24 december 2014

Świętopietrze (drabble)

Mieliście kiedyś prawdziwą kołomyję? Taką, przy której można wyciągnąć kopyta? Ja owszem. Święta nadeszły zbyt szybko i pewnego dnia ku swojej rozpaczy wylądowałam w kuchni wśród garnków, torebek z mąką, rozpatroszonego karpia i samosiejnych bakalii. W dodatku grzyby się namnożyły, barszcz zaczął przypominać tsunami i w rezultacie świt zastał mnie pod stołem. Reakcji bliskich nie zobaczyłam, bo zbyt późno mnie znaleziono. A Piotruś wprawdzie niezwłocznie otworzył wrota, lecz widząc na mojej twarzy wyraz nieopisanej ulgi, zapytał z przekąsem: – A gdzie barszcz z uszkami, kobieto?! 

 
 
 
 
 
Dla Ani Ostrowskiej i Jeślinki, które zdołały mnie zdopingować do pierwszej w życiu zabawy w drabble. :)


number of comments: 18 | rating: 13 |  more 

Lech,  

Jak zwykle wesołych świąt i odpoczynku po...

report |

Miladora,  

Jak zwykle z wzajemnością, Lechu. :)

report |

jeśli tylko,  

Nooo, Milu , sława Twojej kuchni sięga niebios :))) przy ślij chociaż zapachy w te okolice, niech się ponapawamy :))) Dziękuję za dedykację i cieszę się, że doping okazał się nie karalny, tylko tak owocny :)))

report |

Miladora,  

No to posyłam zapach piernika z tartą gorzką czekoladą. :) I miłego świętowania, Jeślinko. :)

report |

LadyC,  

a ja się odezwę jak rasowy facet, choć nie jestem w żadnym wypadku. I po kiego grzyba? Po tego w uszkach? W barszczu? ;) ufff na szczęście to tylko drabble a autorka nadal stąpa po ziemi i ze Świętym tylko drabblami ;))

report |

Miladora,  

Faktycznie nadal stąpam, Lady, chociaż jestem fatalnie zaziębiona - co za wredny prezent świąteczny. :)))

report |

Ania Ostrowska,  

no i fajnie wyszło :) cieszę się, jak nie wiem co, że byłyśmy z jeśli tylko, skuteczne :)

report |

Miladora,  

Okazuje się, Aniu, że to rzeczywiście fajna zabawa. :)

report |

Damian Paradoks,  

z dreszczykiem ;)

report |

Miladora,  

Ale malutkim. :)))

report |

Damian Paradoks,  

to nie strasz mnie, proszę Pani ;)

report |

bosonoga,  

Zmyślne :) Cieszę się, że dołączyłaś do drabblujących... Szczęśliwego Nowego Roczku!

report |

Miladora,  

Szczęśliwego, Boseńko. :) Buziaki :)

report |

ratienka,  

A ja tylko czytam Wasze drabblujące utwory, sama się raczej nie odważę... Szczęśliwego Nowego Roku Mila i dalszych drabbli, albo bluesów, czy tang... Buziaki. :)))

report |

jeśli tylko,  

Ratienko, czemu się nie odważysz? też tak myślałam, ale nie takie trudne, tylko pomysł i trochę dyscypliny (wpadnij do moich dzienników :)))

report |

ratienka,  

Wpadnę JT. Nie mam pomysłów, chyba się nie nadaję... :)

report |

jeśli tylko,  

pomysł na drabble'a - jak na drobną prozę, historyjka do opowiedzenia, coś do opisania. Ja pisałam na 50 słów (bo z reguły piszę zwięźle :)) spróbuj, jak przyjdzie pomysł - to moze go drabblem? ;)))

report |

Miladora,  

Pewnie - odważ się, Ratienko. :) Drabble to nic trudnego. I wszystkiego Dobrego w Nowym Roku, Dziewczyny. :)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1