30 may 2014

15 march 2013, friday ( Książe przypływów )

Jesteś moim Księciem Przypływów...
Moja twarz smagana zimnym wiatrem zapamiętuje ten chłód a płuca napełnione rześkim powietrzem synchronizują się z lekką frakcją wyrzutu mojego tęskniącego serca.
To zimno i śnieg już zawsze będą kojarzyły się z Naszymi spotkaniami bo to jak " most " Toma, jego szept i modlitwa...


Doskonale potrafisz sprawić ,że się uśmiecham ale to już wiesz...
Doskonale do mnie trafiasz i otwierasz najdokładniej zamknięte zaułki strachu by tak sprawnie zamienić je w kolorowe baloniki marzeń czekające na Nasze prywatne niebo.
Doskonale  jesteś cierpliwy i pojmujesz wiedzę która dla mnie jest nie pojęta.
Doskonałe piszesz @ ...i takie mądre.

"...
Skarbeńku ...walnij jakiegoś fajnego posta....
napisz jak bardzo za Tobą tęsknie...niech wiedzą...:-)
że wariat ...oszalał..."

"...
życie codziennie nas zaskakuje....to co dziś wydaje się barierą nie do przebycia...
za jakiś czas jest błahostką..."

"...nic nie pojmujesz...Kotek
tak bardzo chciałem..marzyłem o tym..widziałem to..że jedziesz ze mną...:-)
gram dla Ciebie...Ty  na trybunach bijesz brawo....jestem w niebie...
później kolacja ...świece....wino....patrzę na Ciebie.....i mówię....i mówię jak Cię kocham....
rano...na śniadaniu...patrzę na Ciebie....i pytam...    ....co dalej ???
uśmiechasz się i mówisz....Kotek....znajdziemy naszą drogę..."




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1