11 kwietnia 2013

Trele morele i kuku, czyli mini proza poetycka albo coś w ten deseń

Czwar­ta ra­no jest ciszą. Chy­ba, że to mo­ment, w którym od­licza się os­tatnie dwie godzi­ny przed końcem zmiany. Ale po­za tym uchy­bieniem do­minu­je ciem­ność. Na­wet we mnie gro­madzi więcej słów, ja­kie nie mają ze sobą nic wspólne­go. Siedzę przy ot­wartym ok­nie i nic. Tyl­ko te słowa, cisza i ciem­ność. No i wy­sokość, bo jak­by nie pat­rzeć nig­dy nie było mi da­ne mie­szkać na pier­wszym piętrze. Cza­sami myślę... skoczyć. To tyl­ko je­den krok w przód. Man­ka­ment, bliżej niez­na­na zachcian­ka. Ktoś odmówi nad ciałem kil­ka zdro­wasiek. To wszys­tko. Nic. Aż ty­le. Na zewnątrz jeszcze przez mo­ment byłaby pus­tka. Za­topiłbym się w niej, jak w ko­biecie po bez­kres przy­jem­ności. Gdy­by nie fakt, że wszys­tko ma swój ko­niec.


Hania,  

"Na smugę cienia nie wbiegaj, Zaczekaj, trochę zaczekaj!"

zgłoś |

eyesOFsoul,  

Haniu, tak na pocieszenie: http://www.youtube.com/watch?v=w1kQ8EmDA4s

zgłoś |

Joha,  

A o czwartej, o tej porze, to ruch w przyrodzie. Ptak pięknie śpiewa. A z tym skokiem to uważaj, bo jednak można zahaczyć o coś i zawisnąć, a o tej porze, to mało kto wołanie usłyszy i męczarnia gotowa, a jeszcze inne: można połamać się i potem leżeć i leżeć, aż koniec, jeśli on jest końcem, a nie czym innym. Eyes, przepraszam za takie pisanie, ale taki nastrój i fajnie mi się czytało to Twoje :) Pozdrawiam.

zgłoś |

eyesOFsoul,  

Joha, nie przepraszaj, bo nie masz za co. Skoro ten tekst pobudził do napisania czegokolwiek... to czy można chcieć czegoś więcej? :)

zgłoś |

slonce1907,  

Za dużo w tobie. "Wyrzyganie" treści to chyba jedyny sposób uspokojenia. Tak sobie myślę co robią ci, którzy jak Ty o czwartej rano mają myśli, ale nie mają kartki papieru.

zgłoś |

Musahi,  

maja monitor i klawiature

zgłoś |

eyesOFsoul,  

"Wyrzyganie" czasem się nie sprawdza...

zgłoś |

Ustinja21,  

Zaczarowałeś mnie tym krótkim wpisem...

zgłoś |

eyesOFsoul,  

Dziękuję Ustinja21, chociaż za bardzo nie wiem czemu przyświeca ten wpis. Choć wpis to dobre określenie na to, co powyżej. :)

zgłoś |

Musahi,  

wizualizacje tego uczucia mam jak na dłoni ...

zgłoś |

eyesOFsoul,  

A dłoń mała i wiele nie mieści... ;p

zgłoś |

Musahi,  

oj nie moja....

zgłoś |

eyesOFsoul,  

W tym wypadku każda dłoń jest za mała.

zgłoś |

kim167,  

"to tylko jeden krok w przód" a tak wiele może zmienić.

zgłoś |

eyesOFsoul,  

kim... dokładnie.

zgłoś |

kim167,  

ciekawe jak to jest czuć, że już nic nie ma dalej. .

zgłoś |

eyesOFsoul,  

Trudno to opisać. A poczuć? Lepiej nie czuć.

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1