2 października 2013

2 października 2013, środa ( Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje... )

Koli nic nie rusza, kiedy chodzi po lesie. Owady po ukąszeniu padają jak po muchozolu. Kola jest jak elew, odporny na wszystko  i trudny do zarypania.Właśnie paraduje po kuchni  w gaciach z zalotną dziurą na pośladku, po którym  tęgo się drapie. To oznacza u niego trudny do wyobrażenia proces myślowy i jednocześnie, być może, bo nie jest to łatwe do osiągnięcia, zdziwienie. Dziś bowiem ogłosiłem dzień trzeźwości i zamiast codziennej, porannej setki spirytusu, ma kawę z mlekiem. Żeby nie czuł się urażony, dostał prawdziwe hawajskie cygaro. O! Uwaga! Właśnie oblizał końcówkę, powąchał, odgryzł kawałek i zaczyna z ukontentowaniem przeżuwać - u Koli nic się nie marnuje. Czego i wam życzę:)


liczba komentarzy: 27 | punkty: 17 |  więcej 

Wieśniak M,  

Jako że dziś ma urodziny ( Dzień Anioła Stróża)- złóż Koli ode mnie życzenia- Niech się snuje dalej i praktycznych gaci nie zmienia/ nowe trzeba by wydrapywać od nowa/ a w starych ma chłopina powab :))

zgłoś |

Jaro,  

Kola oficjalne imię Mikołaj urodził się 6 grudnia, znam jego zwyczaje spodnie założy koło południa, ale jak twierdzisz, skoro ma powab, to mówi,że dziś też może świętować. Już założył strój wyjściowy, czyli skórzaną pilotkę:)

zgłoś |

Hania,  

A co Kola taki usłuchany?

zgłoś |

Jaro,  

Dzień trzeźwości zawsze nastraja go nieco nostalgicznie:)

zgłoś |

Hania,  

aha...to jutro znowu dzień od spirytusu zacznie?

zgłoś |

Jaro,  

to u niech poranny rytuał:) spożywa go cienkim strumyczkiem, więc trochę to trwa:)

zgłoś |

Hania,  

znaczy...się delektuje?:)

zgłoś |

Jaro,  

Tak jakby:)

zgłoś |

bosonoga,  

Postać Koli coraz bardziej... malownicza :)))

zgłoś |

Jaro,  

będzie w desenie:)

zgłoś |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

Biedny Kola! On na ten kawie z mlekiem i hawajskim cygarze do wieczora pewnikiem nie dotrwa), a gacie to niech mu Anioł Stróż koniecznie zmieni, bo w trumnie z taką dziurą lumbago murowane.

zgłoś |

Jaro,  

Kola nigdzie się jeszcze nie wybiera:)

zgłoś |

issa,  

No to już właściwie w okolice świętego Mikołaja mężczyzna trafił chyba, nożesz. Całkiem dobre miejsce, całkiem dorzeczny święty ;d Pozdrowienie Agnieszki dla Koli :)

zgłoś |

Jaro,  

Kola obchodzi urodziny zawsze 2 razy:) zna bowiem oba kalendarze:)

zgłoś |

deRuda,  

uściski dla Koli :) swojskie leśne :)

zgłoś |

Jaro,  

w zasadzie nie mówiłem ,jak Kola stracił zęby - nie wszystkie bo nadal 3 posiada::) nie był to efekt długoletnich zaniedbań, raz po prostu pomylił się i zamiast do chałupy wlazł zimą do gawry. Niestety niedźwiedzica jak każda kobieta , która budzi się "w środku nocy" była ,że się tak delikatnie wyrażę, mało pobłażliwa:)

zgłoś |

issa,  

był raz sobie Trójząb Kola / i w niedźwiedziej łapie / bolał ;d

zgłoś |

Jaro,  

Taki uścisk ona miała ciężka łapa twarda skała:) zęby można było zbierać na implanty dać cholera, ale wtedy było ciemno no i Kola nie był ze mną:)

zgłoś |

issa,  

Taki uścisk ona miała / Ciężka Łapa / Twarda Skała / że aż zęby na niej zjadł / chociaż żaden z niego kat ;d

zgłoś |

deRuda,  

ot życie :)) niechaj Kola uważa na śpiące niedźwiedzice :)))

zgłoś |

An - Anna Awsiukiewicz,  

prawie widzę ten obrazek i się uśmiecham...do Koli oczywiście...

zgłoś |

Jaro,  

też tym popijam:)

zgłoś |

Ananke,  

zabawne Jarku, pisz więcej prozą :)

zgłoś |

gabrysia cabaj,  

pisz - super wychodzi - chcę więcej Koli:))

zgłoś |

hossa,  

Ha, Kola ma poczucie cudne poczucie humoru:)

zgłoś |

hossa,  

poczucie cudne poczucie :d ot, to chyba mój słowny wynalazek :)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1