12 january 2014

Jak Gabriel García Márquez został ojcem chrzestnym mojej papugi

Zawsze chciałem hodować koguty i wystawiać je do walk, pomnażać i przegrywać w ten sposób majątek odziedziczony po matce chrzestnej, ale ponieważ w moim kraju kogut może co najwyżej bezsensownie obsrywać podwórko a na końcu złożyć kark na pniaku za chylącą się do upadku stodołą, co spotkało z pewnością również tego jedynego, symbolicznego, który służył jako emblemat porannego niedzielnego programu telewizyjnego dla dzieciaków, a który jako opozycjonista, bo w końcu pewnego grudniowego poranka też został internowany na czas jakiś, a na ekranie zastąpił go generał przypominający wronę, nie zasłużył na nic więcej, niż medialna dekapitacja gdzieś na pniaku początku lat dziewięćdziesiątych, a program ostatecznie zdjęto z anteny, jako pozostałość po czasach wzgardy, więc ponieważ los kogutów w moim kraju jest żałośniejszy, niż opluwana przez obrońców praw zwierząt i zafiksowane na punkcie piesków i kotków zidiociałe paniusie heroiczna dola kogutów bojowych całej błogosławionej przez Boga Ameryki Łacińskiej, i do tego jeszcze matka moja chrzestna nie jest oszałamiająco bogata, a skoro piszę "nie jest", to możecie słusznie wnosić, że nadal żyje i cieszy się dobrym zdrowiem, z tych wszystkich irytujących powodów w końcu kupiłem sobie papugę i nadałem jej stopień wojskowy i nazwisko marquezowskiego bohatera.


number of comments: 12 | rating: 11 |  more 

rudaszka,  

i nareszcie dowiedziałam się dlaczego papuga :)

report |

Jaro,  

Jestem za nadawaniem stopni wojskowych wszelakiemu ptactwu, również w przenośni, albowiem każda gradacja lub degradacja, a w szczególności ta "bio", ma zdecydowanie niedoceniane znaczenie dla przyszłych pokoleń.

report |

Waldemar Kazubek,  

Czy sugerujesz istnienie kaprala Wacka?

report |

Jaro,  

Wacek zawsze był generałem , przynajmniej w moim otoczeniu:)

report |

hossa,  

jeśli to nie jest zbyt wielkie wścibstwo z mojej strony, to co to jest za papuga?

report |

Waldemar Kazubek,  

To ta papuga: http://truml.com/walka/photography/1050

report |

hossa,  

dziękuję, trochę trudno rozpoznać z tej fotografii ale przypomina nimfę.

report |

Waldemar Kazubek,  

To chyba dobrze, bo to nimfa.

report |

Wieśniak M,  

Przeklęty reżim zdjął kogutka. Lecz pamiętam że była to jedynie replika żywego stworzenia. W boksie nadal przykładają do kogutka wagę. Choć i tam nałożyli mi kaganiec ograniczeń do zaledwie 56 kg;)

report |

Waldemar Kazubek,  

Tak, nie da się ukryć, to waga lekkopółśmieszna.

report |

birczin,  

Wprawdzie papuga kokosów nie przyniesie, ale nie obudzi o piątej nad ranem, i pogadać z nią można.

report |

Waldemar Kazubek,  

Ta akurat wrzeszczy o świcie i to w zasadzie tyle w kwestii "pogadać".

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1