno zdanie i wielkie zainteresowanie :) dobre, choć pogdybałabym nad nim ;)

zgłoś |

jeśli tylko,  

Hej, blue eye, gdybaj :))

zgłoś |

blue eye,  

oj tam :) lulać miałam :) a jak zacznę to nie skończę ;)

zgłoś |

jeśli tylko,  

zapraszam o każdej porze :)

zgłoś |

blue eye,  

a dziękuję :) to tak na dobranoc, zainteresować można owszem, ale to będzie na krótko :) trzeba go umieć zatrzymać przy sobie, żeby się za innymi nie oglądał :)

zgłoś |

jeśli tylko,  

słuchanie starcza na dłużej, jeśli tylko cierpliwości.. ;)

zgłoś |

blue eye,  

jeśli on gaduła to tak, gorzej jak milczek :)

zgłoś |

jeśli tylko,  

drobnymi pytankami .. ;)

zgłoś |

blue eye,  

ale to się zanudzić można :)

zgłoś |

jeśli tylko,  

Wtedy trzeba przestać.. i wiać! ;)))

zgłoś |

issa,  

;) http://www.youtube.com/watch?v=ZIM0E7ShP10

zgłoś |

issa,  

i, może być "albo" ;d czemu nie http://www.youtube.com/watch?v=dZQDzR0AATI

zgłoś |

gabrysia cabaj,  

też - zauważyłam: żeby mieć branie u facetów w pewnym wieku wystarczy być ładną blondynką:))

zgłoś |

alt art,  

zapiszę sobie..

zgłoś |

Eva T.,  

nie zgadzam sie. to juz prawie dyskryminacja :)))

zgłoś |

alt art,  

kobiety są rasistkami..

zgłoś |

jeśli tylko,  

co nie wyklucza innych.. technik ;))

zgłoś |

alt art,  

to tylko dla absolwentów poli-technik..

zgłoś |

jeśli tylko,  

to blondynki preferują rasę blond? ;))

zgłoś |

Eva T.,  

:))) http://www.youtube.com/watch?v=3Irzxm2IKVU

zgłoś |

Darek i Mania,  

a co jeśli daltonista się znajdzie ? 'brunetki, blondynki ja wszystkie was dziewczynki całować chcę ' :))

zgłoś |

jeśli tylko,  

jeśli tylko najdzie takie, co akurat chcą być całowane :))))))

zgłoś |

sowa,  

a co zrobić gdy zimno? masz jakąś "dobrą radę" na taką okoliczność?

zgłoś |

jeśli tylko,  

dzięki za cudzysłów, wystarczy przymrużyć oko ;)) gdy zimno też :))

zgłoś |

Leszek Lisiecki,  

W zasadzie wszystkie warianty zostały powyżej rozważone - rzeczowo i praktycznie więc cóż ja... hm... :)) Teraz trzeba chyba tak bardziej praktycznie :))

zgłoś |

jeśli tylko,  

przeprowadzić badania? statystyczne? ;)

zgłoś |

kim167,  

słuchać ? czego ?

zgłoś |

jeśli tylko,  

jeśli nie ma czego (w sensie jakościowym, a nie ilościowym) - to uciekać :))

zgłoś |

mua,  

hehehehehmniemam, że jeśli tylko to masz mniemanie hehehhhhhhhhh

zgłoś |

jeśli tylko,  

jeśli to do całości to... ;))) (już mówiłam, że to obserwacja statystyczna, do nikogo w szczególności w- w obie strony :))) a jeśli do mojego komentarza tuż nad - to minimalizuję straty :))

zgłoś |

mua,  

hehhheh pamietam ze statystyki ze 2 rzeczy ...pierwsza to .....że jeśli włozysz jedną nogę do wrzątku, a drugą do lodowatej wody = jest Ci średnio hehehhh

zgłoś |

jeśli tylko,  

Są 3 rodzaje kłamstwa: kłamstwa, wielkie kłamstwa i statystyki" Disraeli

zgłoś |

Bazyliszek,  

hahahahahahaha od tego smiechu nic nie slysze hahahahaha:)))))))

zgłoś |

jeśli tylko,  

lubię szczery śmiech :) smoczy :)

zgłoś |



pozostałe dzienniki: 20-04-2024 , 05-01-2024 , 29-01-2024 , 08-01-2024 , 26-12-2023 , 21-12-2023 , 21-11-2023 , 18-11-2023 , 04-11-2023 , 31-10-2022 , 30-10-2023 , 20-10-2023 , 14-10-2023 , 10-10-2023 , 04-10-2023 , 01-10-2022 , 20-09-2023 , 07-09-2023 , 05-09-2023 , 04-09-2023 , 29-08-2023 , 27-08-2023 , 26-08-2023 , 01-08-2023 , 17-07-2023 , 21-07-2022 , 20-07-2023 , 14-07-2023 , 11-07-2023 , 06-07-2023 , 04-07-2023 , 02-07-2023 , 28-06-2023 , 16-06-2023 , 07-06-2023 , 03-06-2023 , 26-05-2022 , 19-05-2023 , 14-05-2023 , 05-05-2023 , 04-05-2023 , 02-05-2003 , 25-04-2023 , 23-04-2023 , 19-04-2023 , 26-03-2023 , 17-03-2023 , 16-03-2023 , 28-02-2022 , 23-02-2023 , 16-02-2023 , 11-02-2022 , 20-04-2022 , 29-01-2023 , 26-01-2023 , 24-01-2023 , 20-01-2023 , 19-01-2023 , 12-01-2023 , 07-01-2023 , 04-01-2023 , 03-01-2023 , 17-12-2022 , 06-12-2022 , 27-11-2022 , 25-11-2022 , 19-11-2022 , 16-11-2022 , 13-11-2022 , 10-11-2022 , 09-11-2022 , 08-11-2022 , 04-11-2022 , 01-11-2022 , 30-10-2022 , 27-10-2022 , 23-10-2022 , 21-10-2022 , 20-10-2022 , 15-10-2022 , 14-10-2022 , 13-10-2022 , 12-10-2022 , 11-10-2022 , 08-10-2022 , 07-10-2022 , 05-10-2022 , 30-09-2022 , 28-09-2022 , 26-09-2022 , 23-09-2022 , 21-09-2022 , 20-04-2022 , 19-09-2022 , 18-09-2022 , 17-09-2022 , 13-09-2022 , 10-09-2022 , 09-09-2022 , 04-09-2022 , 05-09-2022 , 02-09-2022 , 31-08-2022 , 29-08-2022 , 25-08-2022 , 23-08-2022 , 22-08-2022 , 18-08-2022 , 12-08-2022 , 10-08-2022 , 08-08-2022 , 03-08-2022 , 01-07-2022 , 30-07-2022 , 29-07-2022 , 27-07-2022 , 26-07-2022 , 22-07-2022 , 20-07-2022 , 16-07-2022 , 13-07-2022 , 11-07-2022 , 06-07-2022 , 02-07-2022 , 01-07-2022 , 29-06-2022 , 28-06-2022 , 22-06-2022 , 09-06-2022 , 07-06-2002 , 06-06-2022 , 05-05-2022 , 04-05-2022 , 02-05-2022 , 30-04-2022 , 29-04-2022 , 28-04-2022 , 27-04-2022 , 25-04-2022 , 23-04-2022 , 23-04-2022 , 22-04-2022 , 20-04-2022 , 29-04-2022 , 18-04-2022 , 17-04-2022 , 15-04-2022 , 14-04-2022 , 13-04-2022 , 12-04-2022 ,

Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1