8 may 2013

Guz

Klep, klep, klep.
Słyszyta? To uda Bronka Rzęczyny obijające się o świński zad.
Biedak, odkąd mu żonka uciekła z Cyganami radzi sobie jak może, a że chłop jurny, w sile wieku, swoje potrzeba ma...
Z początku wyśmiewalim, ale dotarła do nas taka refleksyja: jakże to tak, bez baby?
Dzień, dwa, ale do końca żywota?
Jezu Nazarański, kto by to wytrzymał? Jak ten ksiądz, zakonnik, czy inny eremita- sodomita?
Czy jak Bogusz Pedał, co jak się nażłopie to pod sklepem chłopów za jajka łapie?
Tfu, psia jego mać, a żeby mu jego własne jajka owrzodziały.
Bilim go, tłumaczylim, a on wraz swoje, macant zasrany.
I jeszcze się wymawia durno- nagłymi atakami pederastii.
Jak to rzekł ,,nie przewidzisz, kiedy cię łupnie- w niedzielę w kościele zmawiasz modlitwy, w poniedziałek ten sam język ląduje w dupie tylko co zapoznanego chłopa".
Czym jak czym, ale pedalstwem to my się brzydzim, wolelim by chyba do wulkana, czy do gnojówki nasze ptaki powciskać,
niż wsadzić w ...kirieelejson, chryste elejson,... tfu.

Bleegggghhhh!!
Słyszyta? To sołtys, biedaczysko rzyga już siedemnasty dzień.
Zmizerniał, jakby go ten rak, co un go zeżarł, toczył.
Bo musi to był rak.
Pilim samogon za sklepem i coś Stachowi Szperze odbiło, począł wyśmiewać się ze stefaniego guza.
Bo Stefan, na niego Guz wołają, miał na czole guza właśnie.
-Pewnie w młodości dużoś jajców nakrad i ci jedno na karę boską na łbie wyskoczyło- dworował Stach.
A Stefan, nuż nieźle opity, zamiast powiedzieć zwyczajowe ,,odpirtolże się" zakrzyknął ,,Chłopy- dajta noża"
Zbledlim, poczelim uspokajać, że jak to, nożem, zniewaga zniewagą, ale żeby człeka od razu chcieć szlachtować?
A ten że nie, że nie na Stacha, tylko na guza, coby go se odkroić.
Józwa podał kozik, choć wszyscy odradzalim.
Stefan, rozgrzany alkoholem i zdenerwowany nieludzko zaczął odcinać sobie guza, a my gapiliśmy się jak cielaki na wymalowane wrota, trochu ze zgrozum, troche z ciekawościom.
No i oderżnął sobie całe mięsne jaco i rzucił na ławkę, przemył ranę szklanicą samogonu i w okrwawionej koszuli siadł obok guza, by dokańczać z nami butelczynę.
Stach przeprosił.
-Tera jakie inne przezwisko trza mu będzie wymyślic, bo on przecie już nie Guz...
-powiedział Bronek Pastuch.
Zanim który zdążył rzucić jakąś sugestyję co do nowego przydomka Stefana za sklep wtoczył się półprzytomny, purpurowy sołtys.
Buzował w nim spirt, bo, skubany, czysty spirt łoił od rana i to bez popiki.
Powitalim Bolka, już- już mielim opowiedzieć historyję, gdy ten wziął od Stacha samogon, wypił, po czym złapał guza i zjadł,
-Kurwa, chłopy, ten kotlet jest surowy?- powiedział.
Wszyscy rzygalim, butelczyna samogonu się zmarnowała, wyskoczyła z nas.
Ustami, nosem.
Obhaftowalimy się jak świnie.
-Co wam?- spytał sołtys.
Gdy dowiedział się, czemu- dołączył do pawiujących.
Nam przeszło, jemu nie.
Choć niestrawiony guz wyskoczył taki sam jaki wlaz do żołądka Bolka, ten do dziś targany jest torsyjami.
Stefan, choć to nie jego wina, nawet przychodził z przeprosinami, z wódką.
Nic nie pomogło, jak rzygał, tak rzyga.
Musi się wykończy się nieborak.
Guza zaś, razem z sołtysowymi haftami zeżarł bezpański kocur.
To jemu powinien żołądek zrakowacieć...

