21 may 2013

Feretron cz. III

III.
Ostatnie metry, milimetry przed uderzeniem.
Jeszcze chwila i, jak za sprawą czarodziejskiej różczki, ja- noszący dumne nazwisko Klinton, spadkobierca onanistyczno- pornograficznej fortuny zmienię się w czerwoną maź, keczup marki homo sapiens.
Pora kończyć opowieść.

Scarlet Astral Pandemonica, prywatnie Justyna Moczyskowiec, goth- gwiazda pierwszego Castle Party w Lolkowie, wymiotowała w ubikacji.
Z wysmarowanych czernidłem usteczek wypadały piguły i niestrawione wegańskie kanapki, wylewał się alkohol i moje nasienie.
-Kurwa, na świecie jest tyle pięknych, napalonych dziewczyn, a ja siedzę na łóżku i słucham odgłosów rzygania kiczowatego klona Tarji Turunen.
-myślałem.

Muszę się streszczać.

Pomimo cholernie nieudanej pierwszej randki zostaliśmy parą.
Wydarzenie roku: wokalistka Herryalf wzięła ślub z Robertem, orgiastycznym jebaką.

Weselicho, na którym zagrały jakieś azjatyckie hentaiki.
Gapiłem się na nastoletnie krocza i wyobrażałem smak ich żółtych, skośnych waginek.
Potem wystąpili black- pajace z Darkened Nocturn Slaughtercult.
Gapiłem się między nogi Onielar i zastanawiałem się, czy jej cipka zionie ogniem.
Wyobrażacie to sobie?
Rozkładówka ,,Nas pale": Iwonka Wilczynski, corpsepaintnięta, wyglądająca jak zgniły trup, doprowadzona do orgazmu bucha płomieniami z zębatego cipska...
Ludzie szturmowaliby kioski, by to kupić.

Dwa dni po ślubie pierdoliłem Omeenę Kazadi, tę pogodynkę- Mulatkę.
Mogłem zaśpiewać jak Elton Jackson ,,I'm bad", uszło mi płazem przyczynienie się do śmierci dziadka, zdradzałem żonę, ćpałem, chlałem i miałem w chuj kasy.

Chrzanić ludzi, którzy starają się być dobrzy. Nawróceni ateiści, zresocjalizowani więźniowie, przestępcy przemienieni w aniołki są cholernie żałośni.
Stada jęczących ciot liczących na to, iż boziulek wyciągnie po nich chmurzyste łapki i całą wieczność spędzą w słodkich niebiesiech.
Dziwki klepiące koronki do miłosierdzia bożego mając jeszcze żywe plemniki między zębami.
Recydywiści przerabiający swoje tatuaże: gołe kurewki na Matki Boskie, napisy ,,Vide cul fide" na ,,Króluj nam Chryste".

Moja czarna goth- demonica zaszła w ciążę.
Oczywiście nie ze mną, tym nieszczęściarzem został basista Epiki. Meksykanin.
Dało mi to w ryj. Ubodło.
Nasze pożal się Boże małżeństywo było wygłupem, medialnym cyrkiem, ale do cholery wszystko ma swoje granice.
Justysia mogła być codziennie dymana przez stu kolesi, miałem to gdzieś, ale żeby ,,wpaść" ?
Powiedziała, iż nie usunie, idiotka.
Hieny z ,,Nadfaktu i ,,Ekstraekspressu" rozpisywały się, że zostanę tatuśkiem.
Tego mi jeszcze brakowało.

Mały Kuba, choć bardziej pasowałoby do niego imię Enrique, był śniady i cholernie podobny do swego prawdziwego ojca, Diega.
Dokleić wąsy, na główkę nałożyć mini sombrero i dać kopniaka tak wielkiego, by wzbił się w przestworza i wylądował dupą na jakiejś pieprzonej agawie w rodzinnych stronach rodzica- szarpidruta.

