19 august 2014

Kolorowych Snów Kochanie

Wiem Kochanie, że chciałabyś przebywać ze mną cały czas, pomimo tych wszystkich przeszkód, które stają nam na drodze. Mówiłaś nie raz, że uwielbiasz te chwile, kiedy opowiadam Ci o moich zainteresowaniach. Ufasz mi, chociaż często zaskakuję Cię coraz to nowymi rzeczami.
 
Zatem moja Droga powiem Ci coś, czego jeszcze nigdy nikomu nie mówiłem. Mam nadzieję, że jak zwykle mi zaufasz, chociaż moje słowa mogą wydać Ci się dziwne. Znasz moje zainteresowania związane z mitologią Cthulhu. Tak, wiem - pewnie teraz się uśmiechasz, wzdychasz i przewracasz uroczo oczami z dezaprobatą, ale wysłuchaj mnie do końca i... Proszę Cię uwierz mi na słowo!

Opowiem Ci o Krainie Snów, a raczej o miejscu, do którego chciałbym Cię zabrać i pobyć w nim razem z Tobą zanim wyruszymy w dalszą podróż.
 
Kochanie, powiem Ci tyle, Kraina Snów jest przeogromna, gdyż jest dziełem wielu ludzi, którzy codziennie ją tworzą. Jej rozwój jest spowodowany tym, że w świecie snu jak i również w świecie jawy, jeżeli ktoś czegoś bardzo pragnie, to zawsze to się staje. Ale więcej o niej dowiesz się na miejscu. A teraz posłuchaj co musisz zrobić żeby się do niej dostać.
 
Myśl przed snem o fantastycznych rzeczach, pięknych miejscach w których byłaś, o miłych sytuacjach, interesujących ludziach, zapachach i smakach, które uwielbiasz... a potem zacznij sobie wyobrażać miejsca i rzeczy, których nigdy jeszcze nie widziałaś. Twórz abstrakcyjne wzory i kształty. Myśl o gwiazdach, dziwnych miastach... a kiedy już zaśniesz Twoim oczom ukaże się Brama Głębokiego Snu, do której wiodą siedmiuset stopniowe schody. Kiedy przejdziesz przez nią znajdziesz się w Zaczarowanym Lesie. Znajdują się tutaj bardzo stare, przysadziste dęby, a cały obszar pokrywają nienaturalnie rozrośnięte, świecące grzyby. Panuje tutaj mrok, oraz cisza, która wydaje się panować w tym miejscu od zawsze. Będziesz musiała pójść kamienną ścieżką przed siebie. Po drodze miniesz polanę, na której znajduje się betonowa płyta, ale nie podchodź do niej, bo to bardzo złe miejsce. Jestem pewny, że spotkasz mieszkańców tego lasu. Będą to Zoogowie - małe, brązowe istoty, gdy dłużej na nie popatrzysz będziesz myślała, że są... nieokreślone. Dojdziesz w końcu do rzeki, która nazywa się Skai, a tam będzie czekał na Ciebie przewoźnik. Z nim popłyniesz do miasta Ulthar.

Ulthar ma brukowane, wąskie ulice. Budynki mieszkalne są podobne do siebie architektonicznie. Większość ludzi żyje w małych, starych, zielonych domkach. Domy jak i sklepy mają wysunięte górne kondygnacje, które dają cień przed drzwiami wejściowymi. Dachy domów są spiczaste. Wszystkie domki mają starannie ogrodzone farmy. Mieszka tutaj niespotykana ilość kotów. Spodoba Ci się w tym mieście, zobaczysz!
 
