11 july 2013

11 july 2013, thursday ( straszna radość )

Kataryniarz mruczy, czarne sukmany spowiły mu twarz. Gong, bicze świetliste i straszna radość spowiła otoczenie. Z ulic nadchodzi rzeka upojenia, w gałęziach szmer i płacz, w trawach morze słodkiej wody.  Bose stopy chlapią , ramiona tańczą- to nie mrok , to szał . Niech trwa , gdy planetojda wgryzła się w popękający grunt, niech trwa gdy zaschnięte gardła zieleni łapie skucz spalenia. ... kataryniarz dziś powróci. Dziś będzie powrót.


number of comments: 7 | rating: 3 |  more 

gabrysia cabaj,  

"Kataryniarz mruczy, czarne sukmany spowiły mu twarz. Gong, bicze świetliste i straszna radość spowiła otoczenie. Z ulic nadchodzi rzeka upojenia, w gałęziach szmer i płacz, w tawach morze słodkiej wody. Bose stopy chlapią , ramiona tańczą - to nie mrok , to szał . Niech trwa, gdy planetoida wgryzła się w pękający/ popękany grunt, niech trwa gdy zaschnięte gardła zieleni łapie skurcz spalenia. ... kataryniarz dziś powróci, Dziś będzie powrót.

report |

gabrysia cabaj,  

zastosowane tawy tu bez sensu, chyba że to literówka (trawy)

report |

gabrysia cabaj,  

ale i tak mi się podoba tekst - lubię twoje pisanie

report |

ladamarek,  

właśnie , tylko nie wiem jak się poprawia już wklepany tekst :)

report |

Siha,  

edytujesz i poprawiasz :) pieprzona desperacka radość

report |

gabrysia cabaj,  

musisz być zalogowany i wtedy klikasz w szczegóły i pod tekstem jest opcja edytuj usuń, więc klikasz w edytuj, pokazuje się tekst roboczy, który można zmieniać, na koniec klikasz z dołu dodaj i już - pozdrawiam:)

report |

ladamarek,  

serdeczne :)- niech się dzieje

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1