1 maja 2014

1 maja 2014, czwartek ( Walka Dawida z Goliatem )

wypaliłam się jak z popielnika iskiereczka
i nie mrugam już na Wojtka Jaśka czy
 
Roberta babę jagę pochowałam w chatce
z masła i tak jakoś kurwa przygasłam
 
po co mi wiara w bajki długie jak czekanie
po co mi ta cała pewność siebie
wierzący w Boga mają się całkiem dobrze


liczba komentarzy: 24 | punkty: 21 |  więcej 

Wieśniak M,  

po co po co/ kiedyś się dowiesz po co/a co jak cię ze wszystkich bajek ogołocą?/ zostawią jeno nagie fakty!/ ( niektórzy nazywają te fakty- akty),;)))

zgłoś |

oczy jak pustynia,  

wieś. jedni trzymają się wiatru drudzy faktów:-). czegoś się trzeba w życiu trzymać:-)) a dobry akt nie jest zły:-))

zgłoś |

Jerzy Woliński,  

rzeczywistość nie zawsze kochana :)

zgłoś |

oczy jak pustynia,  

panie Jurku, niestety:-)

zgłoś |

Aśćka,  

super kurczunia wiersz z iskrą :)

zgłoś |

oczy jak pustynia,  

żaden wiersz Aśćka, to zaledwie Frustratka:-)) nie mniej dzięki :-))

zgłoś |

Aśćka,  

przeczytaj o Gwagrecie Wiesia, to między niebem i ziemią, FaktoWiar:) ja mam swój - Kfakret:) pozdrawiam:)

zgłoś |

Aśćka,  

pozwoliłam sobie się podpiąć:) i doklejam coś co dostałam od Muacza:) http://www.youtube.com/watch?v=jeDd7jAp-iY :)

zgłoś |

oczy jak pustynia,  

poszukam, poczytam, dziękuję i także pozdrawiam:-)

zgłoś |

oczy jak pustynia,  

Aąćka, Grechutę B. luubię. z przyjemnością pobyłam w błękicie. dzięki za podpinkę:-)

zgłoś |

.,  

wiersz wiersz i do tego piękny wiersz - wiele wielkich poetów pisało z bezradności- a niektóre z nich okrzyknięto dziełem sztuki :)

zgłoś |

oczy jak pustynia,  

Marcel, napawasz optymizmem. Dzięki:-)

zgłoś |

alt art,  

pokolenie whY..

zgłoś |

oczy jak pustynia,  

zdecydowanie wyścigów szczurów i prania mózgu mam dość:-))

zgłoś |

agnieszka_n,  

życzę odpoczynku :)

zgłoś |

oczy jak pustynia,  

dziękuję, właśnie odpoczywam na trumlu. wreszcie mam chwilę:-)

zgłoś |

Bazyliszek,  

wiesz oczka, nie wiem czy ta w Boga az tak pomaga, wiesz sama wiara pomaga, np. w siebie i ze bedzie dobrze, wiem, ze nie jest to latwe, jestem przykladem, zawsze wierzylem w dobro, zlych mysli nie dopuszczalem i bylo jak po masle, nagle cos sie urwalo i stracilem wiare i wszystko co mozliwe zaczelo sie walic, dzisiaj znowu wierze i powoli wschodzi nowe slonce, wiec oczka prosze i Ty sprobuj, wiem nie jest to latwe i nie musi od razu wielka WIARA, zacznij od wiareczki, potem wiarka i powoli wiara:)))))zycze tego oczka:)))

zgłoś |

oczy jak pustynia,  

Bazyliszku, od zawsze wierzę w dobro i w człowieka, nie mniej i w Bogu staram się mieć przyjaciela.tekst powstał pod wpływem filmiku z netu. daję radę. Dzięki:-)

zgłoś |

doremi,  

krótko i konkretnie Oczy, tylko ku..a nie przygasaj :)))

zgłoś |

oczy jak pustynia,  

doremi, jasne, że nie:-)) dziękuję:-).

zgłoś |

Darek i Mania,  

zbuntowana. w swoim . pozdrawiam majowo:)

zgłoś |

ApisTaur,  

szukamy bajek / by to cholerne życie / było znośniejsze / w oczekiwaniu na ziszczenie / którejkolwiek z nich //:-)

zgłoś |

bosonoga,  

"wierzący w Boga mają się całkiem dobrze" - tak, tylko pozazdrościć -:) Dla mnie - bardzo odczuwalny, tym bardziej, że do iskiereczki z popielnika mam wyjątkowy sentyment :)

zgłoś |

jeśli tylko,  

przysypany popiołem odpoczynek.. chwilowy :))

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1