Drugi cios nadszedł dziś.
Miejsce akcji: mój penthouse przy Srebrnej 44.
Osoby: Scarlet Astral Pandemonica, pierdolący ją od tyłu Johan Hegg na co dzień drący gębę w Amon Amarth i ja, nieludzko naćpany, zdradzany mąż
Przebieg wypadków: brodaty wiking zlazł z mojej lubej, po krótkiej sprzeczce dał mi w ryj i wyszedł.
Wstałem starłem krew z pyska, wyplułem dwa zęby.
Wyznawca Odyna złamał mi szczękę.
Nie, kurwa, tego już za wiele!
Ja, Robert Klinton zostałem pobity przez kudłatego małpoluda, półzwierzę!
Odbiło mi.
Pobiegłem do łóżeczka Kuby, chwyciłem go za nóżki.
Justyna rzuciła się na mnie niczym wściekła tygrysica.
Chwilę później oberwała.
Biłem ją jak oszalały. Dzieckiem.
Aż straciła przytomność.
Aż mój przyszywany, meksykański synek stał się krwawą breją.

Zaczęło docierać, co zrobiłem.
Życie pękło jak kość udowa dziadka Marcela.
Teraz przyjdzie mi zgnić w pierdlu.
Żadne pieniądze nie pomogą, nie wybronią mnie najlepsi adwokaci.
Szał? Zabójstwo w afekcie?
Ile odsiedzę? Piętnaście lat? Dwadzieścia?
Nie chcę!
Uciekać? Gdzie?
Tylko jedno wyjście.
Otwieram okno. Liczę do dziesięciu.
Wyskakuję.
Jak kamień, w dół.

Spadam na szwedzkiego, deathmetalowego wojownika, który parę minut wcześniej posuwał w kakaowe oko księżniczkę operowego gotyku.
Giniemy obaj, nasze mózgi mieszają się na chodniku.
Pornograficzno- nordycka zawiesina.
Ragnarök, wiekie morze zalało Ziemię.
Johan trafił do Walhalli, moja półateistyczna, potępiona duszyczka smaży się w kotle smoły razem z Eltonem Jacksonem.
Zostałem skazany na całą wieczność oglądania pozbawionej nosa mordy pedofilskiego gwiazdorzyny.
Szandor La Vey -swoją drogą przesympatyczny gość- wyznał, iż cipa Onielar naprawdę zionie ogniem.

Pokazał mi nawet blizny po oparzeniach.
 
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=jsr0pwihGto


number of comments: 40 | rating: 3 |  more 

xyz,  

Florian, nie wiem dlaczego mam słabość do Ciebie.... zaczynam czytać ;) będzie odzew ;)

report |

xyz,  

uuu ... wbija w fotel niczym solówki Zakka Wylde'a (także tamci chłopcy dużo jeszcze muszą się uczyć i brzmią tandetnie );]" z jednym sie nie zgodzę, mianowicie: wybielany Majki nie jest godzien żeby w jednym kociołku z Tobą - wybitnym heterykiem ;P masz szczęście Florianie, że moherowych przedstawicieli rydzykolandu nie ma na trumlu ;))) czekam teraz na coś bardziej romantycznego, ale... bez chepi endu ;>

report |

Florian Konrad,  

Romantycznego? Ja? Chyba postapokaliptycznego :))) Jeden moherowy przedstawiciel rydzykolandu jest na Trumlu- M.G. :)))) A w kotle siedział Robert Klinton, mój bohater :) Onielar i Johan Hegg istnieją naprawdę, reszta to czysta fikcja :)

report |

Ustinja21,  

Jak już mają wbijać w fotel czyjeś solówki, to Slasha :) Florku, Ty to i zaskoczyć potrafisz i zaciekawić. Lubię Cię czytać po prostu.

