25 october 2011

Dobra wiadomość

Jako dziennik nie udalo się zamieścić, więc zamieszczam jako prozę. Innego miejsca nie znalazłam
http://www.zamek.swidwin.pl/aktualnosci/138-protoko-jury.html
 


Wanda Szczypiorska,  

Zamieściłam ze względu na głównego Laureata, kórego wielu z nas zna.

report |

gabrysia cabaj,  

w międzyczasie przypomniałam sobie dorobek Robin Sona na nieszufladzie - oj, jak się cieszę, Wando:)

report |

laura bran,  

publikuje na portalach?

report |

Szel,  

to jest bardzo dobra wiadomosc Wandziu !!!! Psotnikowi napewno nalezala sie wielka nagroda :)))

report |

laura bran,  

to Robin Sona był wiersz "Czereśnie" ?

report |

Wanda Szczypiorska,  

Czereśni nie kojarzę

report |

laura bran,  

pewnie pomyliłam. czas robi swoje. i widzę, że styl pisania inny. dzięki :)

report |

Wanda Szczypiorska,  

Lauro. Oczywiście. Od lat. Robin Son, Wezuwiusz, Psotnik.

report |

Wanda Szczypiorska,  

Tu trzeba szukać pod Aleksander Selkirk

report |

Wanda Szczypiorska,  

http://truml.com/profiles/5912

report |

laura bran,  

dzięki. poczytam :) i oczywiście gratuluję autorowi :))

report |

Małgorzata Krupińska-Nowicka,  

Janusz Solarz to Robin Son? Ciekawe...:))) Gratuluję!

report |

gabrysia cabaj,  

na 'poezja polska' jest informacja o pewnym konkursie i tam również Janusz Solarz zdobył nagrodę - tym razem trzecią, a ja znów się cieszę:)

report |

Aleksander Selkirk,  

Nie bywam czesto na tym portalu, prawde powiedziawszy wcale, ale powiedziano mi bym zajrzal, wiec jestem. Po pierwsze wszystkim goraco dziekuje. Pani Lauro, wiersz "Czeresnie" rzeczywiscie moj, stary juz, autobiograficzny. Niestety, gapa ze mnie i nie kojarze ani Pani ani Pani Malgorzaty K-N. Wszystkie te konkursy to lut szczescia, lub mowiac inaczej, kwestia przypadku, zalezna od jurorow, pogody. Pomoglo pewnie to, ze wyslalem zgloszenia, bo bylem w lecie w Polsce i po prostu nie kosztowalo to majatku. Jeszcze raz dziekuje.

report |

issa,  

Też się cieszę, pamiętając Robin Sona z NS. Dobrego.

report |

Małgorzata Krupińska-Nowicka,  

Panie Robinie, Januszu, Aleksandrze(?) bo ja wiem, jak własciwie...? Z pewnością nie jest to przypadek, że tam i tu udało się zdobyć nagrodę. Z pewnością potrzebny jest jeszcze łut szczęścia, ale dobre teksty przede wszystkim. Wiem, że bywał Pan również na portalu otwockiej "Poczekalni" SAiPKO. Mnie nie ma Pan za bardzo skąd kojarzyć. Kiedyś dość często bywałam na stronce Łiomiankowskiego, która póxniej przekształciłas się w literaci.eu, ale pewnego dnia pan M. wykasował wszystkie i wszystkich komentarze. Zrobił również inne ruchy, które mi się nie podobały. Od tej pory właściwie nigdzie nie "bywałam", dopiero niedawno dałam się namówić Pani W.Sz. na Truml. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie ...:)))

report |

gabrysia cabaj,  

"Czereśnie, czereśnie, soczyste, słodziutkie, zjadane łapczywie z opłakanym skutkiem. W pamięci zawodnej ich czerwień wciąż pali. Chciałbym by przepadły, nie chcą się oddalić. Sąsiedzi z parteru pakują manatki, semickie korzenie, łowickie makatki. Pamiętam ich dzisiaj na jawie jak we śnie. Pozostał ogródek, soczyste czereśnie. Papierowa torba poplamiona sokiem; ojciec idzie krzywo, a ja patrzę bokiem. Wczoraj popił nieco, zdenerwował żonę: oddech ma wódczany, a oczy przekrwione. Popija odkąd brat nie wrócił z kopalni: wojował z metanem lecz zdradził go palnik. "Idziemy więc teraz rozerwać się, synku, wesołe miasteczko stanęło przy rynku." Czereśnie, czereśnie, słodziutkie, soczyste, czerwone jak armia gotowa na występ. Zasnęły motyle, nie śpią gąsienice, a czołgi się toczą pod czeską granicę. Moje własne losy wpisują się w system gdy na karuzeli krążę: "Jezu! Chryste!" Czereśnie, czereśnie, na wpół przetrawione, wirują, spadają na miasto czerwone."

report |

Wanda Szczypiorska,  

Pamiętam, pamiętam. Dobrze, że wiersz się znowu pojawił.

report |

laura bran,  

tak, to chyba ten. jednak nie jest ze mną tak źle :)) Panie Januszu, pod tym nickiem, to sama siebie czasem nie poznaję ;) Pozdrawiam serdecznie i Gratuluję.

report |

laura bran,  

http://www.lamelli.com.pl/podstrona.php?str=pismo/2010/grudzien_10_06

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1