14 july 2012

Rozmowy nie-intymne

Czas. Już późno. Miejsce. Pod Zdechłym Czarnym Aniołem.
Guness jest gorzki jak ta rozmowa o mocy kilku procent.
Płynie-my naprzeciw siebie.
 
Mówisz, że się zmieniłem, pomyłka, nie patrz tak na moje wiersze, już nic nie znaczą.
Wiersze były tobą, ty byłaś wierszami, jak doba za dobą. Czas utknął w wersach.
Wiesz,  już nie mam takiego pustego spojrzenia, moje oczy są tylko bardziej odbarwione,
i co z tego, że nie chcę pisać o miłości, są ciekawsze rzeczy. Wczoraj byłem
na spotkaniu poetyckim, nie słuchałem, udaję głuchoniemego, taki nawyk. Pytasz czy palę?
Tak, palę, mentolowe wykałaczki, czasami ciepa, i jadam  makaron z ketchapem,
może to racja, że w poprzednim życiu byłem ukraińcem, może italian man.

Wczoraj dostałem esemesa o treści: jestem już blisko i poczułem, że
istniejesz. To głupie, ale czułem, że siedzisz naprzeciw i masujesz mi ramiona.
Nie mogłem  się skupić na tym co do mnie mówisz. Dziwne słowa, nie
rozumiem ich sensu, że chcesz być bliżej? Przecież  już bliżej się nie da.

Wiesz ja jestem tutaj snem, widać to po włosach, używam ekslusiv
Shampoo for men with no hair, porozmawiajmy o tym, potrzebuję czegoś
naiwnie głupiego, wariuję, wszystko coraz bardziej żółknie. Mówisz, we wrzesieniu, trzeba zakręcić wszystkie nakrętki, pozbierać szkło i puste słowa. Idziemy do domu.
Żartujesz, ja już nie wierzę w ani jedno słowo ewangelii spisanej pijaną nocą.

Rozpuszczony czas w  tykaniu zegara brzmi jak rozkruszanie cukru, ziarnko po ziarnku, powoli unoszę do ust parujący dzień...
na samym dnie dostrzegam cień.


number of comments: 9 | rating: 13 |  more 

bosski_diabel,  

Podziękowania piękne za zainteresowanie, sugestie wrzuciłem na "twardy dysk" pozdrawiam.

report |

Szel,  

niezle sobie poczynasz Diable! udajesz gluchoniemego :p to po co poszles na to spotkanie> :)

report |

Szel,  

ale na 'ciepie' utknelam, nie mam pojecia z czym sie to je, jakis regionalizm zapewne :)

report |

sisey,  

Witaj Bosski, lata mijają (od naszego nagrania), a tu dalej proza poetycka. Co za trwałość poglądów. Paniom pewnie łatwiej przypadnie do gustu (przepraszam panie, jeśli to seksizm). Pozdrawiam. PS. Może poprawiasz literówki?

report |

Szel,  

no wlasnie Sisey,tez pamietam to nagranie bo myslalam wtedy ze to Boski czyta, ale co sie z nim stalo pojecia nie mam!

report |

Ania Ostrowska,  

też pamiętam pewne Panów nagranie, nie wiem, czy to samo, ale pamiętam. Popieram poprawę literówek, niepotrzebnie rozpraszają przy czytaniu. Gdybym miała szukać podobieństw nastroju, przywołałabym "Diariusz piwny"Oresta, obaj potraficie znaleźć słowa, które rozmiękczają mnie bez pudła. I wcale się tego nie wstydzę. Pozdrawiam :)

report |

oczy jak pustynia,  

Sugestia Siatłoczułej celna, pozbyłabym się, gdyby to był mój tekst, nazwy szamponu. ogólnie przeczytałam z przyjemnością. fajny.:-)

report |

bosski_diabel,  

Podziękowania dla Was nad wszystkimi sugestiami pomyślę pozdrawiam. Sisey'u jak tak się podobało może coś jeszcze nagramy,co ty na to?

report |

Istar,  

"porozmawiajmy o tym, potrzebuję czegoś naiwnie głupiego, wariuję, wszystko coraz bardziej żółknie", oddałam się lekturze z przyjemnością, chociaż tyle mojego, serdecznie

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1