W Ultharze znajduje się słynna Gospoda pod Tysiącem Śpiących Kotów, w której można usłyszeć przeróżne opowieści różnej maści od podróżników, z każdego regionu Krainy Snów. I to właśnie tutaj, do tej Gospody chciałem Cię przyprowadzić. Budynek ten góruje nad miastem, chociaż najwyżej położona jest Świątynia Starszych Bogów. Żeby dostać się do Gospody trzeba pokonać tysiąc schodów. Zobaczysz też niezliczoną ilość kotów, które wylegują się na nich grzejąc swoje grzbiety. Kiedy będziesz szła w górę koty będą tulić się do Twoich nóg. W środku Gospody, jak wspomniałem - wielu gości, muzyka i opowieści, a zapachy wydobywające się z kuchni przyprawiają o zawrót głowy. Wszystkie potrawy są pyszne, ale najpyszniejsze jednak są mielone kotlety. Tak wiem, że znów się cieszysz, może nawet na głos. Uwielbiam to uczucie. Będziemy jedli, pili i rozmawiali, patrzyli się na siebie, słuchali muzyki i tych wszystkich opowieści. Przez okna będziemy oglądali morze i port, do którego codziennie przybywają dziwne statki, na których przewożone są różne towary, przez dziwnie wyglądających żeglarzy. A kiedy tylko zapragniemy, udamy się do naszych komnat. Jest tam kilkanaście okien, a przy tym białe, długie zasłony, które trzepocą na wietrze i wyfruwają na zewnątrz budynku. Tutaj - na wielkim łożu ozdobionym pięknymi rzeźbami i motywami  wszystkich kultur z Krainy Snów będziemy się kochać... i trwać razem.
 
Kocham Cię i pragnę. Kiedy na jawie będziemy od siebie daleko, to właśnie w tym miejscu możemy spotykać się każdej nocy, każdego snu. A nawet, kiedy będziemy przy sobie blisko spędzając całe dnie ze sobą, to w każdym naszym śnie możemy tutaj mieszkać. Jeśli tylko będziesz chciała, zabiorę Cię w długą podróż i pokażę inne miejsca tej cudownej Krainy Snów! Naszych snów!

 www.facebook.com/starywujek000


number of comments: 23 | rating: 8 |  more 

Hania,  

pięknie napisane

report |

Stary Wujek,  

Dziękuję i zapraszam do Krainy Snów! :D

report |

Ananke,  

no i narobiłeś :)) osobiste miejsce stało się publicznym ;) ja też chętnie zajrzę oczyma wyobraźni w to bajeczne miejsce ;), bardzo plastycznie napisany tekst

report |

Stary Wujek,  

:D Dziękuję. Zapraszam, spodoba Ci się ta Kraina :)

report |

Ananke,  

już mi się podoba ;))

report |

Stary Wujek,  

:D Zaproś znajomych również ;)

report |

Ananke,  

hehe nie lubię tłoku :))

report |

Stary Wujek,  

Doskonale Ciebie rozumiem ;)

report |

Ananke,  

myślę, że załączona sceneria z foto pasuje do twojej krainy :))

report |

Stary Wujek,  

:) Owszem. To zdjęcie jest zrobione w Krainie Snów. Zatem, Ty też w niej byłaś... czyli jest i Twoją Krainą :D

report |

Ananke,  

hehe tym sposobem dokonałam najazdu i podbiłam nowe terytorium ;)

report |

Stary Wujek,  

Cieszę się :)

report |

Ananke,  

ot Cudak cieszący się z zagrabienia mienia :)))))))

report |

Stary Wujek,  

W tym przypadku to przyjemne uczucie być okradzionym... :)

report |

Ananke,  

wywłaszczenie albo konfiskata brzmi lepiej ;)

report |

Stary Wujek,  

:) Mi pasuje... tylko, kto tu kogo okradł... albo ukradł??!? :D

report |

Ananke,  

no ja czuję się znacznie bogatsza ;D

report |

Stary Wujek,  

:D Znowu się cieszę... ale ja wesoły jest, pomimo, że również jestem zwykły, prostym chłopakiem ze wsi : )

report |

Ananke,  

no popatrz, małe i cieszy ;) no ja niestety nie jestem chłopakiem :P

report |

Stary Wujek,  

Powinienem napisać: "a ja nie wiem o czym małym piszesz" Ale wydaje mi się, że nie napisze takich rzeczy :)

report |

Ania Ostrowska,  

całkowicie rozbroiły mnie mielony kotlety :) początek wydaje mi się trochę przegadany, ale później opis krainy jest plastyczny, napisany ciekawie wciągająco, jedynie dla równowagi dodałabym trochę straszydeł, stałych bywalców naszych snów :) Betonowa płyta w tej roli, to fajny, oryginalny pomysł, ale jak dla mnie, trochę za mało. Pozdrawiam :)

report |

Stary Wujek,  

Dziękuję! :D Można dodać innych mieszkańców Krainy Snów, ale mi chodziło tylko o miejsce, w którym mógłbym spotkać się z ukochaną kobietą :D A ta Kraina istnieje. Serdecznie do niej zapraszam :D

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1