13 january 2016

13 january 2016, wednesday ( łagodnie )

gdy tak patrzysz
zapadam się w bezmiar

przeplatam i odbijam
gubię w nazwach
 
gładząc usuwasz nierówności
pogniecione kawałki nas
mimowolnie łaszę się i ocieram
ciepło przyciąga
 
zamykam oczy
czuję jak bardzo stwardniałam
wymówką schematy


na nowo nadaj kształt spękanej twarzy
bo brakowało mi tej niewoli


number of comments: 22 | rating: 12 |  more 

byłem...,  

To się da zrobić ale łatwe nie jest.....

report |

piórko,  

Witaj :)) Dziękuję za odwiedzinki :))

report |

Ananke,  

świetny tekst, bardzo wymowny i obrazowy

report |

piórko,  

Miło mi :))

report |

Hania,  

a mi brakowało piórkowego pisania:)

report |

piórko,  

Oj tam oj tam :))) A tak serio miło mi Kochanieńka, ze o mnie pamiętasz :))

report |

Hania,  

pamiętam:)

report |

Ania Ostrowska,  

witaj, piórko :) i ja się cieszę, że znów jesteś. Taki miękki wiersz, cały z tęsknoty i łagodności. Nie wiem, czy to było celowe, ale w moim odczuciu z tego nastroju wybijają dwa wersy "czuję jak bardzo stwardniałam/ wymówką schematy". Pierwszy nasuwa skojarzenie zgoła erotyczne, drugi zachrzęścił mi brzmieniem. W żadnym razie nie uważam tego za błąd, nic z tych rzeczy, nie sugeruję zmian, tylko mówię, ze ja tak odebrałam. Pozdrawiam serdecznie :)

report |

piórko,  

Dziękuję za ciekawy komentarz pełen odczuć. Dla mnie jest on bardziej zrozumiały, bo mój i to w dzienniku ;)) Ale przemyślę, co tu zrobić, by nie wybijał z klimatu. :)

report |

bosonoga,  

Nie zapadaj się w bezmiar pióreczko, proszę, bo ja bardzo się cieszę z Twojego powrotu! Odczuwalny, bezpretensjonalny wiersz z fajną puentą. Ale znamy się już tak długo, że pozwolę sobie pomarudzić...Ten fragment lekko mi odstaje:"czuję jak bardzo stwardniałam wymówką schematy". Buziaki!

report |

piórko,  

Nie wiem na jak długo nastąpił mój powrót. Brak czasu postępuje i niestety zmęczenie, ale to nie znaczy, że nie pamiętam i nie tęsknię za Wami. Dziękuję za miłe słowa i komentarz pod moim pisadłem. Obiecuję, że przemyślę. Buziaki :))

report |

zuzanna809,  

... ciepły i pełen miłości, na którą nie ma rady... Pozdrawiam i uśmiech, Piórko zostawiam:):)

report |

piórko,  

Uśmiecham się również do Ciebie i dziękuję za odwiedzinki :))

report |

kamyczek (Chinita),  

Przemawia do mnie, jest pełen ciepła, spokoju. "gładząc usuwasz nierówności pogniecione kawałki nas mimowolnie łaszę się i ocieram ciepło przyciąga" - ten fragment najbardziej przypadł mi do serducha. Pozdrawiam serdecznie.

report |

piórko,  

Cieszę się i dziękuję :))

report |

mua,  

eee tam nie ma siem z czego pośmniać ;(, a to " wymówką schematy" mię niepokoi ( ponoć " Miłość to choroba, która niepielęgnowana trwa do 3 lat " ;)) )

report |

piórko,  

Jestem Ci wdzięczna, że wdepnąłeś na chwilkę i mimo, że nic śmiesznego nie zobaczyłeś wytrwałeś do końca ;)))))

report |

mua,  

całus z życzeniami zdrowia i szczęścia w nowym roku ( reszta za tymi dwama obama tłumnie się zwali heheh )

report |

jeśli tylko,  

przedostatni wers - tak

report |

piórko,  

Dziękuję :))

report |

mironiek,  

gdybyśmy tylko byli czterowymiarowi...

report |

piórko,  

Myślisz, że byłoby łatwiej. Pozdrawiam :))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1