22 listopada 2013

22 listopada 2013, piątek ( bez ściemy )

Dziś z Kolą odwiedziliśmy nasze koleżanki we wsi nieopodal. Z przyjemnością zawiadamiam, że wizytą, nie wiem skąd,ale zainteresowało się BBC.U nich wiadomo, jak u Burnejki, lipy nie ma.Siła jest i sto kręcących się brzuszków na zachętę,Wszystko z rozmachem na jaki stać tylko Brytyjską Królową, ale i ona usiądzie jak zobaczy materiał z ubijania kapusty przez Szaloną Helę. Nasz kolega zapodał takt batutką w kształcie rogu i działo się:) Sami zobaczcie:)Ech te nasze dziwczyny:) Palce lizać:) Oczywiście zapodaję link do piątkowego drinka lub browca:)
 
http://youtu.be/rr1DSgjhRqE


liczba komentarzy: 40 | punkty: 16 |  więcej 

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

Co wy z tym Kolą tak po tych wsiach latacie. Miastowe gorsze, czy cóś?

zgłoś |

Jaro,  

na miastowe też pójdziem:)ale wymogi są inne:)

zgłoś |

Hania,  

Ale macie wyborowe dziouch:)

zgłoś |

Jaro,  

to tylko wrzuta :) a jak dalej:)

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

prawdziwa inwazja obfitych biustów :) z tego powodu oglądałam z leciutką zazdrością :)) ale masz ode mnie plusa za poczucie humoru :) tylko popraw literówki pliis, parę linijek a sprawia wrażenie jakbyś pisał w biegu, i nie mów mi że to celowe :))

zgłoś |

Jaro,  

w biegu , bo już wychodziłem Aniu:) ano czas poprawienia nadejdzie:)heh:)

zgłoś |

doremi,  

Aniu, jak ja chciałabym zazdrościć, na wszelki wypadek, nie zajrzę w link... :))

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

założę się, ze nie wytrzymasz :)

zgłoś |

Jaro,  

Doremi !O rany:) znów dziś powiem heh:)

zgłoś |

doremi,  

nie zaryzykuję, mam cholerny przesyt, na codzień :))))

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

:) pozdrawiam, doremi

zgłoś |

doremi,  

:) miłej soboty, Anniu

zgłoś |

jeśli tylko,  

ja nie zaglądam w linki - chyba, ze powiedziane, że własna twórczość :)) czasem może w muzyczne :) ale tekst czytam i czekam na ciąg dalszy..

zgłoś |

Jaro,  

chyba będzie o tym niedługo w opowiadaniach:) tylko musi mi się zachcieć, a link kolorowy:)

zgłoś |

jeśli tylko,  

czekam :)) (ale.. nie gadam tu z linkami tylko z ludźmi ;)

zgłoś |

ratienka,  

też czekam na dalszy ciąg. A uważacie latając po wsiach, by was psy nie pogoniły ;))

zgłoś |

ratienka,  

UWAŻAJCIE!!!

zgłoś |

Jaro,  

Ratienka :)uważnie stawiam każdy krok, zakupiłem też antypoślizgowe kamasze na ewentualne gołolezienie w krzaki:)Kola stwierdził, że to zmarnowane pieniądze,ale takiemu to łatwo gadać.Od urodzenia ma stopy z bieżnikiem jak na "zimówkach":)

zgłoś |

..,  

http://www.youtube.com/watch?v=kWRhdN2XusA

zgłoś |

Jaro,  

Slav:) trochę Cię chyba rozczaruję :) ale wersja miejska bardziej wygląda tak:) http://youtu.be/Pqaxe5o2Apo Miłego wieczoru:)

zgłoś |

..,  

niestety , teledysk i muzyka " My Słowianie " to jakaś parodia ale dziękuję bo przypomniałeś mi inne ciekawsze .. :)

zgłoś |

..,  

folki

zgłoś |

Jaro,  

Slav:) Oczywiście, że parodia :) w obu przypadkach,ale koloryt jest:)

zgłoś |

..,  

a to polecam do tańca :)) http://www.youtube.com/watch?v=4k9hd9kTkTs

zgłoś |

Jaro,  

Ja lubię Mlynkową i Brathanki:) No to potańczyliśmy:) to więcej niż w jednej z reklam:)

zgłoś |

..,  

jeśli ktoś lubi gimnastykę ;)

zgłoś |

LadyC,  

Jarek, dałam plusa nieco awansem, ale popraw że interpunkcję i takie tam, boś się chyba za bardzo rozmarzył ;))

zgłoś |

LadyC,  

acha, jeszcze tylko, że mi się podoba, bo znów posądzisz mnie o zły humor :)))

zgłoś |

Jaro,  

LadyC oj tam :) interpunkcję zlecę doświadczonym humanistkom, przed wydaniem , które pewnie nigdy nie nastąpi:) To w końcu tylko wpis do dziennika, choć i w opowiadaniach interpunkcja kuleje. Za duże tempo ledwo napiszę już wstawiam:), a dzienniki piszę bezpośrednio tutaj.

zgłoś |

LadyC,  

:)) zgadłam zatem

zgłoś |

Jaro,  

LadyC :) jak zwykle tak:)

zgłoś |

Jaro,  

chyba się trochę upodabniam heh:)z mozolnością ale...:)

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...no to przyszłam, posłuchać miastowych...co słychać u wsiowych dziewuch?...no i zapytać jescze, co stało w kącie u Boryny?...:)))

zgłoś |

Jaro,  

Kuba na jednej nodze, bo drugą odciął po drodze. Ależ to było smutne. Zapraszamy do kuchniosauny, ale do 24-tej , bo później będziemy już tylko palić ściętymi warkoczami Bereniki, może być czad, ale nie było wyboru miała za długie:)

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...będzie czad?...ostatnio zasnęłam w saunie...dobrze, że Fasolka nade mną opiekę sprawowała...:)))

zgłoś |

Jaro,  

Zależy jak rozumieć słowo czad:) zaśnięcia w tym miejscu już sobie nie wyobrażam:)

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...tak samo...:)))...czadowo przecież będzie...:)))...też sobie tego nie wyobrażałam, ale to fakt...nie wierzysz, zapytaj doremi...miało to miejsce w Uniejewie...

zgłoś |

Jaro,  

nigdy nie byłem i pewnie mam teraz żałować:)

zgłoś |

Presumpcja,  

I Ty uległeś propagandzie?! :)))

zgłoś |

Jaro,  

Zdecydowanie nie:) wszystkim pijaczom śmietany heh:)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1