20 września 2013

20 września 2013, piątek ( podróże małe i duże )

Boję się, że już nie przyjdziesz, że zapomniałaś. Wiem – tak wiele już razy uciekałam. Próbowałaś mnie dogonić – bezskutecznie. Zawsze udawało mi się zniknąć bez śladu. Dziś obudziłam się z myślą, że chcę spróbować raz jeszcze. Może potem będzie kolejny raz. A potem jeszcze jeden. I tak wkoło, bez końca.  Ale nie zapominaj o mnie, proszę Miłości. Chcę być niedaleko, gdy będziesz przechodzić.


liczba komentarzy: 15 | punkty: 8 |  więcej 

Feurstick,  

nie wiem czemu, ale jak to przeczytałem to pojawiło mi się w głowie stwierdzenia: księżna przypływów... Od taka emocja

zgłoś |

kim167,  

ciekawe. cieszę się, że coś się pojawiło :) pozdrawiam :)

zgłoś |

Maryla Stelmach,  

uciekasz przed swoimi słabościami nie przed nim. masz świadomość swoich niedoskonałości, ale chcesz być doskonała i tak postrzegasz miłość. jak ja kiedyś. ale trzeba sobie pobrudzić ręce. mój syn , owoc miłości, wszystko mi jest w stanie wybaczyć, a to najpiękniejsze. takie naszły mnie skojarzenia. sorry za dydaktyzm. pozdrawiam.

zgłoś |

kim167,  

chyba się popłakałam. dziękuję za to. właśnie tak jest. uciekam przed nimi. im są bliżej, tym dalej uciekam.

zgłoś |

mua,  

hehhe bądź , a wtenczas przyjdzie cała reszta ... bajki. ;))

zgłoś |

kim167,  

staram się BYĆ mua ;)

zgłoś |

Hania,  

przyjdzie:) pewnie całkiem nieoczekiwanie...

zgłoś |

kim167,  

chcę wierzyć, że właśnie tak będzie :) pozdrawiam Haniu ;)

zgłoś |

Hania,  

:) pozdrawiam zza mgiełek dolinkowych:)

zgłoś |

Bazyliszek,  

wiesz tez tak kiedys "podrozowalem" jezdzac z A do A, wreszcie zrozumialem, to nie jest caly alfabet, czego i Tobie z calego smoczego serducha zycze:)))))

zgłoś |

kim167,  

masz rację. to nie jest cały alfabet, ale.. ciężko to sobie uświadomić. czekam na czas:) pozdrawiam.

zgłoś |

.,  

bardzo subtelne i się podoba myślę że gdy będzie przechodzić nie zapomni o Tobie :)

zgłoś |

kim167,  

a jak zapomni to.. już ja jej pokażę ! :)

zgłoś |

jeśli tylko,  

"Gdy będziesz przechodzić" - byłam tu jakiś czas temu i mam to samo wrażenie, wyraz przechodzić ma 2 znaczenia tu (jak dla mnie "przechodzić blisko" oraz "przeszło mi". Nie wwiem czy o to chodziło, chyba nie :) pozdrawiam :)

zgłoś |

kim167,  

w sensie "kiedy będzie w pobliżu" :)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1