Dobryyy Jeeezu aaa naaasz paaanieee...
Słyszyta? To Kalisiakowi śpiewają, bo przez omyłkę wypił glikol i pomarł.
Diabli by to wzięli, ludziska się przez te wypadki strachliwe zrobili, psami degustujo, znaczy psom wlewajo do pysków gorzałę i patrzą
czy te wyżyją.
Jeden Niemiec tak kiedyś sprawdzał truciznę, zanim się otruł i zastrzelił, bo nie chciał być już papieżem.
Adolf Ratzinger mu było, czy jakoś tak...
Więc psami alkohol testują i baczą, co źrą jako zagrychę, czy aby nie guz, czy inne ohydstwo.
Po dziesięć razy oglądają żarło, czy aby nie frefne.
A Bronkowi Rzeczynie to trza baby poszukać, bo jednak ze świnią jakoś... nie przystoi, nie po bożemu...


number of comments: 14 | rating: 3 |  more 

blue eye,  

nie czytać przy jedzeniu!!! :)))

report |

Florian Konrad,  

hahhaha, najlepiej nie czytać w ogóle :))) Pomysł ma wieeele lat

report |

blue eye,  

odleżał swoje, dojrzał (jak ten guz:)) i ujrzał światło dzienne

report |

Florian Konrad,  

raczej zstąpił w mroki ziemi... Pierwowzór Stefana istniał naprawdę, jeszcze żył gdy napisałem to opowiadanie w 2009/ 2010r. (i zniszczyłem niepublikując, to rekonstrukcja, tekst odtworzony). Oczywiście nie uciął sobie tego guza, to fikcja literacka :)))))

report |

blue eye,  

ufff :) z tym Bronkiem też mam nadzieję, że fikcja :)))

report |

Florian Konrad,  

Oczywiście, że fikcja, pisząc to po raz pierwszy siakoś tak byłem świeżo po lekturze ,,Murów Hebronu", gdzie chłopcy z poprawczaka ze świnią nazwaną Bardotką... :)

report |

blue eye,  

Nie czytałam, ale zawsze zastanawia mnie skąd biorą się te wszystkie pomysły na 'dziwne' książki, czy scenariusze filmów, kiedyś oglądałam "Seed: Skazany na śmierć" i nie polecam ludziom o słabych nerwach, niby film jest taki sobie, ale początkowe sceny (pierwsze kilka minut) to brutalne maltretowanie zwierząt, a najgorsze jest to, że one się zdarzyły na prawdę, nie na potrzebę filmu, ale gdzieś, kiedyś, jednak... Żeby wymyślać i szokować trzeba mieć nieźle rozbudowaną wyobraźnię.

report |

Florian Konrad,  

widziałęm niedawno Seeda i to jest jeden z moich ukochanych filmów od tamtej poty! A piosenka jaka ładna! Posthardcore/Metalcore... A ,,Piły" wręcz kocham miłością gorejącą, to nie tak, że przeczytam jakąś książkę i mnie to zainspiruje, raczej... ukierunkuje moje mroczne myśli :) Właśnie kończę czytać ,,Niewidzialne potwory" Palahniuka i aż się chce cuś trzasnąć o gejach i transwestytach z tej to okazji :)))

report |

blue eye,  

nie no, mój ulubiony to on na pewno nie jest, a Piły unikam, nie lubię bryzgającej krwi :)

report |

xyz,  

zejszlam do tej pieczary ;]

report |

sisey,  

jako wprawka może być. miastowe przyjdą gęby rozdziawią nad folklorem, tylko że ten folklor naciągany. słownik jakim dysponuje narrator jest niewiarygodny. podziwiam energię z jaką piszesz. wciąż czekam, na coś dla mnie. Pozdrawiam.

report |

Florian Konrad,  

O jeju- dzięki, Siseyu! Pewnie, że naciągany, jak w ,,Konopielce". Wprawka? Raczej wulgarny żart pisarski. Takie rzeczy sie nie zadrzają, choć właściciel guza istniał naprawdę i pomarł bodajże w grudniu ub. r. nigdy go nie odcinał :)

report |

Ustinja21,  

Jak kopiesz, to już prosto w pysk. Proponuję zamienić "wytrzymać" na "wydzierżyć", brzmi bardziej wsiocko :) Ty to masz pomysły.

