1 sierpnia 2011

1 sierpnia 2011, poniedziałek ( Znikam chwilowo… )

Wyjeżdżam w poszukiwaniu lata. Jutro w nocy. Niemal 3:10 do Yumy, ale eskortować mnie będzie jedynie moja walizka w kwiatki, którą przewrotnie nazwałam „morświnką” - licho wie czemu, skoro żaden morświn nie hoduje kwiatów na grzbiecie. Odlatuję do ciepłych krajów, tam, gdzie „dziewczyna w kamieniu płaskorzeźbą zaklęta nad falami błękitu rozpościera ramiona kołysana wśród szeptu morza wiatru i piękna”. No, prawie tam, bo dziewczyna syrena jest w Matali, a ja tym razem ruszam na inną wyspę. A na razie trzęsę się z zimna, nie wierząc, że w ogóle gdzieś jest ciepło. I taką zgrabiałą ręką wystukuję chwilowe pożegnanie, ale nie cieszcie się zbytnio, wrócę za dwa tygodnie i nadal będę Was ścinać. Obiecuję jednak przywieźć trochę morza. Do zobaczenia, Trumle.


liczba komentarzy: 14 | punkty: 3 |  więcej 

Istar,  

szerokiej pomyślności na duszy głębokości :) droga mi Mi ;) wypoczywaj zasłużenie, baw się dobrze gdziekolwiek dotrzesz w swojej podróży :) owinę się w ciepłą tęsknotę i przeczekam nieobecności Twojej słotę ;) buziaki Mi

zgłoś |

Miladora,  

:)))))))

zgłoś |

Wieśniak M,  

A więc odchodzisz / mrok zakrywa świat/ zobaczymy teraz ile ten jest wart/ bez słońca/ będziemy wypatrywać zaćmienia końca/ wracaj do nas sierot prędko/ bo marzniemy w nocy/ wracaj ze słońcem i słowem jak kocyk ;)))

zgłoś |

Miladora,  

No, niewątpliwie moje komentarze są ciepłym kocykiem, Wu. :))) Zwłaszcza gdy się przyczepiam. ;))) Ale wrócę, wrócę... jak zły szeląg. :)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

Oj, lubisz się droczyć :)))Wiesz że chodzi o Twoją osobę. O ciepło :)))

zgłoś |

Miladora,  

:))))) Lubię... ;)

zgłoś |

lajana,  

Chyba się zastrzelę, wklejam, wklejam i nie ma komentarza, widać ma być inny! A tylko chciałam serdecznie napisać: bon voyage! :-)

zgłoś |

Miladora,  

Dzięki, Lajanko. :)))

zgłoś |

Darek i Mania,  

obyś nie przywiozła ze sobą murzyna - miłego wypoczynku Mila i wracaj ładnie opalona i z gorącymi textami :))

zgłoś |

Miladora,  

Przywiozę siebie na murzynka, Darku. :))) Dzięki. :)

zgłoś |

An - Anna Awsiukiewicz,  

Miłego odpoczynku:)

zgłoś |

Miladora,  

Dzięki, An, i do zobaczenia. :)

zgłoś |

Emma B.,  

odizolowania się od techniki życzę

zgłoś |

Miladora,  

Dzięki, Barbarko - niewątpliwie tak będzie. Nawet zapomnę, jak się czyta. :))) Do zobaczenia. :)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1