27 czerwca 2013

27 czerwca 2013, czwartek ( zamknięte oczy )

Mogłaby zamknąć oczy, udawać, że wszystko jest w porządku. Wiedziała jednak, że nie da się żyć z zamkniętymi oczami.”

Nie spuszcza ze mnie oka. Czuję się dziwnie. Zastygam i resztkami sił udaję, że nic mnie to nie obchodzi. Czuję jak topnieją lodowce. Zapadają się w bezdenną toń oceanu. Myślałam - nikomu nie wolno tak na mnie patrzeć. Nikt nie odważy się zbliżyć do Królowej Śniegu. On  patrzył. On był bliżej niż ktokolwiek. Nasze oczy połączyło to długie spojrzenie. Jego serce tak blisko mojego, że zabrakło miejsca na jeden, krótki oddech. 

Pamiętasz - zimą śnieg zasypał mój uśmiech. Nie było Cię przy mnie tak jak nie ma Cię przy mnie teraz.

"A po nocy przychodzi dzień, a po burzy spokój.."


kim167,  

i "znowu w drogę, w drogę trzeba iść, w życie się zanurzyć.."

zgłoś |

kim167,  

dokładnie.. róża.. róża, która oznacza, że to jeszcze nie jest całkiem poza nami. oznacza tęsknotę za czymś, czego już nie ma. dziękuję Duszku :)

zgłoś |

kim167,  

"Sza, cicho-sza, czas na ciszę. .". . uwielbiam tą piosenkę :)

zgłoś |

kim167,  

"tak przemijasz w miejscu, spalasz się. .", "i te wiersze napisane dla nikogo. ."

zgłoś |

kim167,  

to nie Budka, ale ja uwielbiam tę piosenkę. . http://www.youtube.com/watch?v=NI1quFVAdeg

zgłoś |

kim167,  

oj bardzo. . "MIłość durna, miłość zła nie ma władzy nade mną"

zgłoś |

kim167,  

jaka słabość taki grzech..

zgłoś |

Bazyliszek,  

ladnie kim:)))) https://www.youtube.com/watch?v=yszl2d1S0Wc

zgłoś |

kim167,  

Bazyliszku dziękuję :))) "let me take you down. . " :)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1