4 września 2012

nie to nie

Chodzili ze soba ze 3 lata .Przyjeżdzał do niej na weekend, przytulał, leżał na kolanach coś tam mówił ale niewiele bo był bardzo nieśmiały ale za to przystojny jaki.Do jej matki nie zagadał prawie wcale o ile nie musiał odpowiedzieć na pytanie.Ale jej się podobał .Ona za to gadała za dwoje i myślała że go rozkręci .Ona mieszkała u matki nie pracowała i liczyła że prędzej czy póżniej poprosi ja o rekę i ożenią się.Była parę razy u jego rodziców.Mieszkali parę wiosek dalej mieli swój dom i czekali na synową .Asia spodobałą im się .Wesoła rozmowna spontaniczna.Może w końcu go rozrusza i przestanie wkuwać wzrok w sufit.
   Pracował w piekarni,rozwoził pieczywo.Czasem wyjeżdżali nad wodę lub do kina do pobliskiego miasteczka.Układało się normalnie.
 -Janusz -powiedziała do niego-chodzimy juz ze sobą kawałek czasu
i co dalej zamierzasz?
Podstawiony pod ścianą w końcu odpowiedział .
-dobrze powiem rodzicom i zaręczymy się a potem ślub.
Zajęta rozmyślaniami  telefonami żyła już nieskazitelnie białą sukienką którą kupiła w nadmiarze szczęścia.Umówili się że spotkają się na mieście kupić pierścionek zaręczynowy.
Rano dzwoni do niego a telefon milczy .Dzwoni dziesiąty raz .W końcu odebrał i wyjąkał że przeprasza ale nie przyjedzie nie dziś bo jest jeszcze niegotowy i boi się tego kroku .
- poczekajmy jeszcze -prosił
tak się zdenerwowała jak nigdy dotąd.
-i ty Janusz twierdzisz że mnie kochasz? co to ma znaczyć ? przyjezdżałeś do mnie z nudów ?nie chcę czekać i nie będę.Nie musisz przyjezdżać a ja nie będę dzwonić.
Przez tydzień wypłakiwała łzy do poduszki .Jeszcze pisał esy a ona próbowała zrozumieć co mu jest skoro twierdził że ją kocha a żenić się nie chciał.W kńcu wypłakała wszystkie łzy po nim .
Poznała chłopaka który ją rozweselał kochał szaleńczo i był przy niej w ciezkich chwilach .Wzięli ślub i dziś mają dwuletnią córeczkę Lenę.
  Janusz dalej mieszka z rodzicami i wieczorami gapi się w sufit .


liczba komentarzy: 17 | punkty: 14 |  więcej 

alt art,  

sufit bywa najbardziej intrygującą częścią nieba..

zgłoś |

RENATA,  

no popatrz nie wiedziałam tylko na tym niebie nie ma gwiazd

zgłoś |

alt art,  

to, że Ci nie widzę, nie stanowi dowodu, iż Ci nie ma..

zgłoś |

KA,  

ja to se maluje sufit w gwiazdki...i mam

zgłoś |

alt art,  

no pisałem, że sufit bywa..

zgłoś |

RENATA,  

powiedział Kuba Bogu ...a ja mam tapetę w pokoju niebieską w żółte gwiazdy więc mam swoje niebo [pewnie z tego pokoju ani na moment by nie wyszedł nad wodę czy gdziekolwiek

zgłoś |

alt art,  

ktogotamwie..

zgłoś |

RENATA,  

najlepiej to jest zobaczyć niebo w jej oczach

zgłoś |

alt art,  

podobnież; choć czasem, to jest koszula..

zgłoś |

RENATA,  

czasem guzik

zgłoś |

alt art,  

jak się ma dobry wzrok..

zgłoś |

RENATA,  

zależy w którym kierunku się go odwraca

zgłoś |

alt art,  

czasem oczęta rozbiegane takie..

zgłoś |

Slawrys,  

hmmm... dobrze że jest internet i portale literackie, można robić coś kreatywniejszego :) jak patrzenie w sufit :))

zgłoś |

RENATA,  

tak tylko nie wszędzie jeszcze dotarł i nie każdy pisze wiersze i jak to mawiał śp.mój niedoszły teść jeden lubi jak mu nogi smierdzą drugi lubi patrzeć w sufit ..a niezdecydowanie i niesmiałość może nas duzo kosztować ..chociaż nigdy nie wiadomo co by było gdyby..........

zgłoś |

Maria Staszewska,  

Twoje opowiadania b. fajnie się czyta, ale co z "," tego trochę brakuje...;) Chyba, że tak awangardowo to ja nic nie mam...;)

zgłoś |

RENATA,  

dzięki Mario z interpunkcją poprawię się

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1