report |

Florian Konrad,  

Dzięki w imieniu moich tekstów :) A co do gitarowego grania- ostatnio oszalałem na punkcie tego : http://www.youtube.com/watch?v=g80sDgiSqIc

report |

xyz,  

Ustinja21, też jestem fanką Slasha, ale muszę przyznać , że Zakk jest sprawniejszy" i ciekawszy jeśli chodzi o technikę gry, jednak jeżeli idzie o melodyjność i liryzm, no i wygląd, to ten w cylindrze wygrywa ;)

report |

Florian Konrad,  

Nie mnie oceniać wygląd faetów, nie jestem gejuchem, ale Zakk Wylde wygląda rewelacyjnie, a Slash deczko zabawnie... Ócz mu nie widać zza włosów na niektórych klipach :)))

report |

Ustinja21,  

Chowa się pod cylindrem, burzą włosów i okularami :D Do Wyld'a nic nie mam, też go lubię, ale do Slasha mam i sentyment i ogólnie chyba rzeczywiście gusta nasze nieco się różnią. :)

report |

Ustinja21,  

Nie słyszałam tegoż utworu wcześniej, Florku. Fajny :)

report |

Florian Konrad,  

Tylko grający go Lauri Penttilä- niefajny, bo satanistyczny, neonazistwoski pajac... Ale uwielbiam jego muzykę.

report |

Ustinja21,  

Z takich mrocznych satanistycznych lubię Ghost. Nikt tam nie drze się jak w piekle, nie "śpiewa" growlem, a mimo to jest przerażające :)

report |

Florian Konrad,  

Ja z jakieś 3.000 zespołów black metalowych... No i Fields of the Nephilim :)

report |

Ustinja21,  

Kiedyś, jak się buntowałam to na okrągło słuchałam tych wszystkich Burzumów etc., teraz przeniosłam się na łagodniejsze fale :) Mimo wszytsko - sentyment zostaje :)

report |

Florian Konrad,  

Oh yeah, Burzum- uwieeelbiam! Ale raczej ten najwcześniejszy, po wyjściu z pierdla Vargie bardzo złagodniał...

report |

Ustinja21,  

Flo, szatan jesteś :P

report |

Ustinja21,  

Odbijając się od diabelskich złóż muzycznych, jugosłowiańskiego Laibacha znasz?

report |

Ustinja21,  

http://www.youtube.com/watch?v=-zSRcFxZVAA :D

report |

Florian Konrad,  

Nagrano nawet piosenke o mnie: http://www.youtube.com/watch?v=XQOq4TOPyrE

report |

Florian Konrad,  

fajne, takie trochę w stylu Rammsteina :))))))))

report |

Ustinja21,  

Wiedziałam, że Ci się spodoba. Rammstein się na nich wzorował i dzięki nim i Oomph! poszedł w kierunek, jaki dzisiaj grają. Spójrz na to: http://www.youtube.com/watch?v=ZOHPchCWQoE - Rammstein wykonał swój cover "Ohne dich", ale o tym już nikt dzisiaj nie wspomina, czyj był oryginał.

report |

Florian Konrad,  

O matko.. Myslałem, że to ich autorska, oryginalna wersja... Ale milusi głosik ma wokalistka, jakby chciała się do mnie przytulić :) Jakby stała w gotyckiej sukni mówiła ,,Kocham Cię" na łące pełnej czarnego kwiecia :))

report |

Ustinja21,  

A gość ma głos, jakby miał w gardle ziemię cmentarną :D Niewielu ludzi ma taki wokal, po którym łaziłby mi po skórze ciary. Ten do nich należy :D

report |

Florian Konrad,  

Piekna metafora o ziemi cmentarnej... Chyba wykorzystam kiedyś w swoich pierdoło- opowiadankach :) Fajny ,,koci wokal" ma Dani Filth :)))

report |

Ustinja21,  

Druga sprawa, że też parę lat po dokładnym osłuchaniu Rammsteina odkryłam to -.-

report |

Ustinja21,  

A proszę Cię bardzo. Byleś to dobrze zrobił :)

report |

Florian Konrad,  

Nie wiem, czy dobrze zrobię... pisarz ze mnie jak z koziej... ale postaram się

report |

Ustinja21,  

Do tej pory szło Ci całkiem nieźle ;) Wierzę w Ciebie. A teraz zaatakuję Cię kacapami: http://www.youtube.com/watch?v=eg7BFXss1hE / może i nie mroczne, ale jaki bas mają :D

