2 listopada 2012

2 listopada 2012, piątek ( Konkurs - pierwsze koty za płoty. )

Spieszę donieść, że coś już wpłynęło na Konkurs i zostanie opublikowane natychmiast po uruchomieniu przez Rafała Muszera stosownej zakładki, co obiecał uczynić w tę sobotę.
No, Trumle - sięgajcie po pióra i piszcie, a my z Anią zakrzątniemy się, by zebrać jak największą pulę nagród. :)))
A na razie polecam zabawny wiersz Wieśniaka na temat regulaminu Konkursu - widnieje w jego Dzienniku.


liczba komentarzy: 25 | punkty: 7 |  więcej 

Wieśniak M,  

Dziękuję za polecenie:))))

zgłoś |

alt art,  

no przecie "regulaminowy"..

zgłoś |

alt art,  

sugerujesz, że Wieś to też człowiek..

zgłoś |

alt art,  

a co ja Ci zrobiłem takiego, że Ci mię tak..

zgłoś |

Wieśniak M,  

Podpięty jest pod wcześniejszy dziennik z regulaminem:))))

zgłoś |

Miladora,  

Wieś - a nie masz tam w zapasie jakiejś małej rzeźbki? :)))))

zgłoś |

deRuda,  

a ja mam pytania do organizatorek, bo ja bym chciała podarować coś do puli nagród, ale... czy to mogłaby być nagroda pocieszenia dla osoby, która zajmie ostatnie miejsce? :)

zgłoś |

Miladora,  

Jasne, Rudasku - ale tak się zastanawiam, skoro to zabawa, czy nie podamy punktacji na przykład tylko pierwszej piątki (lub dziesiątki), a kto będzie chciał poznać swoją ilość punktów, może zapytać Organizatorów prywatnie. ;) Ale wolno Ci ufundować nagrodę na przez siebie wybrany wiersz, jeżeli chciałabyś, i to niezależnie od punktacji jurorów czy głosów publiczności. :) Coś w rodzaju - "wiersz, który najbardziej chwycił mnie za serce". ;)

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

albo za inną część ciała :)

zgłoś |

deRuda,  

eee ja to nie chcę sama wybierać, to lepi nie...

zgłoś |

Ania Ostrowska,  

nie rezygnuj, to świetny pomysł, coś wymyślimy innego, ale nie rezygnuj :)

zgłoś |

Miladora,  

Pewnie, że wymyślimy. :)))

zgłoś |

deRuda,  

hmm no to może skoro Miladora mówi, że podacie pięć/dziesięć pierwszych osób, to może dla piątej lub dziesiątej, to ustalcie ile miejsc będzie podawanych i ta ostatnia dostanie

zgłoś |

Miladora,  

Zobaczymy, ile będzie wierszy w konkursie, Rudasku, i potem zdecydujemy, dobrze? :)))

zgłoś |

deRuda,  

no to ja już wylosuję :) moją ulubioną cyfrą jest czwórka :)

zgłoś |

Darek i Mania,  

no i masz a ja już myślałem że się załapię a tu bum :(

zgłoś |

deRuda,  

a skąd wiesz czy się nie załapiesz, bądź czwarty :))

zgłoś |

Miladora,  

Racja. :)))

zgłoś |

deRuda,  

Miladoro to jakby się kto pytał jest nagroda ode mnie za czwarte miejsce - niespodziankowa :))

zgłoś |

Miladora,  

Oczywiście, Rudasku - zapiszę zaraz pod nagrodami - "nagroda-niespodzianka". Dziękujemy. :)))

zgłoś |

deRuda,  

to będzie handmade :) żeby uchylić rąbka tajemnicy ;) będzie mi bardzo miło :) oby się tylko ten ktoś ucieszył

zgłoś |

Miladora,  

Rudasku - każda nagroda cieszy, a co dopiero taka zrobiona własnymi rękami. :) Ależ jestem ciekawa, co to jest, ale nie zdradzaj tajemnicy - to fajnie tak czekać. :)))

zgłoś |

deRuda,  

mam nadzieję, że tak właśnie będzie :)) pozdrawiam organizatorki, jurorów i konkursowiczów :)

zgłoś |

Bazyliszek,  

no ja juz Miladorko pisalem a czy cos wygralem:))))))))

zgłoś |

Miladora,  

Na razie wygrałeś ode mnie dużego krakowskiego cmoka, Smoku. :)))

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1