16 april 2014

Taniec

Taniec jest najbardziej intymnym doznaniem, które możecie przeżyć ze swoim partnerem w miejscu publicznym i w większości przypadków nikt z tego powodu nic Wam  nie może zrobić... ani nawet źle na Was nie spojrzy.
 
Taniec jest to sytuacja, w której opowiadacie swoją historię przy akompaniamencie muzyki...
 
Jeżeli patrzeć na tańczących z boku, w  pierwszej chwili dostrzega się jedynie ich rytmiczne ruchy. Jeżeli tańczące osoby, są ze sobą razem... i jest między nimi silne uczucie... da się zauważyć, że ich  ciała  będą bardzo blisko siebie... a każdy ruch będzie bardziej skoordynowany... dopasowany. Może nie powinienem tego pisać... bo to można zauważyć od razu. Ale! taniec najciekawszy jest wtedy, kiedy przyjrzeć się mu z bliska...  zagłębić się w jego subtelną rolę, którą odgrywa pomiędzy dwojgiem ludźmi...
 
Jak to powiedziała pewna, wrażliwa osoba:
Taniec można odczuwać wszystkimi zmysłami...
 
Taniec to zapach dwojga ludzi... Przyjęło się mówić, że to mężczyzna prowadzi w tańcu... ale prawda jest taka, że mężczyznę prowadzi zapach jego partnerki...  Zapach włosów...  perfum... delikatny, jakby złudny zapach szminki na jej ustach...
 
Taniec to rozmowa...  długie zdania...  subtelne, krótkie słówka... szepty do ucha... pomruki... składanie obietnic...  zapowiedzi przyszłych zdarzeń...
 
Taniec to dotyk... zaczynający się w splocie dwóch dłoni... Bliskość ciał...  przytulanie... muskanie... obejmowanie...  pocałunki...
 
Taniec to smak... smak dłoni, na której  złożyło się pocałunek...  To smak nieśmiałych pocałunków na szyi partnera... W końcu smak ust...  i odczuwanie ich temperatury...  gorące... zimne. Pocałunek działa jak narkotyk, prawda? Raz pocałowane usta... Nie! Nie da się ich raz pocałować...  chyba, że chce się toczyć bezsensowną walkę z pożądaniem...
 
Taniec to obserwacja  swojego partnera...   jego wyglądu... stroju  i tego co skrywa. Obserwacja ruchów ciała... ramion... napięcia mięśni...  falujących włosów... i ruchów rąk, które te włosy odgarniają. To przyglądanie się...  ustom i oczom partnera, które ujawniają to co kryją myśli...
 
Taniec jest wstępem do późniejszych sytuacji...  albo ich kontynuacją w każdym miejscu.
 
 
 
www.facebook.com/starywujek000




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1