report |

Ustinja21,  

Albo tym: http://www.youtube.com/watch?v=ACAvBBMb6BM

report |

Florian Konrad,  

Wow, ,,Kino" ! Nie sądziłem, że ktoś stąd to zna :) Ja lubię ,,Legendę", ale wersję koncertową. Nawet nauczyłem się tekstu na pamięć i czasami podśpiewuję jak coś robię :) Z rosyjskich lubię wiele blackowych, z gotyckich m.in. Black Countess . Ech... żeby tak móc wyglądać jak IlijaPolaguszin... Pewnie napiszesz, że za mało męski :) http://www.metal-archives.com/images/6/3/4/2/63424_artist.jpg?1955

report |

Ustinja21,  

Rzeczywiście, mało męski :D Oj, Florku, nic, co ruskie, nie jest mi obce. Nie ma zbyt wielu, którzy zdołaliby się ukryć przede mną :) Ja sobie często podśpiewuję "Pachku sigariet" :)

report |

xyz,  

może to i lepiej, bo zapewne wywracają mu się białkami do góry ze względu na odurzenie różnymi substancjami ;))) chociaż od kilku latek podobno jest "czysty" cokolwiek to znaczy ;] a Zakk kawał chłopa, niczym wiking, który zamiast topora ma wiosło ;>

report |

Florian Konrad,  

KAwał chłopa, podobnie, jak wspomniany w powyższym tekście Johan Hegg :)

report |

Ustinja21,  

Nie no, nie ćpa już ponoć. Widzę, że Wylde nie tylko mi się z wikingiem kojarzy :D

report |

Berenika,  

Coś na poziomie "Wojny polsko-ruskiej" Doroty Masłowskiej :D

report |

Florian Konrad,  

Odbieram to jako olbrzymi komplement, choć wiem, że intencje komentarza były krańcowo różne :)

report |

Berenika,  

Z panią Masłowską z pewnością byś się dogadał w sprawach twórczych. Ja zdecydowanie wolę panią Olgę Rudnicką albo Katarzynę Berenikę Miszczuk, ponieważ one mają coś ciekawego do przekazania...

report |

Florian Konrad,  

Nie znam. Ale poznam. Jak skończę czytać Jasia Kapelę. Wg mnie Masłowska ma wiele ciekawego do przekazania. Co do Masłowskiej- ona potrafi pisać. Ja jestem grafo- amatorem.

report |

Florian Konrad,  

Zacząłem czytać w PDFie ,,Wilka" tej Miszczuk- jakaś dziecinada, powieść młodzieżowa... Gdzież jej tam do Masłowskiej....

report |

Florian Konrad,  

Ta druga też pisze czytadełka... Nie dla mnie.

