11 april 2013

Trele morele i kuku, czyli mini proza poetycka albo coś w ten deseń

Czwar­ta ra­no jest ciszą. Chy­ba, że to mo­ment, w którym od­licza się os­tatnie dwie godzi­ny przed końcem zmiany. Ale po­za tym uchy­bieniem do­minu­je ciem­ność. Na­wet we mnie gro­madzi więcej słów, ja­kie nie mają ze sobą nic wspólne­go. Siedzę przy ot­wartym ok­nie i nic. Tyl­ko te słowa, cisza i ciem­ność. No i wy­sokość, bo jak­by nie pat­rzeć nig­dy nie było mi da­ne mie­szkać na pier­wszym piętrze. Cza­sami myślę... skoczyć. To tyl­ko je­den krok w przód. Man­ka­ment, bliżej niez­na­na zachcian­ka. Ktoś odmówi nad ciałem kil­ka zdro­wasiek. To wszys­tko. Nic. Aż ty­le. Na zewnątrz jeszcze przez mo­ment byłaby pus­tka. Za­topiłbym się w niej, jak w ko­biecie po bez­kres przy­jem­ności. Gdy­by nie fakt, że wszys­tko ma swój ko­niec.


Hania,  

"Na smugę cienia nie wbiegaj, Zaczekaj, trochę zaczekaj!"

report |

eyesOFsoul,  

Haniu, tak na pocieszenie: http://www.youtube.com/watch?v=w1kQ8EmDA4s

report |

Joha,  

A o czwartej, o tej porze, to ruch w przyrodzie. Ptak pięknie śpiewa. A z tym skokiem to uważaj, bo jednak można zahaczyć o coś i zawisnąć, a o tej porze, to mało kto wołanie usłyszy i męczarnia gotowa, a jeszcze inne: można połamać się i potem leżeć i leżeć, aż koniec, jeśli on jest końcem, a nie czym innym. Eyes, przepraszam za takie pisanie, ale taki nastrój i fajnie mi się czytało to Twoje :) Pozdrawiam.

report |

eyesOFsoul,  

Joha, nie przepraszaj, bo nie masz za co. Skoro ten tekst pobudził do napisania czegokolwiek... to czy można chcieć czegoś więcej? :)

report |

slonce1907,  

Za dużo w tobie. "Wyrzyganie" treści to chyba jedyny sposób uspokojenia. Tak sobie myślę co robią ci, którzy jak Ty o czwartej rano mają myśli, ale nie mają kartki papieru.

report |

Musahi,  

maja monitor i klawiature

report |

eyesOFsoul,  

"Wyrzyganie" czasem się nie sprawdza...

report |

Ustinja21,  

Zaczarowałeś mnie tym krótkim wpisem...

report |

eyesOFsoul,  

Dziękuję Ustinja21, chociaż za bardzo nie wiem czemu przyświeca ten wpis. Choć wpis to dobre określenie na to, co powyżej. :)

report |

Musahi,  

wizualizacje tego uczucia mam jak na dłoni ...

report |

eyesOFsoul,  

A dłoń mała i wiele nie mieści... ;p

report |

Musahi,  

oj nie moja....

report |

eyesOFsoul,  

W tym wypadku każda dłoń jest za mała.

report |

kim167,  

"to tylko jeden krok w przód" a tak wiele może zmienić.

report |

eyesOFsoul,  

kim... dokładnie.

report |

kim167,  

ciekawe jak to jest czuć, że już nic nie ma dalej. .

report |

eyesOFsoul,  

Trudno to opisać. A poczuć? Lepiej nie czuć.

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1