13 stycznia 2016

13 stycznia 2016, środa ( łagodnie )

gdy tak patrzysz
zapadam się w bezmiar

przeplatam i odbijam
gubię w nazwach
 
gładząc usuwasz nierówności
pogniecione kawałki nas
mimowolnie łaszę się i ocieram
ciepło przyciąga
 
zamykam oczy
czuję jak bardzo stwardniałam
wymówką schematy


na nowo nadaj kształt spękanej twarzy
bo brakowało mi tej niewoli


liczba komentarzy: 22 | punkty: 12 |  więcej 

byłem...,  

To się da zrobić ale łatwe nie jest.....

zgłoś |

piórko,  

Witaj :)) Dziękuję za odwiedzinki :))

zgłoś |

Ananke,  

świetny tekst, bardzo wymowny i obrazowy

zgłoś |

piórko,  

Miło mi :))

zgłoś |

Hania,  

a mi brakowało piórkowego pisania:)

zgłoś |

piórko,  

Oj tam oj tam :))) A tak serio miło mi Kochanieńka, ze o mnie pamiętasz :))

zgłoś |

Hania,  

pamiętam:)

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

witaj, piórko :) i ja się cieszę, że znów jesteś. Taki miękki wiersz, cały z tęsknoty i łagodności. Nie wiem, czy to było celowe, ale w moim odczuciu z tego nastroju wybijają dwa wersy "czuję jak bardzo stwardniałam/ wymówką schematy". Pierwszy nasuwa skojarzenie zgoła erotyczne, drugi zachrzęścił mi brzmieniem. W żadnym razie nie uważam tego za błąd, nic z tych rzeczy, nie sugeruję zmian, tylko mówię, ze ja tak odebrałam. Pozdrawiam serdecznie :)

zgłoś |

piórko,  

Dziękuję za ciekawy komentarz pełen odczuć. Dla mnie jest on bardziej zrozumiały, bo mój i to w dzienniku ;)) Ale przemyślę, co tu zrobić, by nie wybijał z klimatu. :)

zgłoś |

bosonoga,  

Nie zapadaj się w bezmiar pióreczko, proszę, bo ja bardzo się cieszę z Twojego powrotu! Odczuwalny, bezpretensjonalny wiersz z fajną puentą. Ale znamy się już tak długo, że pozwolę sobie pomarudzić...Ten fragment lekko mi odstaje:"czuję jak bardzo stwardniałam wymówką schematy". Buziaki!

zgłoś |

piórko,  

Nie wiem na jak długo nastąpił mój powrót. Brak czasu postępuje i niestety zmęczenie, ale to nie znaczy, że nie pamiętam i nie tęsknię za Wami. Dziękuję za miłe słowa i komentarz pod moim pisadłem. Obiecuję, że przemyślę. Buziaki :))

zgłoś |

zuzanna809,  

... ciepły i pełen miłości, na którą nie ma rady... Pozdrawiam i uśmiech, Piórko zostawiam:):)

zgłoś |

piórko,  

Uśmiecham się również do Ciebie i dziękuję za odwiedzinki :))

zgłoś |

kamyczek (Chinita),  

Przemawia do mnie, jest pełen ciepła, spokoju. "gładząc usuwasz nierówności pogniecione kawałki nas mimowolnie łaszę się i ocieram ciepło przyciąga" - ten fragment najbardziej przypadł mi do serducha. Pozdrawiam serdecznie.

zgłoś |

piórko,  

Cieszę się i dziękuję :))

zgłoś |

mua,  

eee tam nie ma siem z czego pośmniać ;(, a to " wymówką schematy" mię niepokoi ( ponoć " Miłość to choroba, która niepielęgnowana trwa do 3 lat " ;)) )

zgłoś |

piórko,  

Jestem Ci wdzięczna, że wdepnąłeś na chwilkę i mimo, że nic śmiesznego nie zobaczyłeś wytrwałeś do końca ;)))))

zgłoś |

mua,  

całus z życzeniami zdrowia i szczęścia w nowym roku ( reszta za tymi dwama obama tłumnie się zwali heheh )

zgłoś |

jeśli tylko,  

przedostatni wers - tak

zgłoś |

piórko,  

Dziękuję :))

zgłoś |

mironiek,  

gdybyśmy tylko byli czterowymiarowi...

zgłoś |

piórko,  

Myślisz, że byłoby łatwiej. Pozdrawiam :))

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1