12 stycznia 2014

Jak Gabriel García Márquez został ojcem chrzestnym mojej papugi

Zawsze chciałem hodować koguty i wystawiać je do walk, pomnażać i przegrywać w ten sposób majątek odziedziczony po matce chrzestnej, ale ponieważ w moim kraju kogut może co najwyżej bezsensownie obsrywać podwórko a na końcu złożyć kark na pniaku za chylącą się do upadku stodołą, co spotkało z pewnością również tego jedynego, symbolicznego, który służył jako emblemat porannego niedzielnego programu telewizyjnego dla dzieciaków, a który jako opozycjonista, bo w końcu pewnego grudniowego poranka też został internowany na czas jakiś, a na ekranie zastąpił go generał przypominający wronę, nie zasłużył na nic więcej, niż medialna dekapitacja gdzieś na pniaku początku lat dziewięćdziesiątych, a program ostatecznie zdjęto z anteny, jako pozostałość po czasach wzgardy, więc ponieważ los kogutów w moim kraju jest żałośniejszy, niż opluwana przez obrońców praw zwierząt i zafiksowane na punkcie piesków i kotków zidiociałe paniusie heroiczna dola kogutów bojowych całej błogosławionej przez Boga Ameryki Łacińskiej, i do tego jeszcze matka moja chrzestna nie jest oszałamiająco bogata, a skoro piszę "nie jest", to możecie słusznie wnosić, że nadal żyje i cieszy się dobrym zdrowiem, z tych wszystkich irytujących powodów w końcu kupiłem sobie papugę i nadałem jej stopień wojskowy i nazwisko marquezowskiego bohatera.


liczba komentarzy: 12 | punkty: 11 |  więcej 

rudaszka,  

i nareszcie dowiedziałam się dlaczego papuga :)

zgłoś |

Jaro,  

Jestem za nadawaniem stopni wojskowych wszelakiemu ptactwu, również w przenośni, albowiem każda gradacja lub degradacja, a w szczególności ta "bio", ma zdecydowanie niedoceniane znaczenie dla przyszłych pokoleń.

zgłoś |

Waldemar Kazubek,  

Czy sugerujesz istnienie kaprala Wacka?

zgłoś |

Jaro,  

Wacek zawsze był generałem , przynajmniej w moim otoczeniu:)

zgłoś |

hossa,  

jeśli to nie jest zbyt wielkie wścibstwo z mojej strony, to co to jest za papuga?

zgłoś |

Waldemar Kazubek,  

To ta papuga: http://truml.com/walka/photography/1050

zgłoś |

hossa,  

dziękuję, trochę trudno rozpoznać z tej fotografii ale przypomina nimfę.

zgłoś |

Waldemar Kazubek,  

To chyba dobrze, bo to nimfa.

zgłoś |

Wieśniak M,  

Przeklęty reżim zdjął kogutka. Lecz pamiętam że była to jedynie replika żywego stworzenia. W boksie nadal przykładają do kogutka wagę. Choć i tam nałożyli mi kaganiec ograniczeń do zaledwie 56 kg;)

zgłoś |

Waldemar Kazubek,  

Tak, nie da się ukryć, to waga lekkopółśmieszna.

zgłoś |

birczin,  

Wprawdzie papuga kokosów nie przyniesie, ale nie obudzi o piątej nad ranem, i pogadać z nią można.

zgłoś |

Waldemar Kazubek,  

Ta akurat wrzeszczy o świcie i to w zasadzie tyle w kwestii "pogadać".

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1