24 lipca 2014

24 lipca 2014, czwartek ( tysiąc pięćset trzy dziewięćset )

bo wszystko zostało już powiedziane tysiąc razy
i na milion sposobów
gdy sensy nie dają się zwabić w słowa
pożądliwie patrzę ku liczbom
śmieszny rym poezja cyfrowa
lecz/licz
ileż powabu ma liczba pierwsza


liczba komentarzy: 39 | punkty: 25 |  więcej 

gabrysia cabaj,  

aż się uśmiechnęłam:))

zgłoś |

Krzysztof Konrad Kurc,  

trzeba tylko pożyczyć sito od Eratostenesa i wyłapać te wszystkie atomy :))

zgłoś |

e.,  

znam znam:) wiem wiem:) znam i wiem co to "chwila pierwsza" ...

zgłoś |

alt art,  

a ile nadziei ostatnia..

zgłoś |

jeśli tylko,  

skromnie, na moim podwórku mówiło się "milion pięćset.. " :))))))))

zgłoś |

Emma B.,  

śliczne, też mnie dręczyło tylko inaczej, ale tu majstersztyk

zgłoś |

mua,  

ta ...Narcystycznie dzieli sie tylko przez siebie

zgłoś |

Damian Paradoks,  

cyfry mają coś z suchego deszczu. Trzeba je owinąć wilgotnym ręcznikiem :) Ponoć ptaki potarfią liczyć do czterech. Czemu nie być ptakiem? ;)

zgłoś |

Aśćka,  

coś pięknego:)

zgłoś |

Aśćka,  

aż mi w głowie poradośnialo i pojaśniało:)

zgłoś |

bosonoga,  

już wkrótce o tej liczbie pierwszej / poeci zaczną tworzyć wiersze :) Pozdrowionka:)

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

cieszę się, ze się Wam podobało i uśmiechnęło :) wybaczcie mi, że podziękuję jedynie zbiorczo, ale dzisiejsze czternastogodzinne obcowanie z liczbami w mojej rzeczywistości zawodowej mnie wykończyło; dobrej nocy Wszystkim :)

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

zgłoś |

Bazyliszek,  

wielka jestes:))))

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

nie jestem :) ale dzięki wielkie :)))

zgłoś |

M.S.,  

I tu masz rację, wszystko zostało wypowiedziane już tyle razy, że czasami człowiek się zastanawia, czy się nie powtarza :)

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

:) pozdrawiam serdecznie

zgłoś |

ApisTaur,  

każdy na coś... liczy //:)

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

ciuła na czarną godzinę :)

zgłoś |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

Pewnie i miał rację Albercik, gdy twierdził, że ważniejsze od słów są liczby bo w nich jest zapisana tajemnica istnienia... I kiedy nauczymy się je właściwie interpretować rozwiążemy wiele nurtujących zagadek.. Tylko co z tego wyniknie... Pewnie powstaną kolejne, bo "Stwórca" kimkolwiek albo czymkolwiek jest bawi się nami jak pionkami do gry w Chińczyka z napisem Człowieku nie irytuj się... i pewnie ma ubaw po pachy , albo i też ubolewa nad naszą głupotą... że zamiast cieszyć się tym co dane np. fenomenem miłości podejmujemy jakąkolwiek grę, w której zawsze będziemy na przegranej pozycji. Chodzi tu głównie o nas samych.Poza tym zdaje mi się Aniu, że wszystko nie zostało jednak powiedziane, bo też według teorii Albercika wszechświat odsłania nam karty powoli, na tyle ile w danej chwili jesteśmy w stanie przyjąć. Tylko, że jest to pewnie proces tak rozwleczony w czasie, że my tu i teraz zauważamy niewielkie zmiany, trochę jakbyśmy stali w miejscu. Ech tak sobie tylko gdybam, a każda myśl, rodzi przeciwstawną jakbym sama ze sobą się w wojnę bawiła. Pozdrawiam Aniu...To takie moje głupie dywagacje, ale można dziś pewnie i tak... choć jutro może będę myśleć inaczej:)

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

dziękuję, Małgosiu, zrobiłaś mi wielką przyjemność tym komentarzem, żadne tam głupie dywagacje, pokazujesz bardzo wyraźnie, ze potencjał sensów słów jest niewyczerpany, a to jest mnie więcej to samo, tylko od innej strony, co w żartobliwy sposób chciałam powiedzieć w tekście ja sama. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, widziałam przelotnie, że znów pojawiły się Twoje wiersze na Trumlu; na pewno je odwiedzę, choć nie wiem czy to będzie dziś :)

zgłoś |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

A teka sobie myślę teraz o tych liczbach Aniu, że zero też ma swój powab, bo niby takie nic, a stoi w centrum świata liczb i od niego zaczynamy odliczanie w jedną i drugą stronę.

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

a jaką ma wielką moc dodawana wartości :)) ho! ho!

zgłoś |

Wieśniak M,  

trzy po trzy, po dwakroć, po raz setny/ a mimo wielokrotności/ od powtórzeń bezdzietny/ owocu nie wyda / nasion nie zasadzi/ ale do kroćset!- komu to wadzi?;))

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

małą kostką w gardle/uchu/oku staje/ gdy ten i ów poeta bezpłodnie nadaje/ słusznie prawisz że owoc w zarodku marnieje/ czy wadzi? nie wadzi skoro ktoś się śmieje :)

zgłoś |

Jaro,  

w pierwszej miałem czerwoną kokardkę:)

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

i pomogło? :)

zgłoś |

mua,  

fszystko to " wielkie " slowo staram sie omijać . Tak samo jak zawsze . A na zwrot " Ty zawsze wszystko ... " dostaję dreszy brrr

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

niezbędnik asekuranta :))) ale tak, masz rację, o "Ty zawsze wszystko..." rozbił się już niejeden pozornie udany związek. Jednak w tym tekście słowo "wszystko" zostało przeze mnie użyte jak najbardziej świadomie. Pozdrawiam

zgłoś |

mua,  

hhehe rozumiem ;))) Ktoś mógłby zapewne dodać, że prócz wielkich słów to On jeszcze anniołów unika pozdro ;))

zgłoś |

alt art,  

pamiętasz, jolka; natentychmiast, czy może w zaprzeszłym czasie; dwa i pół roku temu był znowu sierpień; figlowałaś z cieniem w trawie, nie bacząc; gęstwino niepojęcia..

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

alt arcie , widząc powiadomienie o Twoim komentarzu poczułam się jakbyś wydobywał mnie z czeluści zaprzeszłego czasu; tylko tacy mądrzy i uważni jak Ty pamiętają jeszcze tamte figle, z mojego niegdysiejszego entuzjazmu i przekonania że warto zostało już tyle co kot napłakał, Niemniej zrobiłeś mi wielką przyjemność zaglądając tutaj do mnie, serdecznie Ci dziękuję

zgłoś |

alt art,  

no przecie, mię się nie dziękuje, szczególnie, że to iż się odezwałaś znaczy aż tyle..

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

sam widzisz jak wyszłam z wprawy :( jak mogłam zapomnieć o niedziękowaniu? Może to dlatego że czuję się trochę zdezorientowana, bo na Trumlu znowu zmiany, widać znowu komentarze bez logowania, w pierwszej chwili mignęła mi myśl, że może nigdy się nie wylogowałam ?:)

zgłoś |

alt art,  

nie zniechęcisz mi do Ci zwyczajnym "dziękuję"..

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

tak mi mów

zgłoś |

alt art,  

kosmiczne odległości: dwanaście godzin i oczko w minutach..

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1