24 grudnia 2014

Świętopietrze (drabble)

Mieliście kiedyś prawdziwą kołomyję? Taką, przy której można wyciągnąć kopyta? Ja owszem. Święta nadeszły zbyt szybko i pewnego dnia ku swojej rozpaczy wylądowałam w kuchni wśród garnków, torebek z mąką, rozpatroszonego karpia i samosiejnych bakalii. W dodatku grzyby się namnożyły, barszcz zaczął przypominać tsunami i w rezultacie świt zastał mnie pod stołem. Reakcji bliskich nie zobaczyłam, bo zbyt późno mnie znaleziono. A Piotruś wprawdzie niezwłocznie otworzył wrota, lecz widząc na mojej twarzy wyraz nieopisanej ulgi, zapytał z przekąsem: – A gdzie barszcz z uszkami, kobieto?! 

 
 
 
 
 
Dla Ani Ostrowskiej i Jeślinki, które zdołały mnie zdopingować do pierwszej w życiu zabawy w drabble. :)


liczba komentarzy: 18 | punkty: 13 |  więcej 

Lech,  

Jak zwykle wesołych świąt i odpoczynku po...

zgłoś |

Miladora,  

Jak zwykle z wzajemnością, Lechu. :)

zgłoś |

jeśli tylko,  

Nooo, Milu , sława Twojej kuchni sięga niebios :))) przy ślij chociaż zapachy w te okolice, niech się ponapawamy :))) Dziękuję za dedykację i cieszę się, że doping okazał się nie karalny, tylko tak owocny :)))

zgłoś |

Miladora,  

No to posyłam zapach piernika z tartą gorzką czekoladą. :) I miłego świętowania, Jeślinko. :)

zgłoś |

LadyC,  

a ja się odezwę jak rasowy facet, choć nie jestem w żadnym wypadku. I po kiego grzyba? Po tego w uszkach? W barszczu? ;) ufff na szczęście to tylko drabble a autorka nadal stąpa po ziemi i ze Świętym tylko drabblami ;))

zgłoś |

Miladora,  

Faktycznie nadal stąpam, Lady, chociaż jestem fatalnie zaziębiona - co za wredny prezent świąteczny. :)))

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

no i fajnie wyszło :) cieszę się, jak nie wiem co, że byłyśmy z jeśli tylko, skuteczne :)

zgłoś |

Miladora,  

Okazuje się, Aniu, że to rzeczywiście fajna zabawa. :)

zgłoś |

Damian Paradoks,  

z dreszczykiem ;)

zgłoś |

Miladora,  

Ale malutkim. :)))

zgłoś |

Damian Paradoks,  

to nie strasz mnie, proszę Pani ;)

zgłoś |

bosonoga,  

Zmyślne :) Cieszę się, że dołączyłaś do drabblujących... Szczęśliwego Nowego Roczku!

zgłoś |

Miladora,  

Szczęśliwego, Boseńko. :) Buziaki :)

zgłoś |

ratienka,  

A ja tylko czytam Wasze drabblujące utwory, sama się raczej nie odważę... Szczęśliwego Nowego Roku Mila i dalszych drabbli, albo bluesów, czy tang... Buziaki. :)))

zgłoś |

jeśli tylko,  

Ratienko, czemu się nie odważysz? też tak myślałam, ale nie takie trudne, tylko pomysł i trochę dyscypliny (wpadnij do moich dzienników :)))

zgłoś |

ratienka,  

Wpadnę JT. Nie mam pomysłów, chyba się nie nadaję... :)

zgłoś |

jeśli tylko,  

pomysł na drabble'a - jak na drobną prozę, historyjka do opowiedzenia, coś do opisania. Ja pisałam na 50 słów (bo z reguły piszę zwięźle :)) spróbuj, jak przyjdzie pomysł - to moze go drabblem? ;)))

zgłoś |

Miladora,  

Pewnie - odważ się, Ratienko. :) Drabble to nic trudnego. I wszystkiego Dobrego w Nowym Roku, Dziewczyny. :)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1