16 october 2013

Krasnoludki....

O Krasnoludkach powiedziano już wiele... Nowych rzeczy o Nich za bardzo nie powiem... No... ale ja je znam i chciałem o Nich koniecznie napisać...


Wiem, że są osoby, które Krasnoludki znają... i żyją z nimi w przyjaźni. Ale większość osób o Krasnoludkach wie tylko tyle... że są One postaciami z bajeczek.
 
11 października 2013 r. miało miejsce spotkanie Rady Bychawskich Krasnoludków, na którym byli zaproszeni goście, w tym ja. Na tym spotkaniu zadecydowano, że będę mogła napisać kilka słów o Krasnoludkach... A z przywileju tego  korzystam natychmiast...
 
Krasnoludki żyją naprawdę. Wszystko to, co o Nich wiadomo jest prawdą. Są maleńcy i... uwielbiają nosić swoje tradycyjne stroje, ale wbrew powszechnemu mniemaniu nie wszystkie noszą brody.  
 
Krasnoludkowy ludek zamieszkuje całą kulę ziemską... występują głęboko w górskich lasach, na pustyniach i lodowcach Antarktydy... Większość z Nich mieszka w pobliżu siedzib ludzkich.
 
I tutaj muszę zaznaczyć, że wszystkie Krasnoludki mieszkające między ludźmi są Istotami dobrymi, nie przeszkadzającymi nikomu i nie płatającymi figli... Kiedy czują, że nie są akceptowane i potrzebne... po prostu się nie ukazują ludziom. Płatanie figli należy do innych istot jak chociażby... Kikimory, Zmory, Owinniki - ale nie będziemy tutaj o nich wspominać.
 
Wracając do miejsca zamieszkania Krasnoludków... Jak już wspomniałam swoje siedziby zakładają w pobliżu ludzkich domostw.  Najczęściej zamieszkują głęboko w ziemi, pomiędzy korzeniami drzew, w tunelach, gdzie... urządziły sobie wspaniałe miejsca do życia. (O Ich miejscu zamieszkania wspomnę w innym wpisie)
 
 
I co robią te Krasnoludki? Ano... pod nieobecność ludzi lub w nocy... opiekują się całym domem i ich dobytkiem... Wspomnę tu tylko, że zajmują się  pilnowaniem małych dzieci (czytają im książki i kołyszą w kołyskach)... sprzątaniem w domu, drobnymi naprawami, podtrzymywaniem ognia w piecu, rąbaniem drewna, pilnowaniem żeby na kuchni nic nie wykipiało, robieniem masła odnajdowaniem zagubionych, drobnych przedmiotów. Krasnoludki zajmują się również zwierzętami hodowlanymi... a to jedzonka im nasypią, krowy wydoją, a to jajeczko spod kurki wyjmą, zbiorą miód od pszczółek.  A czasem... ale to bardzo rzadko, pomagają również w pracach w  polu. Tutaj chyba nie muszę nic więcej dodawać, bo wiadomo co Krasnoludki robią.  
 
Od pewnego czasu Krasnoludki dbają również o Wasze komputery... Ściągają aktualizacje programów, usuwają wirusy, trojany i niepotrzebne pliki. Drugą nową, ważną czynnością jaką wykonują wyręczając człowieka jest dbanie o środowisko naturalne. Mówiąc zrozumiale! sprzątają śmieci zostawione bezmyślne przez człowieka po lasach i polanach.
 
Zdarza się, że Krasnoludki muszą sobie odpoczywać... Wtedy, o ile jesteście cicho... a i sami jesteście dobrymi ludźmi... zobaczycie je śpiące między ścianą a piecem gdzie jest ciepło, w kącie łóżka, w szparze pod progiem, w beczce czy w stajennym żłobie... gdzieś na strychu,  piwnicy lub za doniczką z kwiatkiem na oknie.
 
 
Krasnoludki mogą jeść wszystko to co ludzie. Niektórzy gospodarze w podzięce dla Krasnoludkówwtykają w różne zakamarki nieduże ilości jedzenia. Ale muszę powiedzieć odrazu, że najczęściej jest ono zjadane przez myszy... Dopiero kiedy jedzenie ma  się zmarnować  Krasnoludki zabierają je do siebie... bo szanują jedzonko. A czosnek Krasnoludki... kochają ogromnie. Mówią: Noszenie czapeczek i jedzenie czosnku sprawia, że jesteśmy zdrowe.
 
O rozmnażaniu prosiły nie wspominać...
 
Krasnoludki mają swoje Święta... które być może opiszę w kolejnych wpisach. Powiem teraz tylko tyle, że nie różnią się one bardzo od naszych świąt. Spotykają się one w gronie najbliższych i przyjaciół. Podobnie jak my dziękują za otrzymane łaski i proszą o opiekę...
 
Gromadzą się również co jakiś czas na Radach i Zjazdach, w celu omówienia bieżących spraw. Wszystkie ważne wydarzenie opisują w Kronikach Wydarzeń...


My jesteśmy Krasnoludki
Klik, klik, klik
My się kompów nie boimy
Klik, klik, klik
My laptopa naprawimy
Klik, klik, klik
Aktualkę Ci zrobimy...  




http://www.photoblog.pl/starywujek/159465640/o-krasnoludkach.html

https://www.facebook.com/starywujek000




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1