report |



other prose: Memuarion cz. VII. -ost., Memuarion cz. VI., Memuarion cz. V., Memuarion (IV.), Memuarion (III.), Memuarion (II), Memuarion (I), Kwadriduum (XIII- OSTATNIA.), Kwadriduum (XII.), Kwadriduum (XI.), Kwadriduum (X.), Kwadriduum (IX.), Kwadriduum (VIII.), Kwadriduum (VII.), Kwadriduum (VI.), Kwadriduum (V.), Kwadriduum (IV.), Kwadriduum (III.), Kwadriduum (II.), Kwadriduum (I.), Florecyna cz. II. - OST., Florecyna cz. I., Szukamy przyczyn cz. II. - OST., Szukamy przyczyn cz. I., Zanikanie różnic cz. II.- OST., Zanikanie różnic cz. I., Jeszcze nie przyszli cz. II. - OSTATNIA, Jeszcze nie przyszli cz. I., Chicotte cz. II. - OSTATNIA., Chicotte cz. I., Gwóźdź w zapalniczce cz. II. - OSTATNIA, Gwóźdź w zapalniczce cz. I., Parweniada cz. IV - OSTATNIA, Parweniada cz. III - PRZEDOSTATNIA, Parweniada cz. II., Parweniada cz. I., Wyiskrzenie cz. VII. OSTATNIA, Wyiskrzenie cz. VI. - PRZEDOSTATNIA, Wyiskrzenie, cz. V., Wyiskrzenie cz.IV., Wyiskrzenie cz.III., Wyiskrzenie cz.II., Wyiskrzenie cz.I., Imaginatycy cz. II/II - OST., Imaginatycy cz. I/ II, Agnihotra cz. II. - OST., Agnihotra cz. I., Per fas et nefas cz. III- OST, Per fas et nefas cz. II., Per fas et nefas cz. I., Figury nieprzestrzenne cz. II/ II -OST., Figury nieprzestrzenne cz. I/ II, Euhemeryzm cz. I/ II - OST., Euhemeryzm cz. I/ II, Ogrzewalnia II/ II, Ogrzewalnia cz. I/ II, Ze szklanej, Plemnopedia, cz IV - OST, Plemnopedia cz. III., Plemnopedia cz. II., Plemnopedia cz. I., Aegikranion cz. II- ost., Aegikranion cz. I., Rozprost cz. II- ost., Rozprost cz. I., Cudowron, Stopuś, Zmysły zewnętrzne (cz.VI.- OSTATNIA), Zmysły zewnętrzne (cz.V., PRZEDOSTATNIA), Zmysły zewnętrzne (cz.IV.), Zmysły zewnętrzne (cz.III.), Zmysły zewnętrzne (cz.II.), Zmysły zewnętrzne (cz.I.), Abandonicum cz. IV. - OST., Abandonicum cz. III, Abandonicum cz. II., Abandonicum cz. I., Wyspekulowania cz. II. - OST, Wyspekulowania cz. I, Praszczęta. Zabawa dla najmłodszych, Feldfeblik cz. II. - OST., Feldfeblik cz. I., Płaszcz z mysich skór cz. II. OST., Płaszcz z mysich skór cz. I., Pastel goth cz. II. -OST, Pastel goth cz. I., Bluźnierczuś cz. II. - OST., Bluźnierczuś cz. I., Wylęgowisko. Rękopis nie znaleziony nigdzie, Inkoherencjusz cz. II- ost., Inkoherencjusz cz. I., Homotecton cz. III. - ost., Homotecton cz. II, Homotecton cz. I, Diablocionek, Herostratyda (6, ost.), Herostratyda (5. część), Herostratyda (4. część), Ulubiona bajka moich wnuków, Herostratyda (3. część), Herostratyda (2. część), Herostratyda (I. część), Kneph, ostatnia część książki, Kneph, część przedostatnia, Kneph, cz. dziewiąta, Kneph cz. ósma, Kneph siódmy fragment powieści, Kneph (szósty fragment powieści), Kneph (piąty fragment powieści), Kneph (czwarty fragment powieści), Kneph (trzeci fragment powieści), Kneph (drugi fragment powieści), Kneph cz. I.(fragment powieści), Stypolog cz. V.- OSTATNIA, Stypolog cz. IV., Stypolog cz. III., Stypolog cz.II., Stypolog cz. I, Unzera ganzare no fati gondin ( cz.IV.-OSTATNIA), Unzera ganzare no fati gondin ( cz.III.), Unzera ganzare no fati gondin ( cz.II), Unzera ganzare no fati gondin ( cz.I), Prześmiertelnienie cz. II.- Ostatnia, Prześmiertelnienie cz. I, Welwkurw cz. V- OSTATNIA, Welwkurw cz. IV, Welwkurw cz. III, Weltwkurw cz.II., Weltwkurw cz.I, Urning cz.III. OST., Urning cz. II., Urning cz.I., Profeci cz. II.- OSTATNIA, Profeci cz. I., Precognitus, Parnavatian, Widnokropek, Nłar cz. II.- OSTATNIA, Nłar cz. I., Larwoterapia (cz.III)- OSTATNIA, Larwoterapia (cz.II), Larwoterapia (cz.I), Pure nonsens, Kiernoz cz IV. - OSTATNIA, Kiernoz cz. III., Kiernoz cz. II., Kiernoz cz. I., Kefaloforian cz. v. OSTATNIA, Kefaloforian cz. IV., Kefaloforian cz. III.,

Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1