8 july 2012

12 june 2012, tuesday ( kameleony - pączki peonii )

Peonie złożyły swe głowy, w czerwcowych koronach, na moim nagim ramieniu. Wieczór spadł deszczem. Dodał przezroczystej urody do ciężaru kroplowych korali, rozpiętych między płatkami. Deszczem ubogacony zapach, w głowach zakręcił peoniom i mnie.
Nie mogę być słaba, nie chcę, choć myśli ciężko dyszą, nie chcą spłynąć do serca, by tam odzyskać spokój. Nieme krzyczące ciszą. Zatrzymane różowym uśmiechem zawisły na wpółotwartych płatkach w sercach kwiatów. Zapach peonii też je nęci, nie pozwala odpocząć skłębionym. Zbite, twarde zajęły miejsce pączków. Między kwiatami pęki moich myśli jak kameleony. Nie mogę odróżnić jednych od drugich. Poczekam aż rozkwitną, choć zapach w głowie kręci. Potem  ułożę różowy bukiet z rozkwitłych myśli. Czekając odpocznę, nabiorę sił. Nie będę już słaba, choć zapach w głowie kręci.


number of comments: 9 | rating: 12 |  more 

zuzanna809,  

życzę pięknych bukietów!:))

report |

Veronica chamaedrys L,  

lubię je układać:)

report |

Jerzy Woliński,  

to królowe wiosny:))

report |

Veronica chamaedrys L,  

wiem coś o tym:)

report |

Malgosia Bakanowicz,  

Veroniko ........:):)baaardzo mi sie podoba to w jakim stylu jest ten wiersz napisany...pieknie i az sie rozmarzylam nad moimi myslami ..ech chcialo by sie tak ladnie opisac jak ty to zrobilas::):):):)..mysle ze mi ta peonia jak w twoim wierszu zakrecila w glowie....:) Jak malowalam ta ja to mialam taka radosc w sobie bo dlugo marzylam by cos w tym formacie z tym motywem namalowac ale w akrylu by sie dusily w akwareli za blado by wyszly.. a w olejnych sie jeszcze nie pewnie czuje...:) wiec jak trafilam na tempery to az mi sama reka smignela na plotno i pare godzin pozniej juz byl kwiatuszek:)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...są takie same jak te moje, w wierszu...piękne:)... buziaczki Małgosiu...:)...jutro z samego rana wyjeżdżam...dobrej nocy, kochana...:)

report |

Malgosia Bakanowicz,  

podkusilas mnie slicznie ..i jak znajde chwilke to pobuszuje w dzienniku u ciebie ..:) zaciekawily mnie one...:)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...buszuj...mój dziennik trochę jak zboże...:)

report |

ALEKSANDRA,  

kroplowe korale...wiesz to piękne i pięknie wyglądają, zapachem myśli ...:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1