report |



other prose: Memuarion cz. VII. -ost., Memuarion cz. VI., Memuarion cz. V., Memuarion (IV.), Memuarion (III.), Memuarion (II), Memuarion (I), Kwadriduum (XIII- OSTATNIA.), Kwadriduum (XII.), Kwadriduum (XI.), Kwadriduum (X.), Kwadriduum (IX.), Kwadriduum (VIII.), Kwadriduum (VII.), Kwadriduum (VI.), Kwadriduum (V.), Kwadriduum (IV.), Kwadriduum (III.), Kwadriduum (II.), Kwadriduum (I.), Florecyna cz. II. - OST., Florecyna cz. I., Szukamy przyczyn cz. II. - OST., Szukamy przyczyn cz. I., Zanikanie różnic cz. II.- OST., Zanikanie różnic cz. I., Jeszcze nie przyszli cz. II. - OSTATNIA, Jeszcze nie przyszli cz. I., Chicotte cz. II. - OSTATNIA., Chicotte cz. I., Gwóźdź w zapalniczce cz. II. - OSTATNIA, Gwóźdź w zapalniczce cz. I., Parweniada cz. IV - OSTATNIA, Parweniada cz. III - PRZEDOSTATNIA, Parweniada cz. II., Parweniada cz. I., Wyiskrzenie cz. VII. OSTATNIA, Wyiskrzenie cz. VI. - PRZEDOSTATNIA, Wyiskrzenie, cz. V., Wyiskrzenie cz.IV., Wyiskrzenie cz.III., Wyiskrzenie cz.II., Wyiskrzenie cz.I., Imaginatycy cz. II/II - OST., Imaginatycy cz. I/ II, Agnihotra cz. II. - OST., Agnihotra cz. I., Per fas et nefas cz. III- OST, Per fas et nefas cz. II., Per fas et nefas cz. I., Figury nieprzestrzenne cz. II/ II -OST., Figury nieprzestrzenne cz. I/ II, Euhemeryzm cz. I/ II - OST., Euhemeryzm cz. I/ II, Ogrzewalnia II/ II, Ogrzewalnia cz. I/ II, Ze szklanej, Plemnopedia, cz IV - OST, Plemnopedia cz. III., Plemnopedia cz. II., Plemnopedia cz. I., Aegikranion cz. II- ost., Aegikranion cz. I., Rozprost cz. II- ost., Rozprost cz. I., Cudowron, Stopuś, Zmysły zewnętrzne (cz.VI.- OSTATNIA), Zmysły zewnętrzne (cz.V., PRZEDOSTATNIA), Zmysły zewnętrzne (cz.IV.), Zmysły zewnętrzne (cz.III.), Zmysły zewnętrzne (cz.II.), Zmysły zewnętrzne (cz.I.), Abandonicum cz. IV. - OST., Abandonicum cz. III, Abandonicum cz. II., Abandonicum cz. I., Wyspekulowania cz. II. - OST, Wyspekulowania cz. I, Praszczęta. Zabawa dla najmłodszych, Feldfeblik cz. II. - OST., Feldfeblik cz. I., Płaszcz z mysich skór cz. II. OST., Płaszcz z mysich skór cz. I., Pastel goth cz. II. -OST, Pastel goth cz. I., Bluźnierczuś cz. II. - OST., Bluźnierczuś cz. I., Wylęgowisko. Rękopis nie znaleziony nigdzie, Inkoherencjusz cz. II- ost., Inkoherencjusz cz. I., Homotecton cz. III. - ost., Homotecton cz. II, Homotecton cz. I, Diablocionek, Herostratyda (6, ost.), Herostratyda (5. część), Herostratyda (4. część), Ulubiona bajka moich wnuków, Herostratyda (3. część), Herostratyda (2. część), Herostratyda (I. część), Kneph, ostatnia część książki, Kneph, część przedostatnia, Kneph, cz. dziewiąta, Kneph cz. ósma, Kneph siódmy fragment powieści, Kneph (szósty fragment powieści), Kneph (piąty fragment powieści), Kneph (czwarty fragment powieści), Kneph (trzeci fragment powieści), Kneph (drugi fragment powieści), Kneph cz. I.(fragment powieści), Stypolog cz. V.- OSTATNIA, Stypolog cz. IV., Stypolog cz. III., Stypolog cz.II., Stypolog cz. I, Unzera ganzare no fati gondin ( cz.IV.-OSTATNIA), Unzera ganzare no fati gondin ( cz.III.), Unzera ganzare no fati gondin ( cz.II), Unzera ganzare no fati gondin ( cz.I), Prześmiertelnienie cz. II.- Ostatnia, Prześmiertelnienie cz. I, Welwkurw cz. V- OSTATNIA, Welwkurw cz. IV, Welwkurw cz. III, Weltwkurw cz.II., Weltwkurw cz.I, Urning cz.III. OST., Urning cz. II., Urning cz.I., Profeci cz. II.- OSTATNIA, Profeci cz. I., Precognitus, Parnavatian, Widnokropek, Nłar cz. II.- OSTATNIA, Nłar cz. I., Larwoterapia (cz.III)- OSTATNIA, Larwoterapia (cz.II), Larwoterapia (cz.I), Pure nonsens, Kiernoz cz IV. - OSTATNIA, Kiernoz cz. III., Kiernoz cz. II., Kiernoz cz. I., Kefaloforian cz. v. OSTATNIA, Kefaloforian cz. IV., Kefaloforian cz. III.,

Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1