28 lipca 2011

29 lipca 2011, piątek ( Świat w kolorach )

"Świat w kolorach" - recital Zofii Aleksandry Dubiel, czyli SzalonejJulki.

Termin - 29 lipca, 20:00 - 21:30

Lokalizacja - "Scena Przy Pompie" Teatru Słowackiego w Krakowie.

Więcej informacji:

Zofia Aleksandra Dubiel – śpiew

Piotr „Mikołaj” Matysik – piano

Janusz Nowak – puzon

Wstęp wolny.

Następny recital odbędzie się w sobotę 20 sierpnia 2011 w tym samym miejscu o godz. 20:00.

SzalonaJulka zaprasza chętnych, a ja się przyłączam i wyjaśniam, że jest to recital piosenek retro. Wszyscy są mile widziani.
Przepraszam, że dodaję jako dziennik, ale umieściłam w wydarzeniach i gdzieś zniknęło w czeluściach Trumla. :)))


liczba komentarzy: 11 | punkty: 5 |  więcej 

An - Anna Awsiukiewicz,  

Ja tylko mogę pomarzyc:)

zgłoś |

Miladora,  

Może kiedyś, An... kto wie... ;)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

punkcik dla Julki;) może istnieje jakiś cień szansy na link do tego, bądź wcześniejszego recitalu?. Przy takim zaproszeniu, wielu uczestników forum może jedynie powiedzieć: acha!, a chętnie bym zobaczył choć migawkę:))))

zgłoś |

Miladora,  

Nie ma, Wu, ale jest plakat z recitalu Szalonej w Piwnicy pod Baranami i zdjęcia stamtąd. Może coś dodam do zdjęć, jeżeli Szalonka się zgodzi. A gdyby ktoś chciał jej posłuchać, to pewnie by wysłała mailem nagranie paru piosenek. Można na pw się do niej zwrócić, jak co. :)

zgłoś |

SzalonaJulka,  

http://tiny.pl/h5gjn - link do nagrania :) zapraszam jutro :)))

zgłoś |

gabrysia cabaj,  

pięknie śpiewa, jak słychać:)

zgłoś |

Leszek Lisiecki,  

Hm.. trochę za daleko... Chociaż pięknie śpiewa.

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

Piękna piosenka i piękne wykonanie. Kurczę, czemu tak późno ta informacja?? Tak z dnia na dzień nie dam rady :( bardzo proszę ( z naciskiem na: bardzo) o informację, o terminie następnego recitalu z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym. Zorganizuję grupę pięciorga chętnych do auta i przyjedziemy :)))

zgłoś |

Miladora,  

To ja za Szalonkę odpowiem - będzie miała jeszcze jeden taki recital w sierpniu, w drugiej połowie - też pod Słowackim. Na pewno wtedy damy znać wcześniej, a może Szalonka już poda dokładną datę, bo nie pamiętam w tej chwili. :) I można zrobić małe spotkanie trumli. :)))

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

O! I to jest bardzo dobra wiadomość! Dzięki :)) Pozostaje tylko mieć nadzieję, że to nie będzie zwykły dzień roboczy...

zgłoś |

SzalonaJulka,  

To będzie sobota 20 sierpnia, godz. 20.00 Zlot Trumli? niezły pomysł